Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 55. kapitola

vngdhjte


Dohoda 55. kapitolaJasper se pomalu dává dohromady. Zacelení jeho ran však není to nejhorší co jeho i Bellu čeká...

 

55. kapitola

 

Bella:

Přecházela jsem nervózně po opuštěném zašlém bytě a co chvíli vrhla pohled k vaně z níž se stále častěji ozývalo škrábání o glazuru. Všechny kousky se už spojily a tělo se snažilo zhojit rány. Netušila jsem jaký je to pocit, ale podle toho svíjení asi nic moc příjemného.

To nejhorší nás oba však ještě čekalo. Bála jsem se toho co bude následovat po tom, co se probudí. Už to však nemělo moc dlouho trvat...

Mé kroky se zastavily v tom okamžiku, kdy pohyb z vany ustal. Okolo po dlouhé době zavládlo naprosté ticho. V příštím okamžiku se Jasper prudce vyšvihl nad hladinu a sevřel okraj vany. Z úst vykašlával krev, které měl plné plíce. Rozstřikovala se všude okolo.

Stále jsem a čekala. Konečně se mu podařilo ze sebe většinu dostat a sýpavě zalapal po dechu. Hruď se mu začala plnit vzduchem a také mým pachem, který nepřebilo ani to množství krve. Okamžitě stál v bojové pozici a vztekle na mě vrčel. Byl naprosto dezorientovaný. Cítil dalšího upíra a tím i ohrožení.

Momentálně ze všeho nejvíce připomínal novorozeného. Novorozeného s více jak dvě stě lety zkušeností v boji. Všechny reflexy mu zůstaly, ale paměť se navracela jen pomalu a pozvolna.

Musela jsem si přiznat, že vypadal opravdu hrůzně. Celé tělo měl pokryté zasychající krví a vlasy jí měl slepené do lepkavých provazců. Částečně mu tak zakrývaly jasně rudé oči, které se upíraly jen na mě. Celé tělo se mu třáslo napětím a odhodláním se na mě při sebemenší zámince vrhnout.

Cenil na vztekle zuby a mezi nimi se ozývalo varovné vrčení, které přerušovalo jen občasné zabublání zbytků krve, které mu stékala z dutin dolů do krku.

 

Jaspere klid, nikdo ti neublíží,” snažila jsem se ho nějak zklidnit.

Pohybovala jsem se jen pomalu. Možná jsem ale na jeho vkus byla příliš blízko nebo ve mě viděl riziko. Jeho tělo se náhle vymrštilo a se sprškou krve se vrhl přímo na mě. Narazil přímo do mého štítu, který jsem okolo něj okamžitě vytvořila. S hlučnou ranou do ní narazil a dopadl na zem.

Otřeseně se zamračil, ale hned se opět přikrčil, jako by to chtěl zkusit znova. Být to Emmett, tak by to zas tak nevadilo, ten měl palici pořádně tvrdou a pár rozběhů proti mému štítu by mu už asi moc neuškodilo, ale u Jaspera jsem si tím nebyla jistá.

Jestli mě kousneš, Alice bude naštvaná,” varovala jsem ho než se o to opravdu znovu pokusil.

Zarazil se.

Alice,” zamumlal, jako by to jméno znal, ale nevěděl přesně kam si jej zařadit.

Ale aspoň ho to trochu uklidnilo.

Ano, přesně tak Alice,” opakovala jsem mu jako malému dítěti. Tohle bude hodně dlouhý den...

 

O další útoky se už nepokusil. Spíše jsem se začala bát o to, aby neublížil sám sobě. Seděl vedle vany a zíral do země před sebou. Viděla jsem, jak se mu vzpomínky začínají postupně vracet, ale o to více se snažil si vzpomenout i na to ostatní.

Jaspere, mohl bys s tím prosím tě přestat,” zařvala jsem po něm, když začal čelem tlouct přímo do kolene, ve snaze přinutit tak svůj mozek zase začít pořádně pracovat.

Podíval se na mě, jako by úplně zapoměl, že tam jsem. Přimhouřil na mě oči.

Ty jsi Bella,” řekl váhavě.

Jo.”

Chtěl jsem tě kousnout,” zamračil se ještě víc.

Protočila jsem oči.

Tak zrovna tohle bys mohl klidně zapomenout.”

Naštvaně se na mě podíval, že mu haním tu těžkou dřinu, kdy si snaží vzpomenout, kdo vlastně je a co posledních pár století dělal.

Vedl si ale docela dobře. Do večera už se mlátil do hlavy už jen kvůli tomu, jak mohl zapomenout na Alici.

Jestli to zjistí, tak je po mě,” zamumlal.

Musela jsem se mu smát. „Tak jelikož to už se skoro povedlo, tak by si na tebe asi vymyslela něco nového.”

Bello?” zvážněl. „Díky.”

Nevěděla jsem co na to říct, tak jsem jen přikývla.

Málem jsem tě tenkrát zabil a to je vlastně moje vina...”

Dost! Proč se všichni chováte jako bych byla nesvéprávná husa. Já tenkrát věděla do čeho jdu, co se může stát!” Zadívala jsem se na své ruce. „A tohle bych udělala pro každého z vás.”

Náhle jsem ale musela vyprsknout smíchy.

I když v Emmettově případě by to bylo asi dost složitější. Toho bych sbírala snad do Vánoc a pochybuju, že bych našla tak velkou vanu, abych ho tam zvládla narvat.”

Už při té představě Emmetta napěchovaného v té vaně za Jasperem jsme se museli oba chechtat.

Jo, to jo.”

Pak znova nastala chvíle ticha.

Už bych měla jít. Alice tě nevidí, když jsem tak blízko a nechci ji zbytečně nechat trápit.”

Zvedla jsem se ze země a oprášila si zadek.

Vracíš se do Volterry?”

Zadívala jsem se na něj. Na chvíli mě napadlo mu o tom všem říct, teď už na tom zas tak nesešlo. Nakonec jsem zakroutila jen hlavou. Nemělo cenu znovu oživovat minulost. Někdy přinášela jen bolest a nepříjemnosti.

Nechala jsem ho tam a raději co nejrychleji vypadla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 55. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!