Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokonalý deník dokonalé ženy 1.kapitola

v3


Dokonalý deník dokonalé ženy 1.kapitolaPřináším vám novou povídku. Dokonalá žena. Tak jedním slovem popíšete Esmé Plattovou. Vypadá dokonale. Má dokonalé zaměstnání, dokonalé dcery, ale něco jí chybí. Manžel. Hned v první kapitolce se něco zvrtne. Co? Věnování: Tohle je pro Myfate. P.S.: Jsi úžasná!

(Hudba)

 

Pozorovala jsem své tři dcery, jak si povídají o všemožných věcech. Všechny jsem milovala jako vlastní. Ano. Ano, jsou adoptované. Když mě má sestra přeměnila, ztratila jsem možnost mít vlastní dítě. Potom jsem v dětském domově našla tyhle tři a hned jsem si je zamilovala. Byly tak roztomilé! A ještě k tomu byly poloupírky. Asi jejich matky zemřely při porodu.

„Mamí! Esmé! Haló!“ mávala mi kostnatýma rukama před očima moje nejmladší dcera Alice.

„Ehm, ano, broučku?“ zeptala jsem se až moc starostlivě. Poslední dobou moc neovládám svůj dokonalý upíří hlas. Mohla jsem nastydnout?

„Víš, mamko, tak jsem si říkala, že bychom mohly jít zítra do kina. Co ty na to?“ zahihňala se a podívala se na holky, které seděly na sedačce.

„Co dávají?“ zeptala Rose a otevřela nějaký časopis.

„To nevím, ale bude to bezva,“ zamumlala zasněně Alice a přešla k oknu. Bylo mi vše teď nějak jedno. Přemýšlela jsem, co by mohlo být pro Alici tak důležité. Že by nějaký nový obchod? Nebo…? To je blbost. Alici kluci nikdy nezajímali. To měla po mně. Vlastně všechny moje dcery jsou ještě panny. Jsem na ně pyšná! A taky na sebe. Jsem na tom stejně jako ony. To se mám čím chlubit. Sama pro sebe jsem se zasmála a přešla jsem za Alicí k oknu. Seděla pod ním, schoulená v klubíčku, a sama pro sebe se usmívala. Sedla jsem si vedle ní a objala jsem ji kolem ramen.

„Copak? Nějaká vize?“ zeptala jsem se zase až příliš starostlivým hlasem. Já se z toho fakt zblázním!

„Ale ne. Teda jo,“ usmála se a sklopila hlavu na stranu.

„A co?“ vychrlila jsem nedočkavě já.

„Mamko! Počkej si!“

Tak jsme tam tak seděly až do západu slunce.

„Mami, víš… No, budeme se muset přestěhovat,“ oznámila mi Alice takovým neutrálním hlasem. Nechápu.

„Jak to myslíš?“

„Jak to říkám!“

„Alice, co?“

„No, budeme se muset stěhovat. Navrhneš větší a luxusnější dům, jasně?“ zamrkala těma svýma krásnýma očima. Nedalo se odolat, i když stejně nevím, co má na mysli.

„Fajn, zlato. A teď maž spát!“

„Mamí! Je teprve půl sedmý!“ protestovala, ale stejně došla svým tanečním krokem až k velkému schodišti.

„Dobrou noc.“ Našpulila rty a vydupala schody nahoru. Rychle jsem jí poslala vzdušný polibek.

Zvedla jsem svou štíhlou (doufám) prdelku ze studené plovoucí podlahy, a tak trochu jsem se odkutálela k sobě do pracovny. Měla jsem jeden nedodělaný projekt. Vila pro jednoho miliardáře. Jeho žena měla celkem vkus, to jsem musela uznat. Vila měla být moderní, a tak myslím, že se mi celkem povedla. Jo, celkem jo. Začala jsem si zapisovat poznámky. Čas tak rychle ubíhá, když se bavíte.

„Mami?“ uslyšela jsem zpoza dveří Rosaliin zvonivý hlásek. Co potřebuje takhle pozdě?

„Ano?“

„Víš, Alice je poslední dobou… divná. Pořád se usmívá pro sebe a dokonce mi včera řekla, ať nezačínám chodit s Tomem, že už pro mě osud má připravený jiného. A že ten někdo je prý žárlivý.“

„Rosie, podle mě měla Alice nějakou moc živou vizi. Podle mě se ani nesplní. Planý poplach. Víš, že Alice je ještě dítě.“ Je dítě, a to je na ní nejroztomilejší.

Rosalie se na mě podívala chápavým pohledem a sedla si mi na klín, i když už je veliká a dost těžká. Mám svou holčičku moc ráda.

„Víš, holky se mi ve škole smějí, že jsem ještě panna,“ přiznala se a složila si ruce v klíně. Měla na sobě pyžamo s medvídkem. Dlouhé blonďaté vlasy měla rozcuchané a na nožkách měla plyšové bačkory s ovečkou. Byla tak sladká! Vůbec mi nepřipadala, že by jí mohlo být sedmnáct. Zamyslela jsem se nad její otázkou.

„Jak se to dozvěděly?“ zeptala jsem se.

„Bella. Pohádaly jsme se a všem to vykecala. Ona je taky, ale nikdo mi to nechce věřit,“ sklopila oči k zemi a já ji objala. Měla ještě vyšší teplotu než Bella a Alice. Ale to moje Rose mívala vždycky. Mně se zase nechce věřit, že by moje Bellinka dokázala takhle pošpinit vlastní sestru!

„Neboj, zlato. Všechno se jí určitě vrátí.“

Na chodbě jsem uslyšela tiché krůčky, následované otevřením dveří. Otočila jsem hlavu a uviděla jsem Alici. Tmavé, jindy dokonale upravené vlasy, měla rozcuchané. Na sobě měla bílo-šedé pyžamo a v ruce svírala huňatého plyšového medvídka. Rosalie se k ní otočila a tiše se zahihňala.

Alice se na ni podívala káravým pohledem, který k její obvykle usměvavé tvářičce neseděl.

„Tvůj manžel bude s medvídkem spát ještě dvě stě let, tak se moc nesměj,“ prohodila.

Vize, vize a vize.

„Ale budeš ho milovat.“ Vševědoucně se usmála. „Mně bude říkat skřete!“

„A kdy ho uvidím?“ zeptala se nedočkavě Rosalie.

„Brzo,“ odvětila Alice a posadila se na dlaždičky před stolem.

„Co to máš za medvěda?“ zeptala se pobaveně Rosalie a sedla si vedle ní.

„To je Bree. Zrovna jsem byla v hračkárně koupit Belle jmenovku na dveře k narozkám, když jsem vtom dostala vizi.“ Její výklad následoval ten zamilovaný úsměv. Byl pro mě záhadou…

Rosalie se ušklíbla. „Víš, sestro, už mě s prominutím serou ty tvoje tajnosti. Když nám to neřekneš, někdo ti omylem zničí všechno oblečení.“

„Rose! Nevyhrožuj své sestře!“ napomenula jsem ji, ale věděla jsem, že mě neposlechne.

Alice se chytla za hlavu a svalila se na zem. Bože, co se jí stalo?! Zvedla jsem se ze židle a jako žíznivá čára jsem k ní přispěchala. Bála jsem se o ni. Byla to vize. Určitě. Takhle se ještě nikdy nezhroutila. Dýchala, to bylo dobře, ale její teplota byla nízká. Hodně nízká.

„Mami, dělej! Volej záchranku!“ řvala Rosalie na celý dům.

Někde v pracovně se zjevila Bella a řvala: „Co sakra vyvádíš?!“ Dál jsem jim nevěnovala pozornost. Alici pomalu přestávalo tlouct srdce. Co mám, proboha, dělat?

Najednou se mi před očima zjevila pět let stará vzpomínka. Jsme s Bellou a Rosalií na procházce v parku. Holky běží někam k houpačkám a já za nimi. Na hřišti jsou také děti z dětského domova. Hrají si na písečku a užívají si báječné volnosti. Mě ale uchvátila maličká holčička s líbezným obličejíkem, tmavými, krátkými, vlnitými vlasy a nádhernýma, obrovskýma, smaragdově zelenýma očima. Taková malá elfka. Stála sama u velkého stromu, daleko od ostatních. Malé ručičky měla v kapsách staré tyrkysové bundičky.

Došla jsem k ní a ona mě pozdravila: „Ahoj, maminko“. Těmi slovy si mě získala a já necelý týden na to žádala o adopci. Ona to věděla. Věděla, že bude moje dcera. Má dar. Dar jasnozřivosti. Vidí budoucnost. Další vzpomínka. Bella a Rose se hádají, koho je panenka, a Alice sedí na huňatém koberci a prohlíží si můj Vogue. A další. Jsou Vánoce, moje malinká elfka mi nese do pracovny dárky. Je bosa a na sobě má jen bílou, dlouhou košili. V ruce drží nějaký srolovaný papír, ovázaný růžovou stuhou z Rosaliiných šatiček. Alice přihopsala až ke mně a podala mi papír.

„To ti přinesl Santa za to, že jsi byla hodná,“ vysvětlila a dala mi pusu na tvář. Rozmotala jsem stuhu a rozrolovala jsem papír. Na něm byli čtyři lidičky. Jedna postava velká a tři malé. Byly jsme to my. Já, Rosalie, Alice a Bella. Přestavila jsem si příští Vánoce. Stejný obrázek. Skoro stejný. Jsme tam my. Já, Bella a Rosalie. Zatřásla jsem hlavou, abych tu představu vypudila. Alice stále ležela přede mnou na zemi. Byla bílá jako stěna a její srdce netlouklo. Žádné buch buch. Bože! Ona zemřela a já s tím nic neudělala. Můj mozek otupil smutek a já nedokázala normálně přemýšlet.

 

Korekce: Myfate

P.S.: Díky :*

 


 

Líbí se vám moje nová povídka? Jo, je to děs, já vím. Předem děkuji za všechny komentáře. Jak kladné (těch bude málo), tak záporné.

♥ V příští kapitolce bude...

Hádejte kdo!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý deník dokonalé ženy 1.kapitola:

 1
9. BabčaS.
08.02.2012 [15:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonAle nenecháš jí umřít,že, ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [21:47]

EsmePlatt Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [20:38]

KatariEsmeCullenBezva.... rychledalší...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale Alice... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [20:27]

Panebože, to je tak DOKONALÉ!!!Strašně chválím, hlavně obrázky, to nemá jen tak někdo,super nápad!! Další,další,rychle!! Emoticon
PS:Asi si brzo vypěstuju závislost!! Emoticon

5. Jasmínka
07.02.2012 [19:35]

tyyjo...to je síla...ale líbí se mi to..moc se těším na dalšídílek...doufám, že to Alice přežije

07.02.2012 [19:02]

SissaVampire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simona
07.02.2012 [18:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ceola
07.02.2012 [15:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Skvělé...Co se stalo Alice, bude žít nebo zemře? Nebo zemřela? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
07.02.2012 [15:38]

čo sa stalo Alice? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!