Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dievča plné prekvapení - 6. kapitola

wtf2


Dievča plné prekvapení - 6. kapitolaTak a je tu pokračovanie. Kto by povedal, že sa dopracujem až k 6. kapitole? Ja určite nie. Kapitola má názov videá, každý určite chápe prečo.

Dievča plné prekvapení

 

6. kapitola - Videá

 

Alice:

 

Tuho som objímala Jaspera a stále som tomu nedokázala uveriť. Im nás opustila. Bola tu len štyri dni, ale prirástla mi k srdcu. Bola mi ako sestra. Pustila som nahrávku pre mňa a Jaspera a počúvala, čo nám odkázala.

 

Milá Alice a Jasper, možno sa na mňa hneváte, možno nie, ale ja dúfam, že keď sa o pár rokov stretneme budeme sa správať k sebe ako starí priatelia. Všetko, čo potrebujete vedieť okolo tehotenstva sa nachádza v tomto USB kľúči a viaceré informácie má aj Carlisle. Keby sa niečo stalo máte na mňa číslo a môžete zavolať aj Arovi, ten bude vedieť, kde som. Za tie štyri dni ste mi prirástli k srdcu ako nikto pred tým. Mám vás všetkých rada a vie, že vaše dieťa vychováte ako najlepšie len budete vedieť, len ti dám Alice malú radu, keď nebude mať rado nákupy tak ho prosím nezlynčuj ako nás ostatných. Jasper, viem že z teba bude dobrý otec, nemusíš sa báť. Vaše dieťa bude mať najlepších rodičov na svete a zrejme nebude ani dlho trvať a bude mať brata alebo sestru. Myslím, že budete chcieť mať ešte jedno dieťa a možno aj viac. Ani nie o mesiac pribudne na tento svet to najšťastnejšie dieťa na svete a viem, že bude šťastné stále. To bude asi všetko, čo by som vám chcela povedať a nebojte sa, všetko bude dobré.

 

Rosalie:

 

Ako to len mohla spraviť. No tak sme jej klamali. Veď je Volturiova. Kto hovorí pravdu Volturiovym? Nikto.

„Miláčik upokoj sa prosím ťa a pod si pozrieť to video," volal ma Emmett. Naštvane som si k nemu prisadla a čakal kým to video pustí.

 

Rosalie a Emmett, nikdy som nevidela taký pár ako ste vy dvaja. Nedokážem pochopiť ako ste si našli k sebe cestu, ale o tom nechcem hovoriť. Rose, viem, že sa na mňa hneváš lebo som ti niečo sľúbila a takto to nemôžem dodržať, ale stačí povedať Carlisleovi a myslím, že to nebude ani treba. Vieš všetko, čo má byť a keby si potrebovala pomoc stačí požiadať Alice. Emmett, prosím ťa urob mi radosť a ako správny strýko nauč svoju neter alebo synovca nejaké žartíky, nech to Alice a Jasper nemajú s ním také ľahké a potom mi ich odfoť a pošli mi to, nech sa pobavím. Prajem vám do života veľa šťastia a ešte raz nehnevajte sa.

 

Esme:

 

Ona odišla. To nie je možné. Pokladala som ju za svoju dcéru, teda ešte stále pokladám, nech by sa stalo hocičo, stále by som ju pokladala. Prečo nepovedala, že jej vadí, že niečo tajíme? Prečo nám nepovedala, že niečo také vidí? Vzlykala som Carlisleovi do košele a pozeral sa na do notebooku.

 

Carlisle, dal si mi to, po čom som ž dlho túžila, len som sa bála sa opýtať. Vzal si ma k sebe domov a správal si sa ku mne ako dcére, čo ho si nesmierne vážim a ty Esme, prijala si ma s otvorenou náručou bez toho, aby si o mne niečo vedela. Varenie s tebou bola zábava a si úžasná kuchárka, Alice bude u teba v dobrých rukách. Nezabúdajte prosím, že potrebuje aj krv, každý deň, až sa nebude cítiť plná. Carlisle prosím ťa postaraj sa o to a je tiež možné, že príde k tebe o mesiac Rose a bude chcieť otehotnieť. Sľúbila som jej, že jej pomôžem, ale teraz to už nie je možné, tak to prosím ťa sprav za mňa. Ste tí najlepší a najmilší ľudia akých som kedy stretla a určite nestretnem nikoho ako ste vy. Ste mi ako druhý rodičia. Ďakujem vám, že ste mi dali príležitosť byť medzi vami a spoznať vás.

 

Edward:

 

Všetko je to len a len moja chyba. Keby som nebol taký debil  a nepovedal jej tak, ešte by tu bola. Som somár. Ale nemôžem zato, že sa tak podobá na Bellu. Jej meno mi ešte stále trhá srdce. Prečo som je vlastne pred tými sto rokmi opustil? Aby žila normálny ľudský život., aby si našla muža, ktorého bude milovať a na mňa zabudla. Vydala sa za neho a mala deti. Au. Toľko bolesti už len pri spomínaní a myšlienka, že sa niekto dotýkal jej pier, jej teľa. Bozkával ju a mal s ňou deti ma zabíja. Predsa som to chcel. Keby sa niekto taký našiel, bol by som šťastný, lebo by bola šťastná aj ona, nezáležalo by na tom, že zvnútra umieram, dôležitá by bola ona. Ale Im? Nedokážem si pomôcť, ale priťahuje ma to k nej. Je taká tajomná, plná záhad. Stále ma prekvapuje. Stačilo aby prišla a všetko sa otočilo naruby. Alice je tehotná, Rose bude za chvíľu tiež, Esme je nadšená, lebo má ďalšiu dcéru a znova varí. Carlisle stále študuje tehotenstvo upírov a žasne nad vecami, na ktoré došla. Emmett je stále Emmett, len má posilu na žartíky a ja? Mám prečo žiť. došiel som nato, že síce som stratil lásku svojho života mám rodinu, ktorá tu bude pre mňa navždy a možno, že som sa zamiloval. Pri meditácií som si dal dve a dve dohromady a pochopil som. Teraz mi je to naprd platné, keďže Im zmizla a ja netuším, kde môže byť. Vzal som si jej notebook a bežal s ním na lúku. Pustil som si video a počúval jej hlas. Všímal som si jej tvár a vrýval som si ju do pamäti.

 

Edward, ani netuším, kde začať. Keď som ťa stretla myslela som si, že si blbec a to doslova, ale keď si prišiel ku mne od izby vtedy večer a poďakoval si sa mi som začala o tebe rozmýšľať. Po meditácii, to čo sa medzi nami stalo, ten bozk, bolo to niečo neuveriteľné a čarovné, čo som nezažila. Bol si tak nežný, ale potom si vyslovil niečo, čo som nečakala. Bella. Viem, že si tým nemyslel mňa a dosť to zabolelo. Viem, že je to hlúposť, ale začala som ťa pokladať za priatelia a takto sa priatelia nechovajú. Ked som o všetkom, čo som s tebou zažila a čo som cítila som niečo pochopila. Je ťažké to priznať, ale páčiš sa mi. Možno, že ťa milujem, ale nebudem ťa obťažovať mojimi citmi, tie sa určite ešte zmenia. Keď sa niekedy stretneme budeme sa pokladať za priateľov alebo sa nebude vôbec k sebe priznávať ako keby sme sa nikdy nestretli. Prosím ťa nevyhľadávaj ma a nechaj ma žiť môj život. Rešpektuj moje rozhodnutie a povedz ešte raz rodine, že ma to mrzí. Život je raz taký. Ľudia doň vstupujú a odchádzajú, niekedy zostanú a urobia veľký zmätok, ale keby sa niečo také nestalo, náš život by bol nudný a nestál by za nič.

 

Zrejme ma miluje? To myslí vážne? Nemôžem to takto nechať. Musím ju nájsť a povedať jej pravdu. Úplne celú.

 

oOZhrnutieOo



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dievča plné prekvapení - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!