Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 3. kapitola

Rose


Menšia pauza a sme späť.

Stále som sa snažila rozhovoriť Edwardovi tú súťaž, ale on vravel, že sa z toho už odstúpiť nedá. Nastal deň prvej úlohy.

Drakovi trebalo vziať vajce a tým sa úloha skončila. Bolo to všetko, čo chýbalo k dokončeniu.

Edward mávol prútikom, draka omráčil a ladne si prišiel po vajce.

Sadli sme si do soviarne, že ho tam otvorí, no nešlo to.

Zrazu za nami pribehla Edwardova sestra.

„Musíš nájsť to, čo stratíš v tú noc. Jazero je hlboké. No hlbšia je láska tvoja.“ Bolo to divné, ale zjavne to pochopil.

 

Nikdy som sa netešila na deň, kedy budem musieť opustiť Edwarda.

Stalo sa tak. Ešte noc pred tým, ako sa mama konať druhá úloha. Prišiel si po mňa profesor. Tak som s ním teda išla. Zaviedol ma rovno do riaditeľne.

Bola tam Hermiona, ktorá mi s úsmevom kývala. Bol tam aj jej ryšavý kamarát a ešte jedno dievčatko.

Pán riaditeľ nám všetko vysvetlil, ako to bude. Že my sme pre nich poklad, a tak sme teraz tu.

 

Edward:

Vedel som, kam ju vedie, no nevedel som, či to bude chcieť. Dúfal som že nie, ale vlastne som dúfal, že ju ani neodnesú.

Koho by potom, ale mali? Moje sestry a bratov? Tí pod vodou prežijú všeličo, ale o Bellu sa bojím a oni to vedeli. Poznali moje slabiny a chceli ich využiť. Každej mojej škvírky a každého zaváhania.

Tú noc, keby som mohol spať, ani by som nespal. Naštastie, spolubývajúci zaspali skoro a ja som sa mohol ísť odreagovať do zakázaného lesa.

Bolo ráno a ja som už čakal, kedy sa to začne. Musel som ísť do veľkej siene a každý si všimol, že nejem. Nikdo by v takejto situácii nejedol.

Všimol som si, že sa ku mne blíži Harry Poter.

„Čau, Harry,“ pozdravil som ho a ani som sa neotočil, nemal som to ani v pláne.

„Ahoj. Je mi ľúto, že ti zmizla priateľka. Je vidno, že to je medzi vami iný vzťah, ako u iných. Dávaš na ňu pozor, bojíš sa o ňu...“ nedopovedal a už vôbec to nemal domyslené do konca.

„Čo tým chceš povedať?“ nevedel som, kam tým mieri.

„Len to, že zmizla, ale mal by si jesť,“ napomenul ma a ja som sa urazene pohol od stola preč. Ďaleko od toho boriča nosu do toho, prečo nejem.

 

Konečne nastala tá chvíľa. Konečne som si mohol ísť po Bellu.

Vydel som každému do hlavy. Kúzlo a také, no keď sme skočili a videli, že ja proste plávam a nezastavujem sa, poriadne sa začudovali.

Pri Belle som bol raz dva a hore tiež za pár sekúnd.

Keď som vyplával, každý jásal.

Dali na nás osušky a župany. Ja som skoro všetko dal Belle. Bola premrznutá. Druhý bol Harry. Ďalší bol Krum a potom bola baba.

Čakala ma však ešte jedna úloha. Bludisko.

Bella ma tam nechcela pustiť, no ja som musel. Nechcel som vyzerať ako zbabelec. Nechcel som byť ako zbabelec, ktorý sa vzdal, ktorý sa kôli prozbe svojej priaťeľky vzdal.

Vošiel som do bludiska. Pomaly ale ist som sa blížil k cielu.

 

Trvalo to dosť dlho, ale svojim ľudským krokom som tam došiel. Začali sme zápasiť s Harrym. Pohár sme však chytili spolu.

„Kde to sme?“ Bol celý mimo.

„Preč,“ skonštatoval som.

„Poznám to tu.“ Bol prekvapený.

„Chodíš sem často?“ snažil som sa mu pozdvihnuť náladu aj bez Jaspera.

„Nie. Bol som tu v sne,“ povedal a mne bolo podľa jeho myšlienok všetko jasné.

Zrazu sa na jeho hlavu zomlelo všetko rýchlo. Ja som sa len stiahol do úzadia.

Vyšiel tam podľa všetkého červochvost a na rukách niesol pána zla.

„Vitaj, Harry,“ pozrdail sa mu pán zla.

„Pusť ma,“ povedal mu trochu priškrteným hlasom.

„A vidím, že si si priviedol môjho starého známeho. Edward, tak rád ťa vidím. Ako sa majú tvoji súrodenci?“ Bol zjavne nadšený, že ma vidí.

„Zdravím. Ďakujem. Majú sa celkom fajn,“ povedal som a vyšiel som do svetla.

„Z kadial ho poznáš?“ vyštekol na mňa Harry.

„To je dlhý príbeh. Stalo sa to, keď si bol bábo.“ Snažil som sa, aby sa v tom nešprtal.

„Dosť dojímania,“ zavelil pán zla.

 

Bolo to dosť rýchle.  Mne pohrozil len raz, že vyhľadá Bellu a nemusel ma ani roztrhať. Keď sa na chvíľku otočil, bežal som po prenášadlo a schytil som Harryho. Boli sme pred bludiskom.

Všetci boli radi, že nás vidia. Bella mi vletela rovno do náručia.

 

Všetko bolo tak, ako má byť a ďalšia kapitola je pred nami.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 3. kapitola:

 1
2. Simona
04.01.2012 [22:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
04.01.2012 [17:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!