Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 8. kapitola

jasminabella


Pokračovanie. Bude všetko okey?

Edward:

Celé prázdniny som bol s Bellou. Aj napriek tomu, ako ju prevychoval Pán zla, si rýchlo zvykla na našu potravu. Pán profesor povedal, že posledný ročník si môžeme dodatočne urobiť všetci, keďže sme ju celý rok hľadali.

Začalo sa to. Bella bola vo vlaku hrozne nervózna, ale pán profesor jej sľúbil, že ak to nebude zvládať, dohodne sa s učiteľmi na náhradných hodinách a môže odísť aj skôr. To mi odľahlo zo srdca.

Bude v izbe s tými, čo pred dvoma rokmi.

Veľmi si spolu rozumeli a ja si myslím, že jej prospeje byť s menej ľudmi.

Farbu očí má už zlatisto hnedú, no niekde sa ešte vyskytujú oranžové fľaky. Keď som jej to naznačil, zasmiala sa.

„Bella. Mali by sme ísť na hodinu,“ pripomenul som jej, keď sme boli pred vyučovaním na love.

„Nezabúdaj, že teraz som na rade ja,“ zasmiala sa Bella a vybehla dopredu.

„Nevravím, že nechcem, ale ani že chcem. Keby sa niekto pýtal, išiel som len za tebou,“ zasmial som sa a bežal som za ňou.

„Tak dobre,“ povedala a skočila na zviera.

Bola neskutočne šikovná. Nezašpinila sa. Nemala nikde na sebe ani škvrnku. Nikdy. A ja som ju nikdy nenechal hladnú. Bola pre mňa všetko. A ona vravela, že som ja pre ňu všetkým. Nemohla sa dočkať toho, ako sa budú tváriť ľudia, keď vojde do veľkej siene.

„Ideme na premiéru?“ spýtal som sa, keď skončila.

„Prvýkrát, čo som tu, sa stretnem s niekým mimo nášho, upírskeho sveta. Je to, popravde, vzrušujúce,“ zasmiala sa Bella a išli sme sa každý prezliecť.

Bolo mi jasné, že bude chcieť urobiť dojem a nemýlil som sa. Vlasy mala úplne dokonale upravené a všetko mala tip-top.

„Ideme?“ spýtala sa, keď som na ňu vyvaľoval oči.

„Pravdaže,“ povedal som, nastavil som jej rameno a snažil som sa spamätať zo svojho šoku.

Zišli sme dolu do siene a keď som otvoril dvere, každý s úžasom stíchol.

Nebiť toho, že som vedel ako dokonale vyzerá, za ich myšlienky by som ich najskôr zabil.

„Tu! Poďte si sadnúť,“ zakývala nám Alice, ktorá sedela vedľa mojich bratov a Harryho kamarátov.

„Som rada, že vás vidím,“ povedala Bella smerom k Harrmione.

„Aj ja ťa rada vidím,“ povedala a objala ju.

Bella sa vzápätí odtisla.

„Zabudla som, prepáč. Už som pochopila. Žiadne objatia,“ zasmiala sa Harmiona a obrátila sa naspäť k rozhovoru.

Bella si vzala jedlo do servítky a odišli sme spolu do veže.

Keď sme boli u Belly, podstrčila Harrmione balíček do nočného stolíka a sadla si na posteľ.

„Čo ťa trápi?“ Táto jedna vlastnosť sa jej uchovala až doteraz. Hrozne sa pre všetko trápila.

„Bojím sa,“ povedala a pozrela sa mi do očí.

„Neboj sa. Ja ti pomôžem,“ povedal som, postavili sme sa a išli sme dolu.

Keď sme boli pri učebni, postavila sa na špičky a pobozkala ma.

„Pre šťastie.“ S týmito slovami som jej bozk opätoval.

„Pre šťastie,“ usmiala sa.

Vošli sme do učebne práve včas, keď sa začala hodina.

„Takže vás tu pekne vítame,“ povedal a pokynul k prázdnej lavici vzadu.

Prvá hodina išla dobre, lebo sme sedeli pri okne, ale druhá už išla horšie.

„Bella,“ pošepol som jej, keď som od svojho brata zistil, že je na tom zle.

„Zvládnem to. Jasper mi ale musí pomôcť,“ povedala Bella.

Jasper sa zdvihol a poprosil učiteľa, či si môže sadnúť pred nás. Povolil mu to. Belle bolo ihneď lepšie.

Deň sme vcelku prežili bez väčšej nehody, vlastne by sa dalo povedať bez nehody.

Mal som však pre Bellu prekvapenie, ktoré som si chcel nechať na zvyšok tohto dňa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 8. kapitola:

 1
2. martty555
22.01.2012 [18:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LidkaH
22.01.2012 [14:41]

pekna kapitolka !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!