Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Domov, sladký domov - 2. kapitola

Aro V.


Pokračovanie poviedky, na ktorú boli zatiaľ dobré ohlasy. Poprosím, aby ste mi zanechali aspoň smajlíka, aby som vedela, či sa vám to páčilo.

2. kapitola

Rozhovor s riaditeľom bol trošku dlhší, a tak sme meškali na raňajky. Edward si ako vždy zabalil kúsok jedla do servítky.

Zrazu ku mne pribehla Harmiona a ťahala za sebou ďalších dvoch. Viem, že jeden z nich je Harry, ale z diaľky ich nepoznám. Keď moja spolubývajúca zamierila k nám, otočila som sa na Edwarda.

„Pôjdeme po škole do soviarne?“ A ruku som mu stisla pevnejšie, aj keď pochybujem, že to ucítil.

„Tvoje prianie je mi rozkazom,“ povedal, objal ma a dal mi pusu na čelo.

„Ahoj Bella.“ Priletela ku mne trochu splašená spolubývajúca.

„Ahoj,“ pozdravila som sa jej, keď si sadala za stôl.

„Bella?“ obrátil sa na mňa Edward.

„Hm?“ iba som hmkla, lebo som mala plné ústa.

„Toto je Emmett, Rosalie poznáš, Jasper a Alice,“ povedal mi a vždy na každého ukázal.

Každý pôsobil celkom dobrým dojmom, keby som nevedela, že sú upíri, ani by som to netušila.

„Ahoj. Ja som Bella,“ povedala som a trochu som sa zapýrila.

„Vieme. Edward celé prázdniny nič iné nerozprával, len to, ako bude zasa s tebou,“ začal ho podpichovať Emmett.

Ja som však bola vďačná, že na mňa nezabudol. Pritisla som sa mu viac do náručia.

„Bella? Ty máš tu úlohu z lektvarov?“ Otočila sa na mňa Harmiona s plnými ústami.

„Hej! Včera som na tom robila. Prečo?“ Nebola som si istá, či sa Harmiona takto pohoršila.

„Ja to mám, ale Ronald to nemá,“ povedala na objasnenie.

„No vieš čo? Ja by som ti to rada požičala, ale idem do knižnice. Tak sa maj!“ povedala som jej a zdvíhala som sa k odchodu. Na plece som si dala ruksak a Edward mi nenápadne podstrčil balíček s koláčikmi. Po ceste do knižnice som ich poslušne zjedla.

Vzala som si zopár kníh, čo potrebujem do školy, a vyšli sme z knižnice.

Zrazu sa veľké množstvo ľudí hrnulo do veľkej siene. Išli sme teda tiež.

Oplatilo sa. Dozvedeli sme sa o trojčarodejníckom turnaji. Emmett, Edwardov brat, bol taký mimo, že tam hneď hodil svoje meno. Jasper, Rosalie... dokonca aj Edward.

Keď nastal deň vylosovania, bola som celá napätá, koho vyberú. V hĺbke duše som dúfala, že nevyberie Edwarda, aby sa mu nič nestalo, aj keď sa mu nič stať nemôže.

Riaditeľ povedal dve mená. A ostávalo už len jedno. Zástupca našej školy.

„Edward Cullen,“ zaznelo po celej miestnosti.

Všetci začali tlieskať. Pištali a jačali. Edward odišiel za ostatnými a ja som sa zrazu bála medzi toľkými ľudmi. Zrazu som zacítila záchvev nádeje. Neviem prečo.

„Ahoj. Neboj sa o neho, je to veľký chlapec.“ oznámil mi Jasper a pri jeho dotyku ma obliala vlna nádeje.

Zrazu ohnivá čaša zmodrala a vyhodila meno Harry Potter.

Všetci ho obvinovali, ale ja som vedela, že to nemôhol byť on. Je na to primladý.

 

Keď sa vrátil Edward do veže, pavdepodobne bolo dosť neskoro.

„Musel sa ísť prebehnúť,“ vysvetľovala mi Alice.

„Chápem,“ povedala som jej pre uspokojenie.

„Bella.“ Naša ľudská spolubývajúca sa tu stále montovala.

„Ano?“ snažila som sa pôsobyť príjemne.

„Urobím ti láskavosť. O tom, ako sa k tebe túlil ten ryšavý. Myslím, že je to Jasper Halle. Tvojej kamošky brat. Nepoviem to tvojmu priatelovi, ak...“ nedopovedala a zatvárila sa vydieravo.

Alica okamžite vstala a zavrčala.

„Pokoj,“ zvrieskla naša vydieračka.

„Alice. Vrátme sa k téme,“ prosila som ju.

„Tak dobre,“ začala šepkať a zrazu sa posadila a pozerala do blba.

„Vaša kamoška je v tranze,“ začala sa vysmievať Harmiona smerom do kúpelne.

„Alice. Čo vydíš?“ Rosalie na ňu naliehala.

„Prvá úloha sú draky,“ zajachtala celá bez seba.

Chvíľku sme sa ešte rozprávali a kedže Harmiona nie a nie vyliezť z kúpelne, šla som si ľahnúť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Domov, sladký domov - 2. kapitola:

 1
5. kikus
05.02.2012 [10:05]

Len tak ďalej.... poviedka sa mi páči Emoticon Emoticon

01.11.2011 [17:48]

ada1987 Emoticon

3. martty555
01.11.2011 [17:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. babulka
31.10.2011 [12:19]

je to v celku zaujímavé

30.10.2011 [14:08]

Faire Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!