Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 47. kapitola


Dohoda 47. kapitolaVolterra naprosto žije nadcházejícím plesem, Volturiovi totiž plánují pro ostatní překvapení. Dvě osoby, které až dosud tak úzkostlivě střežili.
Edward je však jeden z mála, který jim sotva věnuje pozornost. Snaží se omluvit Belle, ostatní a Marcus obzvlášť, mu to však rozhodně neulehčují...

 

47. kapitola

 

Edward:

Alice měla pravdu. Byl jsem tak zaměřený na Bellu, že jsem vše okolo přehlížel. Všude panoval zmatek při přípravě oslavy výročí Volterry a jak se ten večer blížil, tak vše bylo stále horší. Ani Bellu jsem celou dobu nezahlédl.

Mělo dorazit docela dost upírů a tak garda s palácovou stráží plánovali co bude mít kdo na starost, aby vše probíhalo naprosto hladce. Nechápal jsem, proč je okolo tolik povyku. Všichni tu rádi slavili. Považovali to za příjemné zpestření nudy. Neuplynuly ani dva měsíce bez nějakého plesu či oslavy.

Nejvíce mě však štvalo, že na to potřebovali i Bellu. Ještě se ani neukázala. V pokoji nebyla druhý den a já se jí potřeboval omluvit za to, jak jsem na ni vyjel. Věděl jsem přece co její práce v gardě obsahuje. Stále jsem se cítil hrozně, že jsme jí to tak vmetl do tváře. Jen Jasper mě se smíchem uklidňoval.

Klídek, první hádku jste měli až po šedesáti letech. To není vůbec špatný.”

Podrážděně jsem se na něj ušklíbl. Nechtěl jsem se s Bellou hádat vůbec. Postupem času mi však stále více docházelo, že ji znovu uvidím až na oslavě. Nemohl jsem se jí tedy dočkat. Nikdy jsem se na davy, strkanice a prázdné společenské fráze netěšil více.

 

Vešel jsem se zbytkem rodiny do sálu, kde se již shrocovali už i ostatní. Vše bylo fantasticky nazdobeno, až za mnou Alice s Esme ohromeně vzdychly. Tohle však šlo naprosto mimo mě. Jediné co mě zajímalo byla Bella. Rozhlížel jsem se po prostorném sálu. Jediné koho jsem však viděl bylo několik členů gardy, kteří ve společenském oblečení stáli rozestavěni po sálu a snažili se nenápadně splývat s davem, zatím co jejich pohled obezřetně bloudil kolem.

Teprve až se dostavili snad všichni pozvaní proklouzl do sálu i Felix a za jeho zády se objevilo nejkrásnější stvoření, jaké jsem kdy viděl. Vlasy měla vyčesané a v loknách se jí spouštěly po temeni. Šaty jí obepínaly postavu až k bokům, kde se rozšiřovaly do bohaté sukně. Ramínka měla tenká a tak ji na ramenech lechtaly jen volné pramínky vlasů. Měl jsem neodolatelnou chuť je nahradit prsty...

Její pohled zčernalých očí se upřel přímo mým směrem, jako by přesně věděla kde jsem. Po rtech jí přelétl jemný úsměv. Být člověk, určitě by se jí po tvářích rozlil ruměnec, který jsem na ní dříve tak miloval. Zdržela se na mě pohledem jen chvíli, než jej znova odtrhla a pokračovala s Felixem dál. Kráčela za ním uličkou kterou Felixova mohutná postava v davu tvořila.

Chtěl jsem se vydat za ní, ale to se znovu otevřely dveře, ale tentokrát zcela dokořán a dovnitř vešli Volturiovi.

To není možné,” zašeptal Carlisle a zůstal nevěřícně zírat na dvě ženy, které kráčely s nimi. V davu to šokovaně zašumělo a všichni zírali stejným směrem jako on. Byly opravdu překrásné. Ne díky skvostným róbám či blyštivým šperkům, ale jejich zjev připomínal samotné anděly. Kdybych nemiloval svoji Bellu, prohlásil bych, že jsou to tys nejkrásnější bytosti, jaké jsem kdy viděl. Takto však zůstávali v jejím stínu.

To je Sulpicia a Athenodora, Arova a Caiusova manželka. Nikdy jsem je sice neviděl, ale jsem si jistý,” zašeptal k nám Carlisle. „Nikdy nevycházejí ze svých komnat, aby nehrozilo že by je někdo využil proti Volturiům. Proto je tu takový rozruch.”

Sledoval jsem obě ženy, které sebevědomě kráčely s úsměvem v dokonalých tvářích. Okolo jejich pětičlenné skupinky se vytvořila uctivá mezera. Za nimi kráčel Alec s Jane, kterým už ostatní věnovali pramalou pozornost.

Volturiovi došli až k vyvýšenému stupni, kde stály jejich křesla a kde se zastavili.

Drazí přátelé,” rozezněl se sálem Arův hlas. „Dovolte abych vás přivítal na devítistém výročí Volterry a popřál vám příjemnou zábavu.”

Pak už se každý posadil se svou manželkou stojící mu po bohu. Tedy kromě Marcuse, který se osaměle rozhlížel po sále a bavil se alespoň zkoumáním hostů.

Sálem se rozezněla hudba a já už na nic nečekal. Začal jsem si klestit cestu k Belle, která stála kousek od Volturiů s Felixem stále po boku.

Zahlédl jsem jak se Aro zvedl a gestem nabídl Sulpicii rámě. Se zářivým úsměvem jej přijala a vykročili na parket před nimi. Caius se váhavě podíval na Athenodoru, která na něj vyčkávavě hleděla, div že neklepala botou o podlahu. Nuceně se na ni pousmál a následoval Arova příkladu, ačkoliv šlo vidět, že tanec rozhodně nepatří k jeho zálibám.

Vnímal jsem je jen okrajově, Marcusův pohyb mě však přikoval na místě. Chvíli sledoval své bratry a pak se ohlédl na Bellu. Ta se do té doby celkem bavila pohledem na Cauise, ale úsměv jí okamžitě strnul na rtech.

Marcus se zvedl a natáhl k ní ruku. Jen s kratičkým zaváháním k němu došla a vložila do ní svou dlaň. Nehybně jako socha jsem sledoval jak ji dovedl až na parket a přitáhl si ji do náručí. Naprosto plynule se přidali k dalším dvěma párům.

Nikdy dříve jsem si Marcuse tak pečlivě neprohlížel jako nyní. Věkově byl sice o skoro dva tisíce let starší ale vzhledem vypadal na pětadvacet. Sledoval jsem jej jako konkurenci a to mě donutilo zaskřípat zuby.

Držel moji Bellu v náručí a ladně s ní kroužil po parketu. Na rtech se mu objevil úsměv a něco jí tiše říkal. Měl jsem chuť ho od ní odmrštit co nejdále to bylo možné.

 

Bella:

V prvních okamžicích jsem se bála, že nervozitou zakopnu a rozplácnu se přímo uprostřed toho zírajícího davu. Marcus mě však pevně držel, jako by mi chtěl dodat trochu odvahy. Což se mu taky podařilo. Klouzali jsme společně po parketu. Marcus byl výborný tanečník a tak ze mě strach brzy spadl a já si začala tanec i trochu užívat. Ten dav okolo mě však stále znervózňoval.

Je to tradice, aby Volturiovi začínali první tanec.” Pousmála se na mě. „A to s těmi nekrásnějšími ženami večera. Moc ti to sluší.”

Mohla bych přísahat, že po bledé tváři se mi rozlil světle růžový ruměnec. Marcus dostával stále lepší náladu. Musela jsem přiznat, že když se usměje vypadá zatraceně přitažlivě.

A navíc,” ztišil už tak tichý šepot, „náš tanec okolo vzbuzuje tolik emocí...” Labužnicky nasál zhluboka vzduch do nosu, jako by ty emoce mohl cítit doslova.

Obzvláště co se Edwarda týče,” uchecht se aniž by se na něj podíval. Já po něm však okamžitě vrhla pohledem. Ztuhle na nás zíral a ve tváři se mu zračil vztek a žárlivost. Doslova probodával Marcusova záda pohledem. Zlehka jsem škobrtla podpatkem. Naštěstí mě držel dost pevně a tak jsem to ustála a ostatní si toho ani nevšimli.

Hudba pomalu končila a začali hrát další. Aro se Sulpicií tančili nerušeně dál, ale Marcusovi jeden tanec na splnění povinností naštěstí stačil. Okolo se na parket začali přidávat i ostatní a tak měl příležitost se beztrestně opět vzdálit.

Uprostřed pohybu mě plynule přejel dlaněmi na pas a než jsem se vzpamatovala přistála jsem ve Felixových pažích. Prostě si mě přehodili a Felix nahradil jeho místo jako tanečníka. A moc dobře se bavil mým výrazem.

Ohlédla jsem se po Marcusovi, který se vydal zpět ke svému křeslu a Caius ho toužebně provázel pohledem.

 

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 47. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!