Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domů 4. kapitola

dakota


Domů 4. kapitolaDěkuji svým věrným čtenářům: Mea, Viky123, Anna, anncullen65, Pinka25, matony, werigo (svým způsobem jeho komentář beru jako pochvalu, takže vítej na seznamu mých čtenářů;-)) Jana a Petruss11 Jak jsem slíbila, tato kapitola je z pohledu Sam. Tak si ji užijte a děkuji za komentíky :-) GV :-)

Samanta:

Po jedu, který byl mimochodem strašný, jsem se probrala dost neobvyklým způsobem. Cítila jsem v posledních minutách, jak mi pomalu dobouchává srdce. Prudce jsem otevřela oči a chvíli ležela a koukala do stropu, ačkoliv tam nic zvláštního nebylo. Posadila jsem se a pak s námahou vstala. Došourala jsem se ke skříni, kde bylo zrcadlo, a svýma novýma očima jsem se prohlížela. Najednou jsem v odraze zaregistrovala matku. Máma mě sledovala takovým zvláštním pohledem. Oslovila jsem ji.

„Mami.“

Matka vstala a opatrně mě obejmula.

„Holčičko moje, ani nevíš, jaký jsem měla strach,“ mumlala mi do ucha. Po dlouhém objetí mě pustila.

„Musíš mít hlad.“ Usmála se na mě a já přikývla. Neměla jsem ale hlad jako takový, kdybych potřebovala jídlo a podobně. Mé tělo toužilo po krvi.

 

Po boku své matky jsem kráčela do hlavní síně. Připadalo mi, jako bych tu nebyla tak pět let, místo třech dnů. Matka zrovna otevírala dveře do síně a já se probrala. Aro seděl na trůnu s širokým úsměvem. Po jeho pravici seděl Marcus s očima věčně upřenýma bůhví kam. A po Arově levici seděl Caius rozvalený po svém trůně a zaujatě četl.

Za trůny se vynořila moje kamarádka Jane a její otravné dvojče Alec. Jane se na mě usmála a ukázala vztyčený palec. Usmála jsem se na ni i já a dále věnovala pozornost Arovi, který si to ke mně mířil.

„Ach, Samanta. Vítej mezi námi,“ oznámil mi komediantským hlasem asi půl metru přede mnou. Podívala jsem se po Jane, která se válela smíchy na zemi. Pak jsem mrkla na Caia, kterému cukaly koutky, a pak jsem šlehla pohledem po Marcusovi. Ten jako obvykle vlastnil tupý pohled a někam zarytě civěl do zdi. Usmála jsem se víc.

„Pane? Smím si teď vzít Sam na starost?“ zeptala se sladce Jane, když k nám přicupitala. A já měla co dělat, abych se nerozesmála. Jane vždycky, když něco chtěla, nasadila panenkovský výraz a často mrkala jako mrkací panenka. Zkrátka odrostlejší panenka baby Annabell. Aro přikývl a my dvě křečovitě vyšly z hlavní síně. Sotva jsme byly z doslechu, rozesmály jsme se jako malé. Po našem huronském smíchu k nám přiběhl Felix. Jenže Jane z něj moc nadšená nebyla.

„Co tu chceš?“ sykla na něj. Felix se podíval na mě a ucukl. Pak si mě přitáhl a vysloveně zařval do ucha, jak je rád, že je jeho sestřička konečně upír.

„A co jsi čekal. Že bude toaletní papír?“ zeptala se Jane a já vyprskla smíchy. Jane měla smysl pro humor, jen ho musel dotyčný pochopit. To se pak válel smíchy na zemi ještě následující století. Felix se zatvářil ublíženě.

„Co ti tak na mě strašně vadí?“ zeptal se a pro jistotu nasadil psí výraz.

„Já nevím, ty?“ zamumlala. V tu chvíli do chodbičky vlítl Demetri.

„Bando, tady to smrdí, jako v prasečinci,“ zvolal. Na jeho povel vyběhly z pokoje Chelsea a Corin. Vedle mě se ozvalo zasyčení. Byla to Jane. Syčela tak, že by leckterá kobra mohla závidět. Než stačila běsnit, předběhla jsem ji. Ačkoliv stál Demetri kousek ode mne, zařvala jsem taky.

„Holky, kluci konečně ukázali svou pravou tvář.“

Corin dostala nefalšovaný záchvat smíchu a Chelsea se pokoušela udržet smích na uzdě. Triumfálně jsem se podívala na Demetriho a raději Jane odtáhla do knihovny.

Tam jsme sebou plácly na pohovku a tlemily se jako zhulený. Do dveří strčil hlavu Alec.

„Tady je ale veselo,“ prohlásil. Jane popadla polštář a mrskla ho na něj.

„Ven, čistě dámská jízda,“ zaječela s přidušeným smíchem.

„A co Aro, Marcus a Caius? Ti mají dlouhé vlasy, ale jsou to muži.“

Jane se na mě zakřenila.

„Těm jsem ochotná se Sam vytvořit na hlavě copánky.“

Do dveří se hrnul Afton.

„Máte jít do hlavní síně. Jídlo!“ zvolal velmi vesele a sledoval mou reakci. Já na něj nereagovala, neboť jsem v tu chvíli ucítila šestnáct druhů lidského pachu.

Následovala jsem Aftona spolu s ostatními do velké síně. Moje matka právě vcházela z druhého konce. Pak jako obvykle zavřela těžké dveře a místnost naplnilo kvílení a strach.

 

Po “jídle“ mě Aro oficiálně přivítal do rodiny Volturiových. Jak jinak, jsme museli poslouchat neustálé Arovo žvanění asi třičtvrtě hodiny. Pak svůj proslov zakončil slovy, že pořádá “sjezd jeho přátel“.  Večírek naplánoval na popozítří. Mělo přijet šest rodin. No tě pic. Obrátila jsem oči v sloup. Jane to vedle mě postřehla a dloubla mě velice ostrým loktem.

„Bude sranda,“  pošeptala mi. Zašklebila jsem se.

„S mou matkou?“

„Musím s ní tančit?“

„Opovaž se!“

Tlumeně jsme vyprskly smíchy.

Chelsea se na nás tázavě otočila a zvedla obočí.

Zakroutila jsem hlavou a posunkami Jane naznačila, že se pak půjdeme projít.

„A vypleníme těm třem hlavám konto,“ pošeptala a já se o ni musela opřít.

„Ale až zítra, dnes svítí slunce.“

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domů 4. kapitola:

 1
27.06.2013 [21:06]

Viky123Skvělý, rychle pokračuj, nemůžu se dočkat pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Mea
27.06.2013 [19:58]

MeaAch jo, jaksi nenacházím správný výraz, tak to řeknu smajlíky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon je mi líto, že to nemohou lépe vystihnout! Emoticon Emoticon Emoticon

3. Anna
27.06.2013 [13:41]

Skvělé, skvělé, skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Pinka25
27.06.2013 [13:34]

Krása. Jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
27.06.2013 [8:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!