Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dohoda 41. kapitola

the-host


Dohoda 41. kapitolaEdward se snaží cestou do Volterry dostat k Belle co nejblíže, vědět, že je v pořádku a zjistit co se to sakra stalo, že je s Volturiovími...

PS - omlouvám se za délku, ale prostě to tak dějově pasovalo

 

41. kapitola

 

 Edward:

Vděčně jsem pohlédl na Carlisla v autě před námi. Věděl, že bych ji teď už odmítl ztratit z očí, stejně jako Esme s Alicí. Proto přišel s tím nápadem, abychom jeli do Volterry s nimi.

Stále jsem tomu nemohl pořádně uvěřit. Byla tady a... a byla jedna z nich.

Choulil jsem na zadním sedadle Alicina auta a prsty jsem měl bezmocně propletené ve vlasech. Stále jsem ji tam viděl. Nemohl jsem se zbavit toho děsu, když ona zůstala v tom davu novorozených a já nemohl za ní.

Každičká vteřina, kdy jsem ji neviděl mě rvala s představou, že se jí něco může stát a každičký okamžik, kdy jsem ji opět zahlédl v mase jejich těl mě zasáhla vlna naděje. Jak jejich řady řídly, mohl jsem ji sledovat lépe.

Neměla na sobě jediný škrábanec. Věděla moc dobře co dělá a pohybovala se jako by boj pro ni byl naprosto přirozený. Stále se však odmítala byť jen přiblížit nebo podívat našim směrem. Nechápal jsem to. Nechápal jsem vůbec co se to tu děje.

 

Vybavoval jsem si každý její detail a cítil naději. Zároveň mě však stále jímala hrůza. Stále se neukázali. Demetri by nás dokázal najít - pokud by chtěl. Tímtéž se právě zabýval i Jasper. Svíral volant jednou rukou a druhou svíral tu Alicinu. Jeho pohled se co chvíli ocitl na tachometru.

Jeli jsme jen my tři a před námi Carlisle s Esme. Nepřekračovali jsme rychlost sto padesáti kilometrů v hodině. Já bych byl možná ještě raději, kdybychom zastavili úplně, aby nás mohli dostihnout co nejdříve.

 

Čekal jsem, kdy konečně zaslechnu motory přijíždějících aut a námi. Ty se však objevily z úplně jiného směru. Zvedl jsem okamžitě hlavu, když se zprava ozvalo zavytí motoru a hluk ujíždějícího štěrku pod koly. Z vedlejší cesty se našim směrem řítila tři auta.

Jasper pustil Alicinu ruku a chytil pořádně volant. Jediným smykem se plynule přehoupli na silnici a zařadily okolo nás. Byli jsme v jejich sevření. Za námi jelo černé Lamborghini, před námi Porche a před Carlislovým Mercedesem černé Ferrari, které se znovu prudce rozjelo a nám tak nezbývalo než jej následovat.

Jasper dupl na plyn a já se jen snažil pohledem proniknout přes tmavá skla jejich aut. Potřeboval jsem vědět, ve kterém je Bella. Bez úspěchu.

Jasper se po mě lítostivě ohlédl a sevřel Alicinu ruku opět v dlani. Od toho okamžiku na louce neviděla vůbec nic. Ať se snažila sebevíc, její vize zůstávaly stále zaplněné neproniknutelnou tmou. Cítila se tak ještě bezmocněji.

 

Následovali jsme Ferrari po vedlejších cestách, kde nehrozilo, že bychom potkali příliš lidí či uvízli v zácpě. Zastavili jsme jen jednou, abychom nabrali benzín. Z auta vystoupil Demetri a už podle jeho výrazu z pod tmavých brýlí nám všem došlo, že to tady nechce nijak protahovat.

Všichni jsme se zařadili ke stojanům a z každého auta někdo vyskočil. Jen u Lamborghini za námi se zvedly dveře na obou stranách a já zahlédl jak z něj vystupuje Alec a z místa řidiče Bella. Překvapeně jsem se zarazil. Zatrnulo mi při vědomí Belly za volantem něčeho takového. Zavrtěl jsem hlavou, abych se zas vzpamatoval. Tohle už přece nebyla ta křehká a neohrabaná Bella jako dřív.

Zatím co Alec začal tankovat benzín, ona vyrazila rovnou zaplatit dovnitř budovy pumpy. Na očích měla také brýle a tak jsem jí neviděl pořádně do tváře. Mohl jsem jen sledovat, jak si roztržitě okusuje spodní ret.

„Jak, jak je to možné?” ozval se Alicin hlas. „Jak to, že je s nimi?”

„Nevím,” zavrtěl jsem hlavou aniž bych odtrhl pohled od její postavy mizící ve dveřích. „Hodlám to ale zjistit.”

Za každou cenu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohoda 41. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!