Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domů 2. kapitola

CCM03


Domů 2. kapitola Druhá kapitolka. V této kapitole Heidi popisuje zabydlování malé Sam. Dokonce se i projeví Samin dar. Jenže může vyrůstat člověk ve hradě plném upírů? Poděkování mým věrným čtenářům: Mea (Děkuju ti za všechny za zprávičky - ty víš), Pinka25 (povzbudivý komentář), Niky (úchvatná smršť smajlíků), Petruss11(vřelý komentář) Jana (že bez debat mi napsala pár smajlíků) všem vám ještě jednou děkuju, doufám, že se další kapitola bude líbit :-)

 

Aro byl velmi překvapený, když mě viděl bez těch dvou. O dost překvapenější byl, když uviděl Samantu. Převyprávěla jsem mu příběh a několikrát zopakovala, že si ji chci nechat. Zároveň jsem zdůraznila, že viděla Felixe, ačkoliv ani já, ani Afton jsme ho nezaregistrovali. Po našem rozhovoru souhlasil a trochu nevrle mi nakázal, ať přivedu něco k jídlu. U Arovy pracovny jsem potkala Renatu, které jsem svěřila Sam se slovy, ať na ni dá pozor a že jí to později vysvětlím. S kamenným výrazem si holčičku ode mne převzala a já co nejrychleji šla shánět potravu.

Vrátila jsem se asi za hodinu a vlekla bandu natěšených turistů hradem. Vcházeli jsme do patra, když jsem zaslechla Jane, jak se ptá, kolik jich přivedu. Neměla jsem ani páru. Já je nepočítám. Ale ozvala se Sam. Byla to ona. Stoprocentně.

„Dvacet devět,“ prohlásila a já v tu chvíli otevírala dveře. Byla jsem překvapená, ale ne jediná. Skoro všichni se na ni dívali. A samozřejmě měla pravdu. Hlavou se mi honilo spousta otázek. Vždyť mě neviděla. Nebo si tipla? A odkdy umí takovéhle číslice? Možná to souvisí s tím, jak mě v lese upozornila na Felixe. Mávla jsem nad tím rukou a zavřela těžké dveře.

 

Při jídle Renata posadila Sam na zem a vrhla se do křičícího davu. Já se najedla jako první a pak se jsem se chtěla věnovat jen a jen Sam. Do místnosti ale opožděně vtrhla Athenodora a Sulpicie. U Sulpicie nebyl problém, jelikož se vrhla do davu, ale Athenodora uviděla Sam a očividně si dělala zálusk. To mě naštvalo. Mou holčičku nikdo kvůli krvi zabíjet nebude. Vlastně ji nikdo kvůli čemukoliv nebude zabíjet. Skočila jsem po manželce Caia a odhodila ji stranou. Očividně se chystala opět skočit, tentokrát po mě, ale zastavil ji Aro.

„Athenodoro, to je v pořádku. Já vám to potom vysvětlím,“ zvolal a zakousl se křičící ženě do krku.

Athenodora přikývla a následovala svou přítelkyni do davu. Já si vzala Sam a odešla k sobě do pokoje. Bohužel malé začalo kručet v bříšku. K mé smůle venku svítilo slunce a já nechtěla nechávat Sam samotnou. Už kvůli té bandě dole. Pak mi to docvaklo. Naše sekretářka. Hahaha. Svou drahou rychlostí jsem běžela za Monikou, která u nás dělala sekretářku. Nikdy jsem ji moc ráda neměla, ale teď se mi hodila.

„Ahoj, Moniko,“ oslovila jsem ji s hraným úsměvem.

Složila brýle a tázavě se na mě podívala.

„Skočila bys mi pro jídlo asi pro roční dítě?“ zeptala jsem se jí.

Opět se na mě tázavě podívala a pak přikývla. Za malou chvilku se zvedala. Než bych řekla švec, byla zpátky. V ruce nesla igelitovou tašku a v ní sušené mléko pro kojence, piškoty a nějaké přesnídávky.

„Děkuji ti moc,“ poděkovala jsem jí zajíkavě a pelášila, jak jinak, svou rychlostí za Sam. Jenže nebyla v tom pokoji sama. Vedle ní seděla… Athenodora. Zajíkla jsem se. Nejspíš ji sem přišla dorazit.

„Ani se jí nedotýkej!“ zařvala jsem na ni. Athenodora se lekla a vyskočila.

„Jen se neboj, nic jsem jí neudělala, jen jsem ji hlídala,“ procedila a vytratila se. Zabouchla jsem za ní dveře a pěnila. Pak jsem opět slyšela kručení v břiše a s hrůzou zjistila, že jsem Sam nedala ještě najíst. Vzala jsem si ji na klín, otevřela skleničku s přesnídávkou a začala ji krmit plastovou lžičkou, která byla uvnitř tašky.

Do večera jsem byla u sebe v pokoji a věnovala se malé. Když se setmělo, vzala jsem baterku a hrála jí stínové divadlo. V devět jsem se rozhodla, že je načase, abych dala Sam spát. Jenže tu byl problém. Do své velké postele jsem ji dát nemohla. A Monika už byla pryč. Chodila jsem po svém pokoji, jako tygr v kleci a přemýšlela, mezitímco už Sam chvílemi spala. V půl desáté mi někdo zaklepal na dveře. Prudce jsem je otevřela a v nich stála Athenodora. V ruce nesla látkovou tašku.

„Možná by se ti to hodilo,“ špitla.

Vyjeveně jsem na ni koukala.

„Pojď dál,“pobídla jsem ji nakonec a otevřela plně dveře. Athenodora vešla a krátce se rozhlédla.

„Nebudu dlouho obtěžovat. Jen jsem se chtěla omluvit za to, že jsem po ní dopoledne vystartovala za účelem jídla,“ zamumlala a podala mi tašku. Nevydržela jsem to a objala ji.

„To je v pořádku,“ uklidňovala jsem ji. Athenodora se na mě usmála. Ve dveřích mi zamávala, pak zamávala i Sam a nakonec zmizela. Nakoukla jsem do tašky a překvapeně a dojetím si sedla na postel. Vytáhla jsem krabici, která obsahovala postýlku a ještě v sadě bílého velkého medvěda. Ačkoliv jsem nešikovná, do další půl hodiny jsem ji měla složenou. Pak jsem do ní dala Sam a nakonec medvěda. Sam po chvilce usnula a já se natáhla do postele za účelem odpočinku a relaxace. Kdybych mohla spát, jsem si jistá, že bych už byla v limbu.

__________________________________________________________________________________________________________

                      Tak tohle byla druhá kapitola. Díky za komentíky. Další bude co nejdřív. S láskou GV


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domů 2. kapitola:

 1
24.06.2013 [22:26]

Viky123Vážně zajímavý, moc moc se těším na pokracovani tak prosím honem, nemůžu se dočkat jak to bude dal Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Jana
24.06.2013 [20:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Pinka25
24.06.2013 [15:10]

Skvělé. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Mea
24.06.2013 [14:08]

MeaTakže zase super dokonalá kapča! Emoticon A ať už je rychle další!!! Představ si, že jesem jako faťák a tohle je moje droga (feťák pro drogu i zabijí - takže pozor!) Emoticon Emoticon Jinak opravdu hezké tleskám: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Anna
24.06.2013 [12:43]

Moc pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.06.2013 [12:38]

petruss11super moc moc super kapitola
moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.06.2013 [9:40]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
skvelé... Emoticon
teším sa na pokračovanie... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!