Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Doktor Cullen - 9. kapitola - Nedůvěra


Doktor Cullen - 9. kapitola - NedůvěraPo dlouhé době jsem se přinutila napsat další díl! :) Minule jsme skončili na výstavě nadaného umělce Jaspera Haleyho, kterou pořádá Alice. Jak večer proběhne a stane se něco, co naruší poklidnou atmosféru? Čtěte a dozvíte se víc... Přeju příjemné čtení! Doufám, že mi tu necháte nějaký ten komentář! Díky! Vaše Lorenia. :)

V minulém díle:

Nemohl jsem z ní spustit zrak. Byla jako éterické zjevení, příliš krásné na to, aby ho mohl sledovat pouhý člověk svým omezeným zrakem. V mých očích jsem ji ale mohl náležitě ocenit. Obdivovat vzrušující jiskru v jejích očích, téměř průsvitnou hebkou pleť, plné vykrojené rty, svůdný úsměv…

„Edwarde,“ vydechla, když se propletla davem lidí. Přistoupil jsem k ní a přesto, že to bylo dost nezdvořilé vůči její přítelkyni, stáhl jsem ji do náruče a vyhledal její rty. Zachvěla se a když vzhlédla, v očích ji tančily plamínky.


Večer probíhal skvěle. Po krátké prohlídce obrazů Jaspera Haleyho jsme se usadili v malém salonku vedle haly, kde probíhala výstava. Kolem nás zněl smích a hlasy nadšených návštěvníků, cinkot skleniček naplněných až po okraj  šampaňským. Atmosféru dokresloval pianista u rohového křídla.  Cítila jsem se báječně a zároveň jsem se nemohla zbavit vnitřního neklidu. Edward mě pevně držel kolem pasu a jeho dlaň mi v pravidelných intervalech bloudila po bedrech. Ten dotek byl nesmírně uklidňující. Byla jsem vděčná, že mi nedával prostor k žádným pochybám. 

„Jsi v pořádku, lásko?“ optal se tak tiše, že jsem to sotva postřehla. Jemně jsem přikývla a na jeho tváři se objevil svůdný úsměv. Nemohla jsem odtrhnout pohled od jeho karamelových očí, které i v přítmí večerní atmosféry zářily jako tisíce hvězd.

 

„Bello.“ Zazněl Alicin hlas. S tichým vzdechem jsem se na ni podívala a po jejím boku spatřila vysokého mladíka. Plavé vlasy se mu kroutily v neposedných pramíncích a bledá pokožka podtrhovala ostré rysy mladistvé tváře. Temné uhrančivé oči mě pozorně sledovaly.

„Bello, ráda bych ti představila Jaspera Haleyho,“ řekla Alice zvonivým hlasem a nepřestávala přejíždět pohledem mezi mnou a mladíkem.

„Bella, moc mě těší,“ odvětila jsem a pocítila ve svém pase silnější tlak. Podívala jsem se na Edwarda, který stál na místě jako kámen vyzařující neklid.

„Je mi velkým potěšením, Bello,“ promluvil hlubokým hlasem a jemně mi políbil hřbet ruky. Trochu nervózně jsem ucukla příliš brzo a snažila se svůj omyl zamluvit.

„Ehm, máte krásné obrazy,“ vyhrkla jsem. První, co mě napadlo. Jasper se křivě usmál.

„Rozumíte umění?“ zeptal se a jeho dotaz mě zaskočil.

„Ne, to ne. Dávám přednost pocitům,“ odpověděla jsem spontánně. Edward mě ochranitelsky nespouštěl ze svého náručí. Buď se mi to jenom zdálo, nebo se s příchodem Jaspera Haleyho vážně něco změnilo.

„Máte dojem, že jsou pocity přednější než znalosti?“ ptal se zaujatě a svými otázkami mě vyváděl z míry. Když už jsem se nadechovala k odpovědi, Edward mě předběhl.

„Bez emocí by nebylo žádné umění, nemyslíte?“ řekl tvrdým, chladným hlasem. Co se to tu k čertu děje? Jasper se pobaveně usmál.

„To je pravda, Edwarde,“ odvětil s tajuplným úsměvem a pohledem zamířil ke mně. Nemohla jsem si pomoct, znervózňovalo mě to. Tenhle záhadný muž s pichlavým pohledem mě prostě zneklidňoval.

„A čím se vlastně živíte, Bello?“ optal se s neskrývaným zájmem.

„Jsem redaktorka Seattle Times,“ odpověděla jsem stroze a v duchu se modlila k tomu, aby tahle „zvláštní“ diskuze brzo skončila.

„To musí být zajímavé,“ řekl a jeho oči zkoumavě putovaly po celém mém těle. V tu chvíli však zasáhl Edward.

„Omluvte nás, prosím,“ promluvil temným hlasem a pevně stiskl svou dlaň v mé. Bez dalších slov se otočil a vedl mě pryč. Okem jsem mrkla po Jess, která nadále vesele konverzovala s ostatními. Než jsem se nadála, pocítila jsem na své pokožce noční chlad. Edward mě dovedl na balkon v druhém patře. Možná jsem tak trochu čekala, že mi vysvětlí, co to tam dole znamenalo. Sledoval mě pronikavým pohledem.

 

„Omluv mou sobeckost, Bello. Ale chtěl jsem tě mít jenom pro sebe,“ zašeptal něžně a sevřel mě ve svém náručí. To gesto bylo až ochranitelské. Jako by kolem mě semkl neviditelná křídla, která mě měla chránit před hrozícím nebezpečím.

„Děje se něco?“ vydechla jsem a nemohla se zbavit toho úzkostného pocitu, který se mi usadil na prsou. Zvedl mi bradu, aby mi hleděl přímo do tváře.

„Budeš mít pro mě pochopení, když ti řeknu, že se pouze projevila má mužská žárlivost?“ optal se a rty se mu semkly do jemného, podmanivého úsměvu vyzařujícího klid. Najednou mě zaplavila vlna hřejivého a uklidňujícího tepla. On žárlil. Ten dokonale krásný muž na mě vážně žárlil.

„Skutečně?“ ujišťovala jsem se a potlačovala polichocený úsměv. Jeho pohled potemněl. Měla jsem pocit, že jsme se ocitli uprostřed našeho soukromého světa. Nevnímala jsem nic jiného než nás dva.

„Připadá ti to tak neuvěřitelné? Někdy mám pocit, že se mi na záda tlačí zástupy zájemců,“ řekl s úsměvem, který se v zápětí vytratil v jeho vážné tváři. Sledovala jsem ho a nepřestávala skrývat překvapení.

„Možná bychom o tom mohli začít zajímavou konverzaci,“ připustila jsem a ucítila na svých bocích Edwardovy zkoumavé doteky.

„Nejsem si jistý, jestli mám zrovna teď chuť konverzovat,“ zašeptal mi do tváře a po ramenou mi přeběhlo mrazivé vzrušení. Byli jsme naladěni na stejnou vlnu.

„A na co máš chuť?“ popichovala jsem ho a užívala si to slastné opojení jiskřivého flirtování. Přitáhl si mě těsně k sobě.

„Na tvoji hebkou pokožku,“ začal a konečky prstů mi pomalu přejel po nahé šíji, „Na tvoje sladké rty,“ vydechl a prstem mi obkreslil linii rtů, „Na tvoji smyslnou vůni,“ zašeptal a políbil mě na tenké pokožce krku. Cítila jsem vzrušující vibrace, které v pravidelných intervalech putovaly každým nervem v mém těle.

„Lákavé,“ vzdychla jsem omámeně.

„Netušíš, jak moc,“ odvětil temným, chraplavým hlasem. Naše rty se spojily. Vnímala jsem sladkou příchuť Edwardových rtů, které si žádostivě braly ty mé.

 

„Ehm, neruším Vás?“ Zazněl za našimi zády známý hlas. Edward se odtáhl a společně se mnou se otočil ke zdroji našeho vyrušitele. Jeho sestra nás zkoumavě pozorovala a její výraz se zdál káravý. Začervenala jsem se.

„Co se děje, Alice?“ zeptal se Edward nevraživým tónem.

„Měl bys na mě minutku, prosím?“ řekla a pohledem zamířila ke mně, „Pokud to samozřejmě Belle nebude vadit.“

„Jistě, že ne. Počkám tady,“ odpověděla jsem a nedobrovolně pustila Edwardovu ruku. Vypadal nejistě.

„Bude to jen chvíle,“ ujišťoval mě.

„Budu tady,“ špitla jsem. Rozloučil se letmým polibkem a společně s Alice zmizel v útrobách vyzdobené chodby.

 

Ocitla jsem se sama. Bez Edwardovy náruče jsem začala vnímat pronikavý noční chlad, tak jsem zamířila k proskleným dveřím. Do cesty mi vstoupil Jasper. Musím přiznat, že jsem se ho docela lekla.

 

„Vyděsil jste mě,“ vyčetla jsem mu. Pořád mě sledoval uhrančivým pohledem, který byl kluzký jako had. Děsil mě.

„To jsem ani v nejmenším neměl v plánu, Isabello.“

 

 

XXX

 

Následoval jsem Alice až ke dveřím dámských toalet. Když se zastavila, podíval jsem se na ni nedůvěřivě.

 

„To jako vážně?“ ptal jsem se. Zamračila se.

„Mlč a pojď!“ přikázala a stáhla mě do malé, úzké umývárny.

„Tomu říkáš bezpečné místo?“

„Je tu přece prázdno,“ dodala nekompromisně.

„Zatím.“

„Můžeš mi říct, co to mělo znamenat?“ zeptala se hlasem podbarveným výčitkami.

„Co myslíš?“ Nechápal jsem.

„Myslím tvoje nepřátelské chování k Jasperovi, jasné?“ zavrčela podrážděně. Při vyslovení jeho jména jsem zatnul pěsti.

„Možná kdyby nesvlékal mou přítelkyni očima, neměl bych k tomu důvod,“ odsekl jsem tvrdě. Alice se na mě nevěřícně podívala.

„Co ti na něm vadí, Edwarde?“ vyjekla.

„Nevěřím mu,“ přiznal jsem, „A svým pocitům bezmezně věřím.“ Alice se jízlivě ušklíbla.

„Nemůžeš přece odsoudit někoho, koho ani neznáš!“

„Nemám z něho dobrý pocit a to mi stačí,“ sykl jsem a hodlal tuhle hloupou diskuzi ukončit. Alice po mě šlehla zlostným pohledem, když jsem zamířil ke vchodu.

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Doktor Cullen - 9. kapitola - Nedůvěra:

 1
10. Verulka
02.08.2012 [23:56]

Díl je samozřejmě úžasný! Jsem zvědavá, jaké postavení v této povídce bude mít Jasper... rychle další díl! :)) Emoticon

9. Lucka
01.08.2012 [16:04]

skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Jsem moc ráda, že jsi po takové době přidala další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2012 [23:01]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
31.07.2012 [21:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2012 [18:49]

Domikmoc se těším na další díl!

31.07.2012 [17:35]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2012 [11:56]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. AngieCullen
31.07.2012 [11:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2012 [10:28]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2012 [10:09]

JessyAni nevieš, ako si ma touto kapitolou potešila. Emoticon Emoticon Emoticon Myslela som, že si poviedku pozastavila alebo čo, keď tak dlho nepribúdala ďalšia kapitola, a že sa pokračovania už asi ani nedočkám. Emoticon
Kapča bola krásna, len ma znepokojuje Jasper. Emoticon Prečo mám pocit, že s ním prídu aj nejaké problémy?
Hm, dúfam, že pokračovanie tu bude čo najskôr a nebude treba čakať tak dlho. Emoticon Ale v každom prípade je to na tebe. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!