Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 15. kapitola

Adioma


Dívka jménem Alice - 15. kapitolaPřípravy na cestu Sebastiana a jeho "strýčka". Jaký bude jeho další osud? Co dalšího čeká Alice a Jaspera?

„Sebastiane,“ začal opatrně, „rád bych, abys šel se mnou. Vím, kde je tvůj otec a myslím, že je načase, aby ses s ním seznámil.“ Sebastian na něj jen nevěřícně hleděl. Jeho otec je živý? A nehledal ho? Stojí vůbec o to – najít ho?

„Vím, co se ti honí hlavou. Tvůj otec se na tebe nevykašlal. Za všechno můžu já. Mrzí mě to. Zabil jsem tvou matku a tebe jsem unesl. Hledal tě, hledá tě dokonce i teď. Tvému otci jsem způsobil velikou bolest, ale doufám, že budu schopen to tímhle gestem napravit. Pojď, prosím, se mnou. Vážně mě to moc mrzí. Omlouvám se,“ řekl James. Sebastian nevěděl, zda tomu má věřit. Chtěl poznat svého otce a byl si jist, že jiná možnost, než tato, není. Proto souhlasil.

„Dobře, půjdu s tebou.“ James se usmál. Věděl, že mu Sebastian na jeho návnadu skočil. Teď už může začít další část jeho plánu. Jasper bude pykat za to, že mu vzal Alice. Má jeho syna. Kdo je pro něj důležitější? Alice nebo Sebastian?

 

 

Pohled Jamese:

James si dával pozor na to, o čem přemýšlel. Dával si pozor na to, aby neučinil žádné rozhodnutí. Alice sice nevěděla, jak její schopnost funguje, ale z toho, co mu o svých vizích řekla, si vydedukoval, jak by její schopnost mohla pracovat. Věděl, že nebude daleko od pravdy, proto si byl svými následujícími kroky skoro stoprocentně jistý. Učinil rozhodnutí. Vezme Sebastiana do Itálie, do Volterry, aby ho představil upířím vládcům. Byl si jist, že další kroky Alice a Jaspera, po této vizi, budou také tam. Věděl totiž, jak vládci smýšlejí o poloupířích dětech. Bojí se jich, proto je vždy zabijí. A věděl, že to ví i Jasper. Alice si jistě vizi nenechá jen pro sebe a jakmile se Jasper dozví, že jeho syn stále žije, a že ho James vede na smrt do Volterry, udělá vše pro to, aby svého syna zachránil.

Musel se nad svým plánem usmát. Vše zatím dokonale vycházelo. Z přemýšlení ho vytrhlo zaklepání.

„Jamesi, Sebastian je připravený. Můžete vyrazit,“ oznámila Victoria Jamesovi. Mrzelo ho, že musí své sestře lhát, a že jí ublíží, ale Alice miloval natolik, že byl ochoten riskovat vše. Riskovat svou jedinou rodinu. Svou sestru, která vždy stále při něm. Ale bohužel. Udělal pro ni, co mohl. Chtěla dítě - sehnal jí ho. Chtěla být matkou - umožnil jí to. A teď je čas, aby splatila svůj dluh vůči bratrovi. Věděl, že jednou se mu bude Sebastian hodit, ale že to bude tak brzo, netušil ani on sám.

„Dobře, doufám, že jste se už rozloučili, musíme se vydat na cestu, je nejvyší čas,“ odpověděl James své sestře. Ta se na něj jen usmála a přikývla. V jejích očích viděl, že ho pouští vážně nerada, ale myslela si, že s Jamesem bude Sebastian v bezpečí. Jak šeredně se mýlila...

 

...

 

Mladík běžel lesem. Utíkal, seč mu síly stačily. Ale usmíval se. Užíval si svobodu, kterou mu pohyb poskytoval. Nebyl ale sám. Najednou se vedle něj vynořil muž. James. Oba se po chvíli běhu zastavili.

„Kam se vydáme teď, strýčku?“ řekl mladík.

„Poběžíme do Itálie, do Volterry, Sebastiane,“ odpověděl James a usmál se.

 

...

 

„Alice, slyšíš? Co je s tebou?“ křičel Jasper a lomcoval s Aliciny rameny. Alice se probrala, podívala se na Jaspera a poté odvrátila svůj pohled. Jasper ji chytil za bradu, otočil její obličej zpět k tomu svému a svou otázku zopakoval.

„Měla jsem vizi. Viděla jsem Jamese a nějakého mladého kluka. Chystají se někam do Itálie, do Volterry, nebo nějak tak to říkal.“ James vykulil oči.

„A nevíš, co tam chtějí dělat? Ve Volteře totiž žijí vládci upířího světa. Dohlížejí nad dodržováním zákonů a nevím, proč by chtěl jít James zrovna tam.“

„To nevím, jediné, co jsem ještě zaslechla, bylo jméno toho mladíka. Sebastian,“ řekla.

„To není možné, to nemůže být pravda, to se přece nemůže dít,“ šeptal zdrceně Jasper.

„Lásko, co se děje?“ ptala se nechápavě Alice.

„Víš, jak jsem ti vyprávěl o tom, co James provedl s mou rodinou? A víš, jak jsem ti vyprávěl o mém synovi? Jak jsem si myslel, že je mrtvý, že ho James zabil?“ Alice přikývla, „jediné, co jsem ti neřekl bylo, že můj syn se jmenoval Sebastian.“

Alice zalapala po dechu. Došla jí slova. Nevěděla, co říct. Představila si, jakou asi musí cítit Jasper bolest a co musí teď prožívat. Věděla, co nastane. Věděla, že si bude muset její milý zvolit - mezi ní a mezi svým synem. Nehodlala ale toto rozhodnutí nechat na něm. Musela si být jistá, že se rozhodne správně. Dovede ho až do cíle. Až do Volterry - ať už to je kdekoliv.

„Myslím, že jsme právě získali směr naší cesty - pojedeme do Itálie, do Volterry. Musíme zachránit tvého syna, Sebastiana.“ Jasper se chystal protestovat, ale Alice ho umlčela. Polibkem. Políbila ho, chytla ho za ruku a rozběhla se.

Nyní je čeká tak trochu jiné "dobrodružství"... A oba si toho byli vědomi. Jasper věděl, co musí udělat. Musí Jamese doběhnout dřív, než se dostane se Sebastianem do Volterry. Bylo mu jasné, že vládci si nenechají nic vysvětlit a ihned Sebastiana zabijí. Upíří děti se přece v tomto světě netolerují...

 

<< shrnutí >>

 


 

Kapitola po dlouhé době. Omlouvám se, nebyla nálada. Čas by byl, ale nějak jsem neměla chuť psát. Hlavně kvůli tomu, že povídku skoro nikdo nečte. Proto děkuji všem, co stále věrně komentují a těm, co na tuto povídku nezapomněli.

Otázka k ději - co myslíte? Stihnou Alice a Jasper dohnat Jamese a Sebastiana? Jen bych chtěla ještě podotknout - Sebastian svému "strýčkovi" až tak bezmezně nevěří...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 15. kapitola:

 1
9. Alice
02.11.2012 [18:14]

Emoticon

28.02.2012 [19:52]

BubulienkaJežiši! Ja som taká sprostá, že som si tento príbeh nedočítala skôr! Viem, že si mala vtedy pauzu, a ja som tu potom často nebola. Prepáč mi to. A hlavne - je to moja chyba, že mi unikla. Musím si všetko dobehnúť, pretože toto nemôže ostať len tak - nepovšimnuté!

Bolo to perfektné. Emoticon Ja ani nemám slov! Tak on chce dostať do Talianska? To je strašné, preboha! Ja nechápem, ako mu to môže urobiť. Preňho je to síce decko, no pre nás je to veľmi pekný chlapec. Emoticon
Dúfam, že to Alice s Jasperom stihnú, čo to trepem! Musia! Dúfam, že neumrie! Ach, ten James je vážne... No, to vie človeka naštvať.
Idem na ďalšiu kapitolu, nech sa zbytočne nenapínam. Emoticon

26.10.2011 [9:05]

WhiteTiekollart: Tím bych si nebyla až tak jistá, že to stihnou... Emoticon Ty nemáš vůbec zač, to já děkuji tobě...

selena257: Uvidíme, nech se překvapit. : ) Chtěla jsem ho přidat rychle, proto byl poněkud kratší.

čiči: Mockrát děkuju!

Pauli: Díky moc!

Sara: Děkuji mockrát.

Deedee: Moc a moc děkuji. jsem ráda, že se ti povídka líbí!

23.10.2011 [21:09]

DeedeeTakže na to přišli. Skvělá přelomová kapitola. Na takovou je radost čekat. Vůbec nevím, co by bylo pro děj lepší. Ale ty to určitě vymyslíš dokonale. Moc se těším Emoticon Emoticon Emoticon

5. Sara
23.10.2011 [19:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další rychle další rychle další PLS PLS PLS rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS PLS PLS rychléééééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Pauli
21.10.2011 [20:04]

úžasný piš dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. čiči
21.10.2011 [18:33]

teda fak to čekání stálo za to , nádhera Emoticon

21.10.2011 [14:52]

selena257no dufam ze to stihnu Emoticon krasny dielik len trochu kratky Emoticon Emoticon Emoticon

21.10.2011 [14:38]

kollartUrčitě to stihnou...krásná kapitola děkuju že si jí napsala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!