Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 20.kapitola

,.


Do skonání světa - 20.kapitolaTakže ju tu další díleček příští bude trošičku delší takže doudám že se vám bude líbit. Jinak děkuji za komentáře a doufám že tentokrát jich bude o trošíčku víc pozbuzují mě abych psala dál. Takže vám děkuji...

 

Asi o půl druhé ráno jsme se konečně od sebe odtrhly. Bella mi usnula v náruči, a tak jsem ji přenesl do velkého bílého pokoje. Vůbec se nehnula a ani jakoby nedýchala rychle jsem se ji pokusil probudit jestli žije. Probrala se. „ Co se děje? " zeptala se ospale. „ Bello ty jsi nedýchala. " podívala se na mě zmateně a zase spadla do postele.

 

Když se ráno probudila tak měla u postele přichystanou snídani. Dneska jsem jí udělal krupičnou kaši s kakaem. Snědla ji během chvilinky a zazvonil jí telefon. „ Edwarde! " do telefonu zakřičela Alice „ Ne tady Bella " opověděla jí. „ Dej mi Edwarda hned! " zařvala na ní a ona mi podala mobil. „ Nekřič na mojí manželku Alice co zas je? " „ Bella se mění na upíra musíte přijet zpátky " zakřičela opět. „ Cože? " „ já-já nevím to dítě ji mění na upíra asi nejspíš aby přežila porod nebo já nevím. " zněla rozrušeně. „ Hned jedeme " zaklapl jsem Belly telefon a podíval jsem se jí do očí. „ Bello, víš to dítě tě mění na upíra musíme se vrátit. " chvilku na mě koukala jak na idiota. Nehýbala jsem a dokonce bych přísahal že ani nedýchala. Po asi půl hodině se konečně pohnula „ Jsi si jistý? " „ Alice to viděla. " rychle vstala z postele, ale ne rychle na člověka, nýbrž rychle na upíra. „ Ježiši já se pohybuji strašně rychle. " zajíkla. „ Bello, musíme jít a to rychle. " poručil jsem, rozběhla se vypadalo to že běhá ještě rychleji než já. Posbírala všechny věci a nasedla na loď. Za celou dobu ani jednou nespadla a jejím zvykem bylo minimálně jednou upadnout.

 

Vyjeli jsme sotva dvě minuty poté co nám Alice volala. Jel jsem co nejvyšší rychlostí kterou jsem mohl, ale to nestačilo. Jak jsem si po chvilce všimnul její břicho začalo růst a to velmi rychle. Začala krásnit ještě víc než dosud takže se už skoro rovnala Rosalie. Byla rychlejší a silnější a nemohl jsem zase číst její myšlenky. Dlouho jsem je nečetl, ale teď by se to docela hodilo. Po chvilce co pobíhala po lodi a užívala si rychlosti doběhla za mnou. Políbila mě a já cítil, že její kůže je naštěstí stále měkká. Posadila se na Křeslo které bylo vedle kormidla a dívala se jak řídím. Asi za tři hodiny jsme byly konečně v Riu. Ta naše rychlost předčila vše. Alice nám zabukovala letenky a tak jsem jely rovnou na letiště. Jel jsem zase tou nejrychlejší rychlostí kterou jsem mohl. Na letišti jsme byly za chvilinku a měly jsme štěstí. Naše letadlo mělo odlétat za dvě minuty.

 

Vystoupily jsme za auta a rychle jsem běžely do překážky kde nás měly odbavit abychom mohly jít do letadla. Poté co nás odbavily jsme usedly do první třídy a mohly jsme letět. Bella byla unavená a usnula mi v náruči. Natož že se mění na upíra je velice unavená. „ Edwarde? " oslovila mě. „ Ano, lásko? " povzdechla si. „ Když teď budu... " těžce polkla. „ Porodím našeho syna přirozenou cestou. " políbil jsem ji na čelo. „ nějak to vymyslíme ano? Teď se tím netrap. " kývnula hlavou a usnula. Let byl dlouhý teda pro mě. Trval sice jen hodinu a půl, lae já už tam chtěl být.

 

Při přistávání se Bella probrala. „ Dobré ráno, lásko " políbil jsem ji na její krásné plné rty. „ Dobré ráno " odpověděla ospale, ale s úsměvem na tváři. Když jsme vystoupily už tam na nás čekala celá naše rodina a zíraly na Bellu s otevřenou pusou. „ Em, co kdyby jste se chovaly normálně? " rýpl jsem si do nich. „ Není to ani tři dny Edwarde a ona vypadá jako kdyby měla rodit. " řekl Carlisle. Pravda vypadala tak, ale já to tak nebral. „ Musíme domů. Bella se mění. " podotkla Alice. Vyrazily jsme tedy domů.

 

„ Bello jak ti je? " zeptal jsem se při cestě domů. „ Je mi fajn " a pevně mi stiskla ruku až to bolelo. „ Bello, ehm si silnější než já " rychle mi pustila ruku. „ Promiň " políbil jsem ji. „ To nic " to už jsme byly u domu. Vzal jsem ji do náruče a odnesl domů. „ Edwarde, mohla bych jít nejdříve k zrcadlu ještě sem neviděla o kolik se mi zvětšilo břicho. "

 

 

Ale to už Alice táhla zrcadlo za ní. Tričko jí bylo malé a ona na sebe nevěřícně koukala do zrcadla. „ To-to není možné. " zajíkla. „ Bello, miláčku teď se nesmíš nervovat. " kývla hlavou. Vzal jsem ji opět do náruče a odnesl jsem ji do naší ložnice. „ Edwarde, myslím že by jsme měli jít k nám domů " řekl Carlisle. „ Přeci jen ji tam můžu vyšetřit " Bella se na postely posadila a potom řekla. „ Jo myslím že máš pravdu Carlisle " rychle se v zápětí postavila a byla převlečená sukni a dlouhém bílém tričku. „ Tak jdeme. " sešli jsme po schodech dolu kde už všichni čekaly na odjezd no jasně Alice jim to řekla. Rozběhly jsme se domů já jsem držel Bellu opatrně v náručí.

<Shrnutí povídek>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 20.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!