Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - Bonus


Do skonání světa - BonusTakže je to jen malinkaté přiblížení toho jak se Bella měla na plavbě kolem světa a jak jejich životy šli dál. Je to z pohledu po deseti letech a z pohledu po dvaceti letech. Doufám že se vám to bude líbit. A toto je vážně už poslední kapitolka, nebo toto spíš bonusová kapitolka která k této povídce vyjde. Doufám že mi nějaký ten koment zanecháte... Přeji krásné počtení a tímto se s vámi loučím. Vaše IsabellaCullen.

O deset let později:

Den za dnem ubíhal. Plavili jsme se už deset let na moři. Ano. Úplně jsme zapomněli na okolní svět, ale nikdy jsme nezapomněli na to jaký byl život před tím než jsme poznali jeden druhého. Každý týden jsme se někde zastavovali na lovu. Emmettek si zvyknul na zvířecí krev a ve společnosti lidí se choval jako normální dítě. Nikdy jsem za celou dobu co jsem byla upírka nezabila jediného člověka, tak jako Emmettek.

 

Emmett a Rose se opět vzali. Měli přenádhernou svatbu. Ne jen, že jsme tam byli my. Celá Cullenovic rodinka, ale byli tam i lidé, které jsme za tu dobu poznali. Carlisle a Esme na rok odjeli na ostrov Esme a Alice s Jazzem jeli na ostrov Blizard. Na lodi už jsme zůstali jen mi s Emmettem a Rose. Nevydrželi to s námi ovšem dlouho a odjeli také na nějaký ostrov. Každý den jsme si všichni volali a byli v neustálém spojení.

 

Do Voltery jsem se už nikdy nevrátila, i když jsem si týden co týden volala s Jane. Informovala mě o tom co se tam děje a také mi řekla že si konečně našla přítele. Když mi však řekla jméno úplně mi to vyrazilo dech. Byl to Taylor. Ten Taylor který mě málem zabil svou dodávkou. Prý se do něj zamilovala když byla ve Forks něco vyřídit s novorozenými. Proměnila ho a od té doby jsou spolu.

 

Také od doby kdy jsem naposledy mluvila s Fradem sem už od něj měla pokoj. Neobjevil se a nepřikazoval mi co mám dělat. Náš život ubíhal dál a já byla tak strašně šťastná jak se všechno vyvinulo.

 

O dvacet let později:

Je tady den kdy Emmett junior nastupuje do první třídy. Má ale vědomosti třicetiletého chlapa. Umí číst, psát i počítat, ale vypadá na sedmiletého chlapečka. Naše rodina je zase pohromadě a v nejbližší době nemá nikdo v plánu odcházet. Všichni jsme si něco našli. Carlisle začal znovu pracovat v nemocnici jako chirurg. Esme se začala věnovat prodeji a rekonstrukci nemovitostí. Emmettek začal tedy chodit do školy. A my Cullenovic děti jsme začali chodit na Dartmouth. Já s Edwardem do druhého ročníku. Alice s Jazzem do prvního a Emmett s Rosalie také do druhého.

 

Něco uvnitř mne ovšem chybělo. Byla to moje rodina, kterou sem opustila. Charlie totiž zemřel před dvěmi lety na otravu alkoholem. I když

 

vždy byl zásadně proti. Po mém odchodu, na cestu kolem světa, kdy sem mu už nevolala ani nepsala začal pít. Když sem se vrátila před rokem a půl do Forks abych se na něj podívala jak se mu vede. Našla jsem jen zchátralý dům a u něj ceduli

„Na prodej“.  Jela jsem tedy do rezervace La Push kde mi oznámili, že se kvůli mně Charlie opil k smrti. To co jsem ovšem nečekala bylo Jacobovo přivítání. Doslova mě vyhodil z města, že tam už nemám co dělat. Prosila jsem ho aby mi aspoň dovolil abych se mohla podívat na otcův hrob, ale to mi také zakázal.Kdyby nezakročil Billy nemohla bych se otci nikdy omluvit, za to co jsem udělala. Věděl, že Charlie by si určitě přál abych ho navštívila.

 

V mém mrtvém srdci mi chyběla moje maminka a Phil. Nemohla jsem je totiž už nikdy vidět. Přeci jen jsem pořád ta samá osmnáctiletá Bella a ne třiceti osmiletá, jak si každém myslí. I když se mi ji snažila Esme ze všech sil nahradit, tak sem v sobě pořád cítila tu díru. Jako když vám vezmou nějaký orgán který potřebujete. Edward mi to pomáhal překonat a docela se mu to i vedlo. Nemluvně o tom že se mě pořád snažil něčím zaměstnávat. Rozhodla jsem se že půjdu dál. Že půjdu dál pro Edwarda a Emmettka. Kteří mě potřebovali. A tak sem všechnu tu bolest skrývala hluboko v sobě. Aby ani Jazz nepoznal, že nějakou cítím. Každou sekundu své existence jsem se snažila svoji rodinu obalamutit jak sem na svůj předchozí život zapomněla. A tak se mi to vedlo až do úplného závěru mé existence. Která skončila SKONÁNÍM SVĚTA.

 

 

 

Prosím nějaký komentář :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - Bonus:

 1
3. IsabellaSophiiAnn
03.03.2013 [9:44]

ahoj,přečetla jsem si tvoji povídku. Je moc hezká a u několika částí jsem vypustila i par slz. Jsem strašná citlivka. A těším se na další povídky od tebe.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
04.07.2012 [16:17]

Pěkná povídka Emoticon

26.10.2011 [15:24]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!