Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 7. Kapitola

Erb


Dětská láska je nejsilnější – 7. KapitolaDnes jsme nějaká hodná. A hlavně jsem u počítače a bratr neotravuje a proto tu máte další dílek.

7. kapitola- Pravda musí ven


Je to už rok od prvního dne ve škole. Docela jsem si už zvykl, ale pořád mi to ve škole přijde moc dlouhé. Jelikož končím později než Bell, máme už zavedený systém. Esme jí vyzvedává ze školy. Doma se s ní poté učí a dělají úkoly.

A já, když se vrátím, tak mám Bell jen pro sebe. Děláme různé hlouposti, nebo jí učím hrát na klavír, či se procházíme v lese. Vždy jí něco napadne nebo udělá nějakou hloupost. Je neuvěřitelná a hlavně nešikovná.
Ale už to není jako dřív, jelikož se teď musím krotit a chovat se jako člověk. Bella je moc bystrá a tak se všichni snažíme ještě víc, než obvykle. Všichni nechaly tu čest mě a já mam být ten, co jí to poví. Možná to je i kvůli našemu vztahu, který máme jen my dva spolu.

Bell si zvykla na školu a na normální kamarády, ale pořád jí štve, že nechodíme do stejné školy. Vždy se při tomhle tématu rozčílí. A já se musím smát tomu, jak vypadá. Je tak roztomilá, že to není možný. A to se rozčílí ještě víc a pak si hraje na uraženou. Kolikrát mi to dá vážně zabrat, aby se se mnou začala bavit. Minule to vydržela pomalu tři hodiny. Všichni se divili, stejně jako já, že to vydržela tak dlouho.

Nevím možná jsem paranoidní, ale v poslední době mi přijde, že mě Bell testuje. Hlavně moje postřehy. Je víc nešikovná, než kdy jindy. Pořád jí něco padá. A hlavně nás všechny zkoumá pohledem. Vážně mě štve, že jí nedokážu číst myšlenky. Co bych za to dal.

Byl večer a já šel akorát za ní do pokoje jí uspat. Jelikož to nikdo jiný nedělá, tohle je výhradně moje práce. Jednou to Emmet zkoušel a dopadlo to tak, že Bella

 začala vyvádět a chtěla mě. Jak jinak. Vždy se musím samolibě usmát, jelikož mi to dělá ohromnou radost.
Vešel, jsem do pokoje. Už seděla v posteli a koukala se na mě. Přešel jsem k její knihovničce.
„Co chceš dneska číst?“ pravidelná otázka.


Chvíli přemýšlela, pak se jí rozsvítili oči radostí a vesele se na mě podívala.
„Romea a Julii,“ jen jsem se usmál. Milovala tuhle slavnou tragedii. Od doby, kdy jsem jí to poprvé přečetl. Sice to nebyla pohádka pro děti, ale jí to bylo jedno. Bylo jasné, že tu budu číst minimálně měsíc. S úsměvem jsem vzal knihu a šel k Belle.


Zkoumala mě pohledem a já se zarazil. Už bylo marné si přát číst její myšlenky, ale za tu dobu jsem se naučil číst v jejích očích a tváři. A já tam jasně viděl, že jí něco trápí. Povzdechl jsem si a sedl si k ní na kraj postele.

„Belli na co se chceš zeptat?“ řekl jsem rovnou. Ať je to cokoliv, chci to mít už za sebou. Pomalu ke mně přilezla po čtyřech a posadila se mi do klína. To bude zlé.

„Edwarde, ty a ostatní nejste lidé?“ a bylo to tu. To čeho jsme se nejvíc bál. Sice je to dítě, ale dost vnímavé.
„Ano nejsme, ale nesmíš to nikomu říct. Rozumíš nikomu,“ díval jsem se jí do očí. Vážně přikývla. A poté mě pevně objala. Nedokázala ještě úplně chápat, co jsme a nevěděla to a za to jsem byl rád.
Poté se ale ode mně odtáhla.


„Edwarde, slib mi že mě nikdy neopustíš,“ řekla vážně. A já se tomu musel usmát. Nic jiného jsem ani nechtěl.
„Už jsem ti to slíbil, když jsi byla prcek a znovu opakuju, nikdy,“ řekl jsem jí s úsměvem a poté jí ještě jednou objal.
Bylo už moc pozdě, a tak jsem jí položil do postele a pořádně přikryl. Lehnul, jsem si vedle ní a začal číst. Přitulila se ke mně a pomalu usínala. Odložil jsem knížku a pozoroval jí, jako vždy. Pravidelně oddechovala a usmívala se.
Byl jsem docela rád, že je to už za mnou.


Nic se nezměnilo, jen my jsem se mohli chovat trochu víc sami sebou. Ale ne moc, abychom Bellu nevylekali. Té se to vše okolo nás líbilo. Ukázal jsem jí i to, jak zářím na slunci. Byla tím fascinována. A tak jsme jí pomalu ukazovali a říkaly úplně všechno o nás.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 7. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!