Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 6. kapitola

twilightdream


Nehľadaj ma. To napísala Bella Edwardovi. Poslúchne ju?

6. kapitola

Bella:

Ťahali ma. Keby som nebola upír, zabili by ma na mieste.

„Mám s tebou plány,“ povedal holohlavý muž.

„Kto si?“ chcela som vedieť, lebo som si ho nepamätala.

„Ja som ten, koho sa každý bojí,“ povedal a mne to bolo jasné.

„Takže, keď sa pokusíš utiecť, ublížim Edwardovi...“ začal, no ja som mu skočila do reči.

„Ako to, že poznáš Edwarda?“ chcela som vedieť.

„Poznáme sa už dlhšie, ale späť k tomu, čo chceme od teba. Budeš moja. Si moja. Slúžiš len mne a nikomu inému. Zabíjaš tých, na ktorých ukážem prstom, inak tvoj priateľ...“ nedopovedal, ale naznačil to prstom. Pri tej myšlienke som len prikývla.

 

Nikdy som nevedela, že obyčajný lov sa zvrtne na niečo také. Nikdy som o tom takto nerozmýšľala. Musela som zabýjať, riadiť sa inštinktami. Zabila som najmenej dvesto ľudí za dva mesiace.

Edward ma istotne hľadá, ale ja si na neho pomaly ani nespomínam. Mala som ho rada, ale tým čo robím, ho vlastne chránim pred skazou. Chránim ho pred hrozbou zla.

Bola som niečo ako psík v jednej chvíli a tajná zbraň v druhej.

„Bella,“ zavolal raz na mňa pán zla.

„Prosím.“ Podišla som k nemu.

„Dnes sa chystá veľký boj. Vidím tvoje čierne oči. Neboj sa, hneď budu sýto červené,“ povedal, pohladil ma po vlasoch.

Nikdy by som s tým nesúhlasila, nebyť toho, že mám slabosť pre Edwarda.

Išli sme niekam na lúku.

Zrazu sa pred nami objavili ľudia, ktorých som si z niekadiaľ pamätala, ale z kadial?

„Vitajte,“ začal pán.

Nemala som až taký dobrý výhľad, lebo som musela byť vzadu, inak by to, že som tajná, nebolo tajné.

Bol to dlhý rozhovor, ale nakoniec sa skončil so slovani.

„... kto ublíži mne alebo niekomu z mojej gardy, vezmem aj ja niečo vám. Pustite sem moju princeznú.“ Zavelil rukou do zrazu a garda sa predo mnou rozostúpila.

Podišla som k pánovi zla a ten ma chytil pod krk. Stála som tam pokojne. Vedela som, že keď budem vyvádzať, môže ublížiť mojej dávnej láske.

Zacítila som psí pach a začala som so sebou metať.

„Prestaň, inak mu ublížim, nezabúdaj na to,“ pohrozil mi a ja som zadržala dych.

Previnilo som sa pozrela na to, čo stojí pred nami.

Fénixov rád. Nemala som sa tam ani pozerať, lebo tam stáli všetci. Mladí aj starí.

„Neubližuj im. Zabi ma, ale neubližuj im,“ povedala som trochu hlasnejšie, aby to počul môj pán.

„Teba by som nikdy neobetoval, si pre mňa príliš cenná,“ povedal, pustill ma a pohladil ma po vlasoch.

„Bella,“ povedal známy hlas oproti.

Ja som sa len pozrela neprítomným pohľadom.

On to zjavne pochopil. Nemala som na výber. Ak nechcem jeho záhubu.

„Tak poďme na to. Moja princezná sa potrebuje napapať,“ zavelil pán a všetci sa rozbehli.

Ja s pánom som ostala stáť vzadu. Po chvíľke k nám pribehol Jasper.

„Pusti ju,“ povedal rázne.

„Nikdy,“ povedal pán a mávol smerom ku mne prútikom.

Bolelo to a ja som sa začala krúcať na zemi. Neviem, čo urobil Jasperovi, ale on nič neurobil.

 

Bolesť prestala a ja som bola na inom mieste.

„Tak. Tuna budete dokiaľ si to nerozmyslíte,“ zavelil pán zla.

„Čo si máme rozmyslieť?“ Posadila som sa.

Zbadala som vedľa seba Jaspera, ale nikoho iného.

„Hrozí, že vyvraždí rodinu, ak nebudeme vytvárať novorodených,“ povedal Jasper sklesnuto.

„Ja to urobím, pre Edwarda všetko,“ povedala a postavila som sa k odchodu.

„Je tu ešte druhá možnosť. Ostaneme a nebude musieť začať válku,“ povedal a pozrel sa mi vrúcne do očí.

Ja som nikdy nechcela válku. Tak som si vybrala druhú možnosť.

„Jasper. Nechaj nás,“ poprosila som ho, keď som rozprávala s pánom.

„Pane. Nechaj ho ísť. Ja tu s tebou ostanem, no nechaj toho chlapca ísť. Ja som tvoja služobnica, nie on. Ja ti slúžiť budem, ale jemu vždy necháš slobodnú vôľu. Pusť ho a ja ti za to budem vďačná,“ prosila som ho veľmi presvedčivo a zjavne to aj zabralo.

Hneď hodinu po tom Jasper bežal preč. Zasa som tu bola len ja, ale ostatní boli v bezpečí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 6. kapitola:

 1
1. martty555
07.01.2012 [18:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!