Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dieťa si nedám! - 4. kapitola


Dieťa si nedám! - 4. kapitolaPodarí sa Belle zachrániť? Kde nakoniec skončí? Ďakujem za komentáre k predchádzajúcej kapitole. Robíte mi radosť a dodávate chuť písať. Pekné čítanie.

Čo nacvičuješ, ty smrad? Nezavadzaj.“ Sotil doň ten odporný chlap.

„Povedal si, že je to prostitútka. Do toho nejdem. Je to decko a je tehotná. Vyzerá, že zdrhla z domu,“ povedal roztržito.

„Ak ju nechceš ty, tvoja vec. Ja ju chcem!“

„Ja ti to nedovolím,“ zasyčal.

„Nebudem sa ťa pýtať,“ štekol a vytiahol vystreľovací nôž. Jediným prudkým pohybom mu ho vrazil do brucha až po rúčku.

Šokovane som zjačala. Vyskočila som na nohy a vystrelila z izby. Než som vybehla z ubytovne, dvakrát som spadla na zem. Kolená sa mi podlamovali. Celý svet sa točil. Nedokázala som polapiť dych a na hrudi ma pálilo. Bežala som, čo mi sily stačili. Moje vnútro horelo a žalúdok sa mi obracal naruby. Oprela som sa o stĺp a zhlboka dýchala. Bolestivo ma napínalo na zvracanie. Z podbruška mi vystrelila ostrá bolesť. Zrútila som sa na zem a pokúšala sa upokojiť. Keď sa môj dych vrátil do normálu, povolila aj bolesť. Pozbierala som sa na nohy a ostražito sa poobzerala. Rýchlejším krokom som sa vracala na zastávku, kde som včera čakala. Oprela som sa o tabuľu a rýchlymi pohybmi prehľadávala svoje vrecká. Môj plecniak zostal v tej diere. Mala som pri sebe len mobil a zväzok bankoviek, ktoré som dostala za prsteň. Držala som mobil v ruke a už som ho chcela zapnúť, keď pristavil autobus. Dvere sa otvorili a ja som si vyšliapla na prvý schod.

„Kam idete?“ opýtala som sa vodiča. On sa len zaškeril a otrávene ukázal na tabuľku za oknom. Stálo tam Aljaška - Denali. Zalapala som po dychu.

„Tak čo? Nastupujete?“ opýtal sa sucho. Len som prikývla, podala mu peniaze a sadla si hneť na miesto za ním. Sledovala som spoza okna ako ubieha cesta a krátiace sa kilometre. Párkrát sme zastavili, ale ja som nevystupovala. Čím menej stôp po mne zostane, tým lepšie. Napadlo mi, že Aljaška bude najlepšia možnosť, a to hlavne preto, že ma tu hľadať nebudú a už vôbec nie v Denali. Len hlupák by predsa šiel tam, kde pôvodne tvrdil, že pôjde. Stále ma prepadal strach z toho, že po mne ten chlap pôjde. Myslela som aj na toho druhého. Kto vie, či to prežije. Strachom som sa celá chvela. Predstava, čo sa tam mohlo stať, ma priam pálila. Ten hnusný chlap ma mohol znásilniť, mohol ublížiť dieťatku, mohol ma zabiť. Som tak strašne hlúpa. Nejde predsa len o môj život.

Blížila sa ďalšia zastávka a ja som si prečítala značku: Denali 80 kilometrov. Keď sme zastali, okamžite som vystúpila. Autobus po krátkej zastávke odfrčal, ale bezo mňa. Pohladila som si vzdúvajúce sa bruško, ktoré zatiaľ dokonale maskovala široká bunda. Tri dni by mali stačiť na to, aby som zviedla zo stopy upírov. Väčší strach mi naháňal ten hnusný chlap. Mestečko sa mi páčilo. Chcela som si ho obzrieť. Prechádzala som uličkami pokojného horského mesta a hľadala vhodné miesto, kde zostať. Upútala ma tabuľka na staršom dome. Stálo tam: izba na prenájom. Podišla som k dverám a zložila som si bundu, ktorú som si napchala pod sveter. Vyrobila som si úhľadné bruško. Priberám tak rýchlo, že by domácim mohlo byť nápadné moje tehotenstvo. Usúdila som, že moje vyrobené brucho vyzerá tak na šiesty mesiac. Bolo mi jasné, že to nebude ľahké. Kto ubytuje tehotnú osemnásťročnú dievčinu bez batožiny a len s pár bankovkami vo vrecku? So strachom som zaklopala.

 

Edward:

Stál som v malom mestečku a obzeral sa. Po Belle tu už nebola ani pamiatka. Oproti kráčala mladá žena s dvoma deťmi. Milo som sa usmial a pozdravil ich.

„Hľadám svoju manželku,“ povedal som žene a otrčil na ňu fotografiu Belly. Žena sa zarazila. Malé dievčatko sa natiahlo na špičky, aby dobre videlo.

„Jú, to je to dievča,“ zaštebotala malá. Matka ju okamžite stiahla za ruku.

„Vy ste jej manžel?“ zarazila sa žena. Jej myšlienky boli jednoznačné. Vôbec mi neverila. Snažil som sa urobiť dojem a otvoriť jej myseľ, aby som sa niečo nové dozvedel.

„Viete, brali sme sa veľmi mladí. Bella otehotnela a trocha spanikárila, keď sa to dozvedela. Musím ju nájsť. Veľmi sa o ňu s rodinou bojíme,“ zabedákal som. Ženu to vôbec nepresvedčilo. Z jej mysle som už vedel všetko. Vedel som, čo jej Bella povedala o mne a o dieťati. Moja manželka to dieťa miluje a chce ho. Ako môže milovať niečo, čo jej ubližuje. Ako môžem vedieť, že keď trocha podrastie neroztrhá jej telo zvnútra. Rád by som veril tomu, čomu Bella. Rád by som veril tomu, že to bude malé, sladké bábätko, ale nemôžem. Nemôžem sám seba opíjať zidealizovanou predstavou. Keď už je myseľ mojej manželky zatemnená, ja musím byť triezvy. Tá žena mnou opovrhovala a ja som sa nedivil. Sám som sebou opovrhoval. Nedokázal som uchrániť Bellu. Žena sa rozhodla, že mi nepovie nič.

Už je to pár dní, čo je Bella preč a ja som každou hodinou bezradnejší. Nikdy mi nebolo tak zle, a keď si predstavím, čo prežíva moja krehká Bella, je mi ešte horšie. Všetci hľadajú stopy. Jacob volá každý deň a stále si povieme to isté. Ja jemu, že nič nové nemám a on mne, že nevolala. Tiež má o ňu strach. Nenávidím sa za to, čo som jej spravil. Mal som byť zdržanlivejší. Mal som ju premeniť a vyhnúť sa tomuto všetkému. Nie je nič horšie, než spoznať raj, a potom padnúť rovno do pekla. Bella je môj súkromný raj. Dala mi všetko ,a čo som jej dal ja? Zavibroval mi mobil. Okamžite som ho zodvihol.

„Ten kamionista mal nehodu na opačnej strane štátov. Je v nemocnici. S Esme už máme letenky. Dám vedieť,“ oboznámil ma Carlisle so situáciou. Pre mňa to znamenalo len ďalšie stratené dni.

 

Bella:

Sedela som na posteli a rukami si objímala bruško. Tá malá potvorka vo mne sa krútila ako na kolotoči. Stačilo však pohladiť bruško a chlácholivo mu dohovoriť a upokojilo sa. Zrazu sa ozvalo zaklopanie na dvere. Vyskočila som a napchala si pod bundu vankúš. Otvorila som dvere.

„Miláčik, tu máš koláč. Nič neješ. Si tehotná, musíš jesť,“ zaštebotala domáca a strčila mi pod nos tanierik s koláčikmi. Jeden som si vzala a ona mi hneť do druhej ruky strčila celý tanierik. Padlo mi to aj vhod, lebo sa mi peniaze míňali a už som pomaly nemala ani na jedlo. Nájomné chcela domáca na dva mesiace dopredu. Pôvodne ma nechcela ani ubytovať, keď zbadala bruško. U Cullenových som sa však naučila jednu vec, a to tú, že stačí zamávať bankovkami a dá sa všetko. Bola to úžasná žena a na mňa pozerala ako na svoju vnučku. Na nič sa ma nepýtala. Jediné, čo ju zaujímalo bolo, či po mne nepátra polícia. Nebola som si tým veľmi istá. Edward je schopný zalarmovať aj národnú gardu. Na hraniciach som problém nemala, čiže políciu ešte Cullenovci nezapojili. Slušne som sa poďakovala za koláče. Pani Brownova sa usmiala.

„Miláčik, skoro by som zabudla. Zajtra o deviatej máš byť u mäsiara. Potrebuje viesť účtovníctvo a robiť objednávky. Povedala som mu, že si šikovná a potrebuješ peniažky,“ povedala už takmer na odchode.

„Ste úžasná!“ zapišťala som. Pani Brownova sa rozosmiala a šla po schodoch do kuchyne. Bola som šťastná a vo vytržení. Túto noc som takmer ani nespala. Mala som radosť z novej práce, ale zároveň ma moje bábo pekne potrápilo. Prudko sa hýbalo a to riadne bolelo. Keď som sa ráno prebudila, moje brucho bolo fialové. Začala som si pomaly uvedomovať jeho silu. Rástlo tak rýchlo, že sa moja koža napínala a na niektorých miestach bola takmer priesvitná. Nemala som na sebe kúsok tuku. Mala som obavu z toho, čo bude. Bála som sa budúcnosti.

Obliekla som sa a šla do novej práce. Keď som dorazila do predajne, bolo presne deväť. Otvorila som dvere a do nosa mi udrel pach mäsa a krvi. Niekedy by mi z toho bolo zle, ale teraz sa mi tá vôňa zdala príjemná. Bola to zvláštna vôňa, ktorá ma pálila v nose. Otriasla som sa a rázne vošla.

„Dobrý deň. Ja som Bella,“ povedala som mužovi za pultom. On sa otočil a premeral si ma.

„Si tehotná?“ zarazil sa.

„To nie je problém. Nemám ťažkosti a veľmi chcem tú prácu,“ vychrlila som.

„Ja som nič nepovedal. Si tehotná, ale nie chorá. Len či ti nebude vadiť krv?“ Skúmal moju tvár.

„Nebojte sa. Nič mi to nerobí,“ usmiala som sa. Muž rukou naznačil, aby som šla za ním. Odviedol ma do zadnej miestnosti a posadil pred počítač.

„Budeš robiť účtovníctvo a brať objednávky. Prídeš každý deň na štyri hodiny. Keď pôjdem na obed, zaskočíš za mňa. Berieš?“ povedal nekompromisne a usmial sa.

„Všetkými desiatimi, pane,“ povedala som s rovnakým úsmevom.

„Žiadny pane. Volám sa Ján. Teší ma.“ Pobozkal mi ruku a do druhej mi strčil salámu.

„Daj si. Vyzeráš biedne. Kto chce mať farbu, musí jesť mäso.“ Zmizol za dverami a ja som sa začala oboznamovať s najstarším počítačom, aký som kedy videla. Oči mi padli na telefón. Je to už tak dlho, čo som nepočula žiaden známy hlas. Zodvihla som slúchadlo a moje prsty ťukali číslo samé. Bola som euforická z novej práce. Chcela som sa s niekým podeliť o radosť. Vždy, keď som sa už začala triasť o svoj osud a rozmýšľať, či môj manžel nemal pravdu, stalo sa niečo pozitívne. Telefón nestihol ani zazvoniť a ja som si uvedomila, akú hlúposť robím. Už som ho chcela zložiť, keď sa ozval zvonivý hlas.

„Prosím?“

3. kapitola - 5. kapitola


Chcem Vás trocha navnadiť na ďalšiu kapitolku. Bude o dosť dlhšia a hlavne napínavá a akčná. Aspoň mne sa taká zdá. Trocha ju opravím a rýchlo Vám ju sem hodím. Ďakujem.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dieťa si nedám! - 4. kapitola:

 1
4. stephanie
23.02.2014 [20:04]

Volám sa Stephanie , od Spojených štátov . Prial by som si podeliť o svoje svedectvo s verejnosťou o tom , čo tento muž volal DR Ogun práve urobil pre mňa , tento muž sa práve vrátil môj stratený ex manžela , aby mi s jeho veľkým kúzlom , som bol ženatý s týmto mužom menom Steven sme boli spolu po dlhú dobu a my sme si zamilovali naše vlastné , ale keď som bol schopný dať mu dieťa po dobu 2 rokov , že ma opustil a povedal mi , že nemôže pokračovať , už vtedy som bol teraz hľadá spôsoby, ako ho dostať späť do priateľa môj mi povedal , že o tomto človeku a dal kontaktný e - mail ( LOVESPELLTEMPLEE@GMAIL.COM ) , potom nebudete veriť , keď som kontaktoval tohto muža o mojich problémoch sa pripravil túto kliatbu a priviesť svoju stratenú manžela späť , a potom, čo mesiac som chýba mi mesiac a ísť na test a výsledok uviedla som tehotná , som rád , dnes som matka dievčatko , ďakujem ešte raz veľký DR Ogun za to , čo ste pre mňa urobil , keď ste tam prechádza niektorú z tieto problémy sú uvedené nižšie :

1 ) Ak chcete, aby vaša ex späť .
( 2 ) ak budete mať vždy zlé sny .
( 3 ) Ak chcete byť podporované vo vašej kancelárii .
( 4 ) Chceš ženy / muži bežať po vás .
( 5 ) Ak budete chcieť dieťa .
( 6 ) Ak chcete byť bohatí .
( 7 ) Ak chcete zviazať váš manžel / manželka , aby sa
tvoja navždy .
( 8 ) Ak budete potrebovať finančnú pomoc .
( 9 ) Ako ste bol podvedený a chcete obnoviť ste stratili peniaze

05.01.2012 [18:21]

kikuskaBella je matka v tom najsprávnejšom zmysle slova. Môže byť na seba hrdá. Nie každá žena by v sebe našla toľko odvahy a vynaliezavosti. Bella chráni svoje dieťatko a ja verím, že to nikdy neoľutuje. Krásne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
25.10.2011 [14:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Wera
20.10.2011 [19:59]

Wera Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!