Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dreams about we are being together - Prolog

natáčení


Dreams about we are being together - PrologJednoho dne se potkají a zamilují se do sebe. Myslí jeden na druhého, ale nemohou být spolu. Dva upíři spojeni láskou navěky. Nebo alespoň do doby, než se mezi ně postaví síla silnější než láska. Prolog je z pohledu Kate.

 

Lov. To jediné mě dokáže zaměstnat natolik, abych nemyslela na něj. Na jeho výraz v obličeji, když jsme se potkali. Na jeho rudé oči, propalující mou bledou kůži. Každý den doufám, že se tu objeví. Vím, že je to marné, ale nemůžu na něj přestat myslet. Eleazar říká, že když se tu objeví, pokusí se mu pomoci najít cestu k tomu, jak se stát „vegetariánem“.

Celé tělo se mi třese touhou po krvi. Zvířecí krev. Horká tekutina dávající život. Ale třes způsobovalo ještě něco jiného. Bouřka. Se svou schopností vysílat elektrický proud, jsem se už sžila. Musela jsem se však sžít i s faktem, že blesky přitahuju jako magnet. Povětšinou to byla jen část energie blesku, kterou jsem pohltila. Ale dnes se blíží velká bouře a já mám strach, že se něco stane.

Po lovu  se vrátím domů. Zůstanu však stát zaraženě ve dveřích. Eleazar a Carmen zrovna ošetřovali rány Garrettovi, muži mého života.

„Co se stalo.” To jediné jsem ze sebe dokázala vypravit. Garrettův výraz se změnil z bolestivého na uklidněný. „Kate. Nic mi není. Říkala jsi, že tu žiješ, tak jsem přišel. Cestou jsem měl malou nehodu, ale není to nic vážného.” Můj pohled se přesunul k Eleazarovi. „Není to vážné, ale měl by tu zůstat.” Došlo mi, kam tím míří.

Když jsme s Garrettem zůstali sami, sedla jsem si k němu a lehce se dotkla jeho ramene. „Kdo tě napadl. Mně to můžeš říct. Odkud jsi utekl. A proč jsi šel právě sem.” Garrett jen sklopil pohled. Cítila jsem, že ještě není správný čas na otázky.

„Kate, nechci tobě, ani tvé rodině přidělávat starosti. Nejsem jako vy a pochopím, když se mnou nebudeš chtít mít nic společného. Mám problémy a nechci tě ohrozit, ale  miluju tě. Když jsem tě poprvé uviděl, myslel jsem, že jsem se zbláznil. Cítil jsem tu přitažlivost mezi námi, kterou až dodnes nejsem schopný popsat. Nechci, abys byla svědkem věcí, které mě čekají. Prosím, odpust mi to Kate.” Můj pohled byl lehce vyděšený a z větší části nechápavý.

„Musíš mi říct, co se děje, Garrette. Nebudu ti moct pomoct, když se mi nesvěříš.” Garettovy rysy najednou ztuhly, když do obývacího pokoje vešla Carmen se sklenicí zvířecí krve. „Předtím, než jsem byl napaden, jsem ze stopy svedl Demetriho. Mám však pocit, že nebude trvat dlouho a znovu mě najde. Proto se příliš dlouho nezdržím. Je mi to opravdu líto.” Když jsem podala Garrettovi sklenici s krví, jen si ji něžně vzal a celou ji vypil.

„Kate, oba víme, že tu nemohu zůstat. Miluji tě, ale je to příliš nebezpečné. Nezdržím se dlouho, jen jak bude potřeba.” Můj obličej značil strach o muže, který mi změnil život.

„Garrette, nenechám tě odejít. Můžeme ti pomoci. Já i moje rodina. Nejsem jediná, kdo má dar. Například Eleazar dokáže vycítit dar. Žil ve Volteře a zná zákony. Můžeme ti pomoct. Prosím, Garrette, nech mě ti pomoci.” Můj hlas najednou ztratil na hlasitosti a já pocítila jeho rty na svých. „ Musím jít, ale zůstanu, dokud bude vše bezpečné. Dokud budu vědět, že ty jsi v bezpečí.”

Tu noc jsme strávili jen mluvením. Poslouchala jsem jeho vyprávění a on poslouchal moje. Bylo zajímavé zjišťovat, kolik toho máme společného. Když se však začaly objevovat první paprsky studeného Aljašského slunce, začala jsem pociťovat strach, že ho ztratím. Nevěděla jsem kdy, ale věděla jsem, že se to stane doufajíc, že ho přeci jen přemluvím k tomu, aby zůstal.

Pozn.: Alespoň 5 komentářů abych věděla, že to má cenu psát dál. DarkRachel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dreams about we are being together - Prolog:

 1
28.11.2011 [15:19]

EdwardEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Pěkné :)

20.11.2011 [15:31]

HEj jen tak dál..Doufám že zůstane... Emoticon Emoticon Emoticon

20.11.2011 [13:02]

KacenQaCullenČlánek jsem ti opravila, ale na tak krátký článek bych ti jej příště vrátila, dávej si pozor na následující chyby, díky. Emoticon

+ překlepy,
+ mě, mně (dlouze ve 3. a 6. páde, krátce ve 2. a 4. pádě),
+ slovosled,
+ shoda podmětu s přísudkem,
+ čárky,
> kolem oslovení,
> pokud se ve větě vyskytuje více určitých sloves, u nichž můžeme určit osobu, číslo, čas, tak tam bude o tolik čárek,
+ každá přímá řeč patří na nový řádek

15.11.2011 [13:45]

WhiteTieČlánek ti vracím - minimální počet slov pro FF na pokračování je 500. A článek si po sobě ještě jednou projdi. Až si to opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!