Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Drákulova dcera 7. kapitola

r


Drákulova dcera 7. kapitolaAhojky hlasím se s dalším dílkem, je to poměrně brzy a z komentu z minule kapitoly si ho ani nezasloužíte.
Pěkné počtení přeje misppule a AleceHaleCullen =*

7. kapitola

 

Probudila jsem se a strašně mě bolela hlava, zaskučela jsem bolestí a zvedla se z postele.

Dovrávorala jsem ke dveřím a šla bosá po chodbě.

Po cestě jsem potkala Carlislea.

Nemáš něco na bolest hlavy?" ptala jsem se a tajně doufala že něco má, třeba okradl nějaký pacienty.

Jistě pojď za mnou," hurá třeba to trošku povolí.

Vlezla jsem do jeho a Esmeniného pokoje, podal mi ampulku s práškama, doufám že nejsou prošlý.

Díky," křečovitě jsem se usmála a plazila se do svého pokoje, po cestě jsem potkala Emmetta.

Ty vypadáš," zhodnotil můj stav.

Dík," ušklíbla jsem se a dál se plazila do pokoje lehnout si, zatoužila jsem po vyhřáté peřině, mé nejlepší přítelkyni.

Potkala jsem Edwarda.

„Panebože kolik jich ještě půjde?!?" Zamračeně se na mě podíval a vzal mě do náruče.

Překvapeně jsem vypískla, na tváři se mu usadil úsměv.

Já mám nohy," pronesla jsem do ticha, které přerušovalo jen jeho klidné oddychování.

To je možný, ale jsi tu bosá a budeš nemocná."

Snažila jsem se mu vykroutit, ale on si toho nevšímal, odnesl mě do postele.

Do pokoje vlítla Alice.

Luci!!" řvala, "mám pro tebe kostým!" vytřeštila jsem oči a schovala se za Edwarda.

Luci vylez!" poručila mi Alice.

Nikdy!" dupla jsem si a dál se držela na Edwardových zádech, jako klíště.

Edward vstal a já mu pořád vysela na zádech.

Luci, můžeš mi prosím slézt ze zad?" ptal se Edward, 

Ne! Nikdy! Já tu s tím masovým vrahem nebudu!"

Edwarde slyšíš, máš jít pryč," ozvala se Alice.

Né ty ne!" řvala jsem, ale Edward mě neposlouchal a šel pryč, nesl mě do jeho pokoje.

Hele!" hekla jsem když mě hodil do postele.

Začala jsem kašlat, já ti to říkal, ale ty ne! Musíš chodit bosá," rozčiloval se.

No jo nemyslíš zaplatíš," protočila jsem oči, Edward vstal a někam šel.

Potají jsem vylezla z postele a zvědavě si prohlížela knihy co měl v polici, vzala jsem si Romea a Julii sice jsem ji četla nejméně třikrát, ale co na po čtvrtý to taky zvládnu.

Sedla jsem si do křesla a listovala v knize, vyrušilo mě až tiché odkašlání zvedla jsem hlavu a uviděla Edwarda jak stojí mezi dveřmi s hrnkem čaje.

Zamračeně se na mě podíval a dal hrnek s čajem na stůl.

Šel ke mě a položil mě do postele,

Musíš ležet, nechci abys byla nemocná."

Naklonil se ke mě, naše rty byly jen kousek od sebe a...

Otevřely se dveře a v nich stál Lukas, zamračeně se na mě díval.

Rychle jsem od Edwarda odvrátila hlavu a sklopila zrak, Lukas ke mě přišel a vzal mě do náruče.

Edward potichu zavrčel, Lukas se na něj otočil.

Je to moje sestra, nemyslisi že ti ji dám," zavrčel.

A nesl mě pryč, až teď jsem si všimla kam mě nese do sklepa!!!

Lukasi? Kam mě neseš!!" řvala jsem.

„Do sklepa nevidíš?“ posmíval se.

„No vidím,“ odkašlala jsem si, on se na mě zhnuseně podíval.

„Ale proč zrovna tam?“ nechápala jsem.

„Do karantény,“ pronesl.

„Nee!!!“ řvala jsem  a držela se futer, slovo karanténa jsem vyloženě nesnášela, nesnášel nemoci.

Takže vždy když jsem byla nemocná mě někam zavřel.

Nechci ani vědět, kam to bude tentokrát.

Táhnul mě k rakvi??

Ne tam ne!!!“ řvala jsem. „Tam je tma a já se jí bojím.“

„To máš blbý, možná ti donesu baterku!“ smál se a snažil se mě narvat do rakve.

Zuby nehty jsem se bránila, dokonce jsem ohlodávala víko rakve! Ale nic nepomohlo.

Hodil mi tam baterku a sedl si na víko.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drákulova dcera 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!