Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 5. kapitola


Bella a Edward sú nerozlučný párik. Bude to tak naveky?

 

5. kapitola

„Ahoj. Môžem aj ja?“ Keď som to vyslovila, všetci poskočili.

„Jasné, ale po tichu,“ napomenuli ma dvojčatá.

„Aj tak už polka rady vie, že odpočúvate. Nebudú hovoriť o ničom vážnom, dokiaľ...“ nedopovedala som, aby som ich napla.

„Ako to, že to vedia? Ty si nás kecla!“ povedali tie dvojčatá naraz.

„V žiadnom prípade. Keby som chcela, môžem ísť dolu a pozerať sa na nich, ale som tu s vami. Mňa Edward neprečíta, ale vás áno. Alice vás už videla, Lupin vás tiež už počul. Jasper cíti napätia a ostatní využívajú svoje zmysli,“ povedala som to trochu hlasnejšie a potom som tiež počúvala to, čo vraveli tí dole.

„Alice, môžeš na chvíľku?“ Počula som, ako to pošepol Edward Alice. Ostatní to však nemali možnosť započuť.

„Počkáme na vás,“ povedal Lupin pri ich odchode.

Hore začala panika. No skôr ako stihli všetko zahladiť, už ma držal Edward v objatí.

„Ja som vedela, že čítaš a nie len dole.“ Zasmiala som sa.

„Ako to?“ začudoval sa mladý Potter.

„Vieš, keď si nedávaš pozor, na čo myslíš, viem to ľahko uhádnuť.“ Pozrel sa na Harryho a ten previnilo sklopil oči.

„Bella. Keď skončíme, zájdeme si niekam. Kamkoľvek. Pôjdeme sa proste odreagovať. Sľubujem,“ povedal a pozrel sa mi do očí.

„Ja chcem, aby sme večer boli spolu.“ Pozrela som sa mu do očí a on to uhádol.

„Tak dobre,“ povedal a vrátil sa aj s Alice dolu.

„Teraz to už nemá zmysel, už o nás vedia. Poďme,“ zavelila Hermiona a všetci sa rozišli.

Ja som tiež šla do izby. Pripravila som všetko na to, aby sme mali s Edwardom peknú noc.

Sedela som potom na pohovke snáď ešte hodinu. Potom ku mne prišla Hermiona.

„Lupin kázal, aby som ti povedala, že sa to trochu pretiahlo a že sa to skončí tak o dve hodiny,“ povedala a zjavne sa z toho tešila.

„Dobre. Tak keď sa budú pýtať, skočila som z okna, oni to pochopia.“ Prehrabla som si vlasy a otvorila som okno.

„Zabiješ sa,“ povedala Hermiona rázne.

„Nič sa mi nestane.“ Skočila som dole a rozbehla som sa tmou.

 

Edward:

Snažil som sa sústrediť na myšlienky tých, čo boli so mnou v miestnosti. Nedalo sa. Stále som myslel na to, že dnes večer budem s mojou Bellou. S mojou najlepšiou priateľkou a po tejto schôdzke aj snúbenicou.

Hral som sa vo vrecku s prstienkom pre Bellu. Stále som myslel len na ňu, keď tu zrazu.

Alice. Vydina. Bella na love. Nič hrozné. Ale to potom sa mi vôbec nepáčilo. Pán zla. Berie Belu.

Toto ma dostalo. Postavil som sa a utekal som tam, kde sa to malo podľa všetkého odohlŕať.

Na zemi som našiel len mŕtve zviera, krv. Po chvíľke som si všimol nápis.

Nehľadaj ma, prosím. Postraj sa o ostatných. Ja to mám už zrátané.

Potom tam boli vyryté nechty a tam ju asi ťahali. Šiel som po stope, ale oni mali pravdepodobne prenášadlo.

Zmizli a ja som bol z toho mimo. Po chvíľke za mnou doleteli všetci ostatní. Alice im to povedala a potom, jasné, pribehli aj deti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 5. kapitola:

 1
2. TereAliceCullen
24.01.2012 [18:58]

Prepáč ale nič moc Emoticon Pottera som aj čítala a aj som všetky časti videla ale toto sa mi nepáči

1. martty555
06.01.2012 [18:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!