Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 13.kapitola

Stephenie Meyer apple


Do skonání světa - 13.kapitolaTřinjácté pokračování. A konečně se stěhují...

 

Z pohledu Belly

 

Vyšli jsme z domu a Edward mě vzal do náruče. „ Tak jsi připravená? " zeptal se mě. „ Už se nemůžu dočkat. " odpověděla jsem mu. Políbil mě na rty a rozběhli jsme se. Běžely jsme asi pět minut když v tom jsme zastavily. „ Náš nový domov " řekl nadšeně a postavil mě na zem. Otočila jsem se a podívala na dům. „ Páni " to bylo jediný na co jsem se zmohla. Byl to krásný velký bílý dům, který stál uprostřed lesa. „ Edwarde? " zeptala jsem se? „ Ano, lásko? " „ Jak se dostanu do školy když je to uprostřed lesa? " ta otázka mi vrtala hlavou. „ Chytnu tě do náruče a poběžíme. " usmál se na mě pokřiveným úsměvem. „ To nemyslíš vážně že ne? To mi má být pořád špatně? " zeptala jsem se ho. „ Ne vzadu za domem je garáž sou tam už naše auta a je tam malá přírodní silnička " a usmál se na mě. Vydechla jsem úlevou že nebudu muset každý den běže s Edwardem do školy ale že pojedeme autem. „ Díky bohu " řekla sem nahlas.

 

Zasmál se a pak se mě zeptal „ Tak co půjdeme se podívat dovnitř? " a podíval se směrem k domu. Na otázku jsem mu neodpověděla a šla jsem domů. Když sem tam vešla bylo to velmi prostorné nějaké místnosti vypadali jako u Charlieho a nějaké zase jako u Cullenových a dokonce jedna místnost vypadala jak doma u Renné. Všechno dohromady to vypadalo dobře. „ krása " „ Ne když tu na porovnání stojíš ty " usmála jsem se a šla prozkoumat zbytek domu. Kuchyně byla skvěle vybavená a lednice byla plná. „ Jak to že je lednice plná? " zeptala jsem se ho udiveně. „ No protože sem tak nějak doufal že řekneš ano " a políbil mě do vlasů. „ Aha " měla jsem prozkoumané celé přízemí teď sem se přemisťovala do prvního patra.

 

Bylo tam osm pokojů. První pokoj byl velká prostorná šatna naplněna oblečením které nám koupila Alice. Na boku byly dveře když se do nich vešlo myl to krásný světle žlutý pokoj. Uprostřed stála velikánská postel, na stěnách byly poličky na Cdčka a pod nimi stál modrý gauč. Naproti postely stála Hifi- věž. Pod  okny které byly přes celou stěnu stál psací stůl. „ To je náš pokoj? " hádala jsem. „ Jo to je náš pokoj " vyšli jsme z pokoje a já šla do protějších dveřích.

 

Byla to koupelna, ale nebyla obyčejná. Byla prostorná skoro stejně velká jak náš pokoj. V pravém rohu stála výhřivka a naproti ní v rohu byla sprcha a velká vana. V pravém rohu bylo veliké zrcadlo od stropu až na zem. Vedle něj stálo umyvadlo. Vedle dveří byla skříň, v které byly složeny ručníky v různých barvách. Za skříní se schovávala velká LCD televize která byla natočená tak že se na ní dalo dívat z výhřivky. Koupelna byla sladěná ve světle zelené barvě tak jak sem měla doma u Renné. Podlaha byla o něco tmavší, ale ne o tolik. Všechno k sobě ladilo, byla to nádhera.

 

Šly jsme tedy do třetích dveří. Byl to záchod. Nebyla to velká místnost ale i přes to se tam vešla skříňka na toaletní věci. Čtvrté dveře byl opět velký pokoj vypadajíc podobně jak ten náš akorát tady byla nainstalovaná další LCD televize. „ Na co je tenhle pokoj? " zeptala jsem se Edwarda. „ Ten je, když přijede Emmett s Rosalie na návštěvu. " „ Aha " byla jsem ráda že myslel i na tohle. Za pátými dveřmi se skrýval opět velký pokoj byl stejný jako měl Emmett s Rosalie. Hádala bych že bude Jasper a Alice. „ Hádáš správně " odpověděl mi Edward na nevyslovenou otázku. Vyšli jsme z pokoje a šly jsme do sedmého pokoje ten vypadal jinak. Bylo tam spoustu obrazů a starožitných věci. Ten musel být Carlisle a Esme. Byl ponechán v bílé barvě a nábytek tam byl ze suchého světlého dřeva. Ten pokoj se mi líbil. A konečně jsme šly do sedmého pokoje. Byly tam manželská postele a jeda malá dětská postýlka. Byla vymalovaná modře, tak aby se k ní hodil nábytek. Na stěně vysela televize a na druhém konci vysela Hifi-věž. „ To je Když přijede Renné nebo někdo.."

 

Poslední a to osmý pokoj byl blízko u nás. Byl velký a byl to dětský pokojíček. V pokoji byly čtyři okna, ale tak aby se z nich nedalo vypadnout když se otevřou. V pravém rohu stála palanda s dětským povlečením a v levém rohu zase stála skládací postýlka pro děti. Uprostřed stál velký psací stůl, s lampičkou a počítačem. Pokoj byl vymalován sytě žlutě s obrázky klauna s balonky. Vždy byly obrázky jiné jak sem si vzápětí všimla. Na podlaze byl koberec který se dal najít jen v obýváku. Koberec byl udělaný tak že si na něm mohly hrát s autorkami, protože tam byly nakreslené různé silnice a budovy. Po chvilce jsem si všimla že to nebylo natištěné jen tak ale že to bylo celé městečko Forks. Dále v pokojíčku byly dvě malé skříňky na hračky a velké dveře do šatny. Šatna byla stejně prostorná jako naše akorát v této byly různé oblečky, různé velikosti, jak pro holku, tak pro kluka.

 

Poslední co nám zbývalo prozkoumat bylo druhé patro nebo půda? Vedlo tam schodiště a na konci něho byly jediné dveře. Vešli jsme dovnitř. Ale nebyla to půda, nebyl to ani pokoj. Byla to herna. Stálo tam Edwardovo piáno. Byl tam terč na šipky. Uprostřed stál kulečník. U stěny byl psací stůl s počítačem a nakonec tam bylo spousta hraček pro děti. Půda byla přes celý dům a bylo tam spousta věcí které jsem nikdy neviděla. Všimla jsem si že je tam i rotoped a další stroje na posilování. Dále tam byla kytara a bicí nástroje. Bylo tam snad vše na co jste jen mohly pomyslet.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 13.kapitola:

 1
1. Kkkk
01.06.2015 [16:16]

Krásný, ale ty chyby Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!