Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 38.kapitola (konec první etapy)

brm brm...xD


Do skonání světa - 38.kapitola (konec první etapy)Takže je tu další díleček a je také poslední. Sem ráda že jste moji povídku četli a obdařili mě spoustou krásných konetářů. Za to Vám děkuji. Mám vás ráda IsabellaCullen.

Z pohledu Edwarda:

„Edwarde, ty víš, že bych si to nikdy neodpustila... bylo to kvůli mně, kdybych se neobjevila a nezamilovala do tebe...tak by Tanya místo mě byla s tebou..." řekla.

„To nemyslíš vážně" uchechtl jsem se.

„Já bych s Tanyou nikdy nebyl... nemiloval a nikdy ji milovat nebudu... ty za nic nemůžeš... množná za to že jsem po dobrých sto dvaceti zase šťastný a dala jsi mi to co jsem si ani nezasloužila a to  našeho syna Emmettka..." řekl sem jí a  políbil ji na čelo.

„Měly bychom jít domů" řekla najednou.

„Mám nápad" zvedla se a já ji napodobil. V ruku v ruce jsme běželi domů.

 

„Rodinko?" zavolala na celý dům. Všichni stály dole.

„Víte chtěla bych se vás zeptat, jestli... no jestli by jste nechtěli jet na plavbu kolem světa... když jsme byly s Edwardem na líbánkách tak jsme si to slíbili a..." nestihla to doříct protože ji přerušila Esme.

„To by bylo skvělé!!" zavýská. Emmett se culil od ucha k uchu a Rosalie se zdála být taky šťastná. Alice a Jasper se dlouze políbili a nadšení všech opětovali, a nakonec Carlisle zdál se být šťastný, ale v myšlenkách byl jinde. Když sem si je přečetl zjistil jsem že už s Esme byli na takovéto plavbě jednou...a náramně si to užili.

 

Nakonec jsme šli balit věci... nejvíc jak jsme zjistili, tak jich měl malý Emm. Ráno vše bylo sbalené a čekalo se, až se probudí Emm. Probudil se okolo půl osmé ráno, a tak jsme ho ještě nakrmili a vyrazili k lodi. Jeli jsme dvěmi auty a to jeepem a Alice si vzala s Jasperem Porsche aby se tam ještě naskládalo zbytek věcí, které se nevešli do Jeepu. Cesta k lodi trvala bezmála čtyři hodiny. Ale jak se zdálo tak to nikomu nevadilo.

 

Všechny věci jsme naskládali na loď, a potom jsme je začali uklízet. Bella ještě šla s Emmem do nějakého obchůdku aby mu nakoupila lidské jídlo s sebou. Přišly asi po hodině a táhli šest tašek. Rychle jsem šel za nimi a tašky jí vzal. Všechno sem odnesl do kuchyně a vyskládal do lednice aby se to nezkazilo. Bella se usadila s Emmem do obýváku a pobrukovala mu nějakou písničku aby usnul. Když se jí to konečně po hodině povedlo, tak ho odnesla do našeho pokoje, v kterém jsme byli i minule...

 

Emmett chtěl kormidlovat a tak ho k tomu Carlisle pustil. Já jsem vzal Bellu do náruče a vyšel sní ven. Koukali jsme se jak utíkáme tomu velkému městu. Bella si šťastně vzdychla a opřela si hlavu o mou hruď.

„Edwarde?" zeptala se náhle.

„Ano lásko?" povzdechla si.

„Slib mi že spolu už zůstaneme a nic nás nerozdělí" usmál sem se.

„Bello, lásko, slibuji ti, že s tebou zůstanu, až do skonání světa, jak sem ti slíbil u oltáře, když sis mě brala ano?" usmála se zvedla hlavu a políbila mě na rty. Vášnivě s chtíčem. Když se ode mě odtrhla tak řekla pouhé.

„Ano " A tak jsme jeli vstříc světu. A pro nás to byl konec první etapy života.

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 38.kapitola (konec první etapy):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!