Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dievčenská škola 19. kapitola


Dievčenská škola 19. kapitolaTak a máme tu ďalší diel. V tejto kapitole si bude musieť zasa raz vybrať. A ako to dopadne? Prajem príjemné čítania. Váš Chippy

„Asi si len unavená, Bella,“ šepla Anna a ľahla si do postele. Prekvapene som sa zahľadela na vchodové dvere a nechápavo zakrútila hlavou.

„Asi máš pravdu.“

 

„Bella, je čas vstávať,“ potriasla mnou Anna a ja som rozospato otvorila oči. Keď som zbadala jej rozosmiatu tvár, usmiala som sa tiež.

„Tak čo? Neprišiel ťa Edward znova navštíviť, kým som spala?“ spýtala sa provokatívne a ja som nahodila urazený výraz. Pomaly som vstala a ignorovala jej uštipačné poznámky.

„Vieš čo, Anna?“ spýtala som sa, keď som to už nevydržala. S pozdvihnutým obočím na mňa pozrela a snažila sa tváriť vážne.

„Nie, neviem.“

„Myslím, že by som ti mala niekoho nájsť,“ povedala som a milo sa usmiala. Prekvapene vypúlila oči a tentoraz sa urazila ona.

„Ďakujem za tvoju snahu, no pri tvojom výbere si nie som celkom istá,“ protestovala a so založenými rukami ma sledovala. „Výzor za desať bodov, mozgová kapacita za nulu.“

Obidve sme vybuchli do smiechu a ja som sa vybrala ku skrini.

„Ale Matta si naozaj urazila,“ šepla som so smiechom a neveriacky na ňu pozrela.

„No dobre, dobre. Matt za päť bodov a Edwardovi dám jeden za to, že dobre vyzerá... ale už nezvyšujem!“ Výhražne zdvihla jeden prst a do rúk si vzala učebnice. Spoločne sme sa vybrali na spoločnú hodinu, ktorou bola matematika.

„Prečo si vlastne prišla domov už v noci?“ spýtala som sa Anny, keď sme si sadali do lavice.

„Mala som v pláne sa vrátiť už skôr, ale profesor zaspal až okolo druhej. A poznáš ma... nemám rada spacáky.“ Otriasla sa pri tej spomienke a žiarivo sa na mňa usmiala.

Všimla som si, ako do triedy vstúpil profesor, a keď sa za ním zjavil aj Edward, úsmev ma hneď prešiel.

„Tak decká, pozornosť na pána Cullena,“ povedal profesor otrávene a sadol si za katedru.

„Naša škola každoročne plánuje výlety do prírody a taktiež aj tento rok. Ide sa na štyri dni do neďalekých lesov, kde je kemp a tam budeme. Tento rok to organizujem ja, takže s otázkami choďte za mnou,“ povedal a na perách sa mu objavil ten jeho typický povýšenecký úsmev.

„Stačí sa len zapísať.“

Zamračene som sledovala, ako spolu s papierom chodil od jednej lavici k druhej a všetci sa horlivo zapisovali.

„Bodaj by sa ku tejto lavici nedostal,“ vyprskla Anna potichu a so založenými rukami ho prepichovala pohľadom.

„Dámy,“ zašepkal Edward, keď sme sa dostali na rad a venoval nám úsmev. Anna zakrútila hlavou a papier posunula späť k nemu.  Edward ho zachytil a položil predo mňa.

„Ja nejdem,“ oznámila som mu a pohľadom prepaľovala lavicu, keď ten papier strčil ešte bližšie. Nahnevane som zodvihla hlavu a ignorovala jeho pohľad. „Nie.“

S tichým povzdychom sa ku mne naklonil, tak aby mi hľadel priamo do očí.

„No tak, Bella, keď budeš dobrá, vybavím nám spoločnú chatku,“ žmurkol na mňa a pery sa mu roztiahli do zvodného úsmevu.

„No tak to je výhra,“ odfrkla si Anna nezaujato a znechutene na mňa hľadela. S úsmevom som do ruky chytila pero a podpísala sa.

„Chcem chatku čo najďalej od tej tvojej.“

„Tvoje prianie je mi rozkazom,“ odpovedal okamžite a a rýchlym krokom sa vybral preč z učebne.

 

Keď sa po dlhých a nekonečných štyridsiatich piatich minútach konečne ozval zvonček, a ja som bola rozhodnutá odísť, Anna ma zastavila.

„Prečo tam ideš?“ spýtala sa neveriacky a so záujmom čakala odpoveď. „Nejdeš tam kvôli nemu, že?“ uistila sa, keď som dlho neodpovedala.

„Nie,“ odpovedala som okamžite a snažila sa presvedčiť skôr seba ako ju. So spokojným úsmevom prikývla a pomaly odišla na ďalšiu hodinu. Zamyslene som si zobrala učebnicu a vybrala sa tiež.

„Asi ma nemá veľmi v láske, čo?“ ozvalo sa zrazu za mnou a ja som sa s ľakom otočila. Keď zbadal moje rozpaky, usmial sa.

„Čuduješ sa?“ oplatila som mu so smiechom.

„Au, tak toto bolelo,“ zamrmlal a smutne sklopil hlavu. „Ešteže ma ty máš rada,“ vyhŕkol zrazu a oslnivo sa usmial. Neveriacky som zakrútila hlavou a s úsmevom na neho pozrela.

„Edward, chcela som sa ťa spýtať...“ zamyslela som sa a začervenala sa. Nechcela som mu povedať, že sa mi o ňom sníva. „Čo si robil túto noc?“ doplnila som a so záujmom na neho pozrela. Prekvapene pozdvihol jedno obočie.

„Spal, spal a spal, a potom som išiel k tebe a znova spal.“ Šibalsky na mňa pozrel a ja som vypúlila oči.

„Kde si zmizol?“ spýtala som sa nechápavo.

„Odišiel som, lebo niekto prišiel,“ povedal, akoby nevedel na čo mierim.

„To je nemožné.“

„Som vytrénovaný,“ zašepkal pri mojom uchu a ihneď sa odtiahol, keď zbadal môj nahnevaný pohľad.

„Bella, čo sa s tebou stalo? Je s tebou nuda,“ povedal zhrozene. So smiechom som na neho pozrela a nemohla uveriť svojim ušiam.

„Možno preto, že som zadaná.“

„Včera ti to nevadilo,“ zvodne pozdvihol jedno obočie. Prekvapene som vydýchla.

„Ani teraz mi to nevadí,“ povedala som a snažila sa nevnímať jeho arogantný úsmev. Jednou rukou si ma pritiahol ku svojmu telu a jemne pobozkal.

„Dokáž.“

Cítila som, ako sa mi do tváre nahrnula červeň a na mojich perách sa objavil úsmev.

„Dnes poobede u mňa,“ šepla som mu zvodne do ucha a odtiahla sa, aby som mohla odísť na ďalšiu hodinu.

 

Rýchlym krokom som vkročila do učebne, kde už sedel Matt. Keď ma uvidel, šťastne sa usmial a okamžite odtiahol stoličku.

„Ako sa mi máš?“ spýtal sa so záujmom.

„Dobre,“ odpovedala som okamžite a sadla si. Jemne som sa nahla a opätovala mu bozk.

„Už sme dlho nikde neboli, čo takto poobede? Len my dvaja?“ vyhŕkol nadšene.

„Ja už niečo mám,“ zamrmlala som a rýchlo si hľadala výhovorku, no našťastie mu to stačilo.

„Videl som, že si sa zapísala na ten kemp,“ začal a s úsmevom na mňa pozrel. „Aj ja tam idem.“

„Super.“ S úsmevom som sa otočila ku profesorovi a snažila sa dávať pozor. No po chvíli som to zasa vzdala a začala sa venovať Mattovi.

 

Koniec vyučovania nastal rýchlejšie, ako som očakávala, a ja som pomalým krokom kráčala do svojej izby. Anna mala mimo školskú aktivitu, takže nehrozilo, že by sa vrátila, no aj tak som cítila nervozitu. Čím bližšie som bola, tým viac sa zväčšovala. Už z diaľky som zbadala Edwarda, ktorý sa opieral o stenu a so sexy úsmevom ma pozoroval. Do tváre sa mi zasa nahrnula tá prekliata červeň, ktorú som sa snažila zakryť vlasmi.

„Cítim sa ako nejaké ľahké dievča,“ povedala som so smiechom a otvorila dvere.

„A ja sa cítim ako neskúsený chlapec.“ Jeho úsmev sa ešte rozšíril, vstúpil do izby a pomalým krokom sa vybral ku posteli. Rýchlo som zavrela dvere a sledovala, ako sa nerozhodne posadil. Keby som ho dobre nepoznala, povedala by som, že je nervózny. Iba tam sedel a obzeral sa, čo bolo strašne sexy. Pomalým krokom som sa vybrala k nemu, zatiaľ čo som si vyzliekla tričko, ktoré s ľahkosťou dopadlo na zem. Rukou som mu zatlačila do jeho pevnej hrude a on sa zvalil na posteľ.

Hltavo si ma prezeral, keď som sa k nemu približovala. Perami som sa jemne obtrela o tie jeho a začala ho opatrne bozkávať. Potichu vzdychol, keď som mu rukou prechádzala po jeho citlivom miestečku. Jeho bozky sa stávali čoraz rýchlejšími a naliehavejšími. Jednou rukou mi pomaly zašiel za krk a snažil sa ma pritiahnuť čo najbližšie k svojmu telu. Ani som sa nestihla spamätať a už som pred ním bola nahá a on stále oblečený. Rýchlo som mu rozopla nohavice a jedným ťahom ich stiahla. Edward prekvapene zdvihol hlavu a ja som sa poslednýkrát pozrela do tých očí, v ktorých bola túžba. Vzrušene som sa nadvihla a pomaly na neho nasadla. V pod brušku som ucítila túžbu, ktorú som tým vyvolala a panvou začala pohybovať smerom hore-dolu. Najprv pomaly, no neskôr som začala svoje pohyby zrýchľovať, až som ucítila ten známy pocit. Edward nahlas zavzdychal a uspokojene zaklonil hlavu a ja som ho ihneď nasledovala. Vyčerpane som sa mu zvalila na hruď a oddychovala. Rukou mi jemne odhrnul vlasy z tváre a usmial sa.

„Ďakujem,“ šepol zadychčane a uprene mi hľadel do očí.

„Za čo?“ spýtala som sa nechápavo, keď zrazu svoj pohľad odvrátil a vystrašene sa pozrel na dvere. Prekvapene som zdvihla hlavu, keď sa ozvalo klopanie.

„Preboha,“ zasyčala som a rýchlo ťahala Edwarda preč z postele. Dotyčný za dverami začal byť nervózny a klopal hlasnejšie. S tichými nadávkami som Edwarda strčila za dvere a naznačila mu, aby bol ticho. Rýchlo som okolo seba obmotala uterák a trochu pootvorila dvere.

„Ahoj, Bella,“ ozval sa Matt a nahnevane na mňa pozeral.

„Deje sa niečo?“ spýtala som sa a nahodila nechápavý výraz.

„Môžem ísť do vnútra?“ zamračil sa a nakukoval do izby. Počula som, ako sa Edward potichu zasmial.

„Nie!“ povedala som trochu s panikou a následne sa znova usmiala.

„Práve som vyliezla z vane... nechceš prísť za takú hodinu?“

Matt jemne prižmúril oči a premeral si ma.

„Samozrejme.“ Otočil sa a rýchlym krokom sa vybral preč. S úľavou som si vydýchla, zatvorila dvere a pozrela na Edwarda, ktorý sa zrejme veľmi dobre zabával.

„Skončil si už?“ spýtala som sa namrzene, čo ho ešte viac rozosmialo. Pomaly ku mne prišiel a pohladil ma po tvári.

„Vybavím nám spoločnú chatku, aby sme mohli byť viac spolu. Čo povieš?“

„A čo keby som ja bola s Mattom a za tebou by som prišla keby som sa nudila,“ navrhla som a Edward sa zamračil.

„Chceš povedať, že budem tvoja náhrada?“ Posledné slovo s nechuťou vypľul a ja som sa zasmiala.

„Tak by som to nepovedala, ale môže byť.“

Pomaly som Edwarda vytlačila pred izbu a do rúk mu vrazila jeho oblečenie. S úsmevom som sa pozrela do jeho prekvapenej tváre a spokojne zavrela dvere.

 

---------------------------------------------------------------------------

Tak ako? Páčilo sa? :) Viem, že sa vám Matt nepáči, ale ešte chvílu ho tam necháme, aby provokoval. :) A potrápime ešte Edwarda? Túto kapitola by som chcela venovať - Nesii, Zajdali, Romandzele, LucííQ, viktoria a 2-bella-9, baby, vy viete výborne podporiť a vaše komenty sú proste úžasné. Váš Chippy

Ďalšia kapitola





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dievčenská škola 19. kapitola:

 1
06.07.2011 [14:46]

Petronka91no nemám co říct,jenom to že z Belly se stala pořádná mrcha ale vypadá to že Edward se zamiloval ale je mi i zároveň líto Matta...super kapča musím jít na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!