Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Doktor dokonalosti a snů 4. kapitola


Doktor dokonalosti a snů 4. kapitolaPo delší době je tu další dílek. Moc se omlouvám za zpoždění, ale ve škole toho bylo trochu moc. Doufám, že se Vám tento dílek bude líbit. Je sice kratší, ale velmi obsáhlý. Najdete v něm plno zvratů. Co se stane v supermarketu? Mocky děkuji za komentáře. Pište prosím komentáře i k tomuto dílku. Myslíte, že mám pokračovat? I smajlík by potěšil. S láskou… Eleonor

Vešla jsem do supermarketu. Všimla jsem si, že Carlisle vzal nákupní košík a následoval mne do oddělení pečiva.

Pohled Ellen:

Písnička


Procházela jsem mezi regály a přemýšlela, co si koupím, aby to vyhovovalo té protivné dietě a přitom to mělo alespoň nějakou chuť.
Zastavila jsem se u regálu s pitím. V tom jediném jsem si byla jistá.
Vzala jsem si dvoulitrovou Coca Colu. Otočila jsem se na Carlislea, který stál za mnou a ve tváři měl velmi zmatený výraz. Se zájmem si prohlížel supermarket. Pravděpodobně je tu po takových 100 letech poprvé a styl nakupování se za tu dobu trošku změnil. Musela jsem se nad svými myšlenkami usmát. On neví, že já vím, co on je.
V hlavě se mi začal tvořit ďábelský plán. To, že ho trochu potrápím, přeci nikomu neuškodí. Ne?
S úsměvem jsem dala láhev Coca Coly do košíku a pokračovala jsem v chůzi směr piškoty. Když jsme se konečně vymotali z oddělení sýrů, jogurtů, uzenin a dalších lahůdek, na které se mi sbíhaly sliny, otočila jsem se na Carlislea, který mne do teď pouze tiše následoval. Přišel čas na první část mého plánu.
„Jaké piškoty jsou nejlepší? Nevím, jaké si vybrat,“ zeptala jsem se ho a nasadila výraz nejsmutnějšího prosícího štěňátka.
Vypadalo to, jako by se probral z transu a začal si bezradně prohlížet regál před námi. Měla jsem co dělat, abych se nerozesmála, když zamyšleně ukázal na pytlík s psím žrádlem, na kterém byl nápis PIŠKOTOVÉ MŇAMKY PRO PSY.
Vypadal, že si je svým výběrem celkem jistý. Jeho výraz mě donutil se opravdu rozesmát. Rozhodně jsem nelitovala, že jsem zastavila v oddělení pro psy, i když jsem musela čichat to smradlavé psí žrádlo. Toto za to totiž rozhodně stálo.
Nechápavě se na mne díval. Vypadal, že vůbec nechápe, čemu se směji. Když jsem se dostatečně uklidnila a podívala se mu do obličeje, nemohla jsem si odpustit alespoň jednu poznámku. „Opravdu vypadám jako pes?“ zeptala jsem se ho.
Nechápavě se na mne zadíval. S úšklebkem jsem mu podala piškoty, které vybral. Chvíli si je prohlížel a pak se omluvně usmál. Na upíra vypadal tak zranitelně. Bylo mi ho líto. Vrátila jsem psí žrádlo zpět do regálu a povzbudivě jsem se na Carlislea usmála. Moc jsem nepřemýšlela nad tím, co dělám. Chytla jsem ho za ruku a táhla ho teď už správným směrem. Když jsem si uvědomila co dělám, chtěla jsem ho pustit, ale všimla jsem si, že mi stisknutí ruky opětuje. Vnímala jsem jeho studenou pokožku na mé dnes extrémně horké. Cítila jsem příjemné jiskření v místech, kde se naše pokožka dotýkala. Byl to nádherný pocit. Ledová a horká. Vzájemně se doplňovaly. Jedna bez druhé by byla nic. Jako Jing a Jang, ráno a večer, život a smrt nebo světlo a tma.
Byla jsem úplně mimo realitu, že jsem málem narazila do regálu. Naštěstí mě Carlisle včas zachytil a přitáhl si mne blíže k sobě. V tu chvíli jsem nevěděla, jak se jmenuji.
Tohle ale nebylo správné. I on to musí vědět. Odtáhla jsem se od něj a rozpojila naše ruce. Přidala jsem do kroku, abych to měla co nejdříve za sebou. Ze začátku mi to připadalo jako dobrý nápad, ale teď už ne. Stále jsem k němu cítila víc a víc náklonnosti. Zdálo se mi, že ho znám už roky. Byla jsem ochotná se mu se vším svěřit. Sama jsem se v sobě nevyznala. Vzala jsem první sáček piškotů, který jsem uviděla, a otočila jsem se, abych ho dala Carlisleovi do košíku. Podívala jsem se mu do obličeje, ale nenašla jsem odvahu podívat se mu přímo do očí. Ve tváři měl vepsaný smutek a snad i zklamání. Rychle jsem odvrátila pohled a téměř jsem běžela k pokladnám. Moje plány se změnily. Už jsem ho nechtěla trápit. Nechtěla jsem ho nutit jíst lidské jídlo. Už ne.

I přes všechno, co k němu cítím a pořádně ani sama nevím, co to je, mu musím zmizet z jeho existence. Už jsem si jistá, že je to on. Cítím to v krvi. Každý jeho dotyk mi to dokazuje. On ale musí být s Esme a se svou rodinou. Já nechci zničit příběh, který tak miluji. Raději budu trpět sama, než aby trpěli jiní. Takto to skončí. Už teď se mi stýská po jeho karamelových očích a hlasu, který hladí na duši.
Musím to dokázat. Musím jít dál.
Začala jsem pomalu uzavírat všechny své pocity do svého srdce. Láska tvoří velmi podstatnou část, ale také je tam bezmoc, lítost, smutek, starost a nenávist. V tomto okamžiku se ze mne stal robot. Tělo bez duše. Otočila jsem se na Carlislea. Vypadal, že nechápe, co se kolem něj děje. Když se naše pohledy střetly šťastně se usmál. Jako by jeho štěstí naplnilo i mne. Naposledy. Nemohla jsem se mu podívat do očí. Ne. Nedokázala bych odejít.

„Vím, co jsi. Nikomu to neřeknu, ale slib mi jediné. Nech mě jít., řekla jsem mu s pohledem upřeným k zemi. Naposledy jsem mu pohlédla do obličeje. Viděla jsem tam lásku, smutek, bezmoc a spoustu dalších emocí. Byly to stejné emoce, jaké jsem uzamkla do svého srdce. Myšlenku, že by cítil to co já, jsem rychle uryla do kouta své mysli. Otočila jsem se k odchodu. Nemohla jsem tu už déle být. Rozeběhla jsem se k východu. Poslední, co jsem uslyšela, bylo: „Slibuji."
Následující


Prosím, prosím o komentíky a o vaše názory. Cením si kritiky. Ráda zlepším, co mi vytknete.

Doufám, že se Vám dílek líbil a uvidíme se u další kapitolky.

Eleonor


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doktor dokonalosti a snů 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!