Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dětská láska je nejsilnější – 36. kapitola

KS by jitule


Dětská láska je nejsilnější –  36. kapitolaVšem šťastně a veselé vánoce a bohatou nadílku. Já se těším jelikož dostanu nový počítač a budu mít tak víc prostoru psát. No ten dárek vlastně bude i pro vás. Je tu další dílek a no nebylo to záměrem ale povedlo se to a další dílek je plný klidu a pohody dalo by se říct. Doufám že se bude líbit jinak zítra bude další.

36. kapitola – Sladké ráno

Ráno mě probudil zvuk moře. Musela jsem se usmát, jelikož mě to utvrdilo v mém přesvědčení, že to vše nebyl jen sen. Kdyby mě Edward slyšel, určitě by řekl: „Tak kreativní nejsi.“ Úplně ho slyším. Musela jsem se tomu uchichtnout. Zavrtěla jsem se a víc se k němu přitiskla. Zlehounka mě hladil po páteři a mě to příjemně šimralo.

Konečně jsem se rozhodla otevřít oči a podívat se na něj. V jeho, teď tmavě zlatých skoro karamelových očích, poletovaly jiskřičky plné štěstí. Z toho se můj úsměv roztáhl ještě víc.

„Dobré ráno, paní Cullenová,“ řekl zvesela a poté mě políbil.

„Dobré,“ špitla jsme, když se odtáhl.

Oba jsme se začali smát, když se i můj žaludek dožadoval slova a to velice hlasitě.

„Jdu ti udělat snídani, lásko,“ reagoval rychle a už vedle mě neležel. Zmateně jsem se podívala okolo. Stál u postele a už měl kalhoty. Sakra, proč je ta  rychlý? Postěžovala jsem si v duchu.

Ale měl jen kalhoty a tak jsem mohla obdivovat alespoň jeho hruď. Otočil se na mě a jen se usmál. Pak už byl pryč. Já si opět lehla a koukala do stropu. Vzpomněla jsem si na vše, co se stalo, a na mé tváři si pohrával veselý úsměv. Pro jistotu jsem se podívala na svou levou ruku, kde se vyjímal ten krásný prsten.

Po chvíli jsem ucítila lahodnou vůni vajíček a slaniny. Žaludek se opět přihlásil o své slovo, a tak jsem okolo sebe obmotala peřinu a vydala se za tou vůní. Nechám ho vařit mi snídani častěji, pokud u toho bude vždy vypadat takhle. Stál u plotny stále jen v kalhotech a vypadal děsně sexy . S úsměvem se na mě podíval, ale když si všiml, že mám na sobě jen přikrývku, tázavě zvedl obočí. Na obhajobu jsem se usmála a posadila se na židli u stolu. Pořádně jsem si okolo sebe peřinu obmotala, když přede mě postavil talíř a já nestačila zírat. Edward vytvořil umělecké dílo i z mojí snídaně. Na omeletě byla slanina jako pusa do úsměvu a taky jako nos. A pak dvě jahody jako oči. Zvedla jsem hlavu a usmála se na něj. Úsměv mi opětoval.

„To je krásný, děkuju,“ zašeptala jsem, nadzvedla se a políbila ho. Kdo by ho za tohle nepolíbil?

Jídlo bylo stejně dobré jako i vypadalo. Jen co jsem spolkla poslední sousto, moje rty byly zaměstnávané úplně jinak. Usmála jsem se a začala mu polibky naplno vracet. Když se po chvíli odtáhnul, nesouhlasně jsem zabručela a naštvaně se na něj podívala. Jen se usmál a políbil mě na špičku nosu.

„Nechceš jít na procházku?“ Vykuleně jsem se na něj podívala. Dělá si legraci?

„Edwarde, víš, jsme na líbánkách a ne na procházkách. Tak mlč a věnuj se své ženě,“ usmála jsem se andělsky. Sklonil se ke mně, zlehka mě políbil a hned se zase odtáhnul. Zavrčela jsem na něj, čemuž se začal smát.

Ale hned v zápětí jsem byla v jeho pevné náruči a jeho chladné rty drtily ty mé. Nohy jsem mu obmotala kolem pasu a ruce kolem krku. Když mě položil na něco měkkého – postel, a trochu se odtáhl.

„Ale i přesto, že jsme na líbánkách, to neznamená, že nemůžeme ven,“ řekl a uličnicky se usmál.

„Mlč a konej povinnosti manžela,“ zavrčela jsem a opět si ho přitáhla na své rty. Cítila jsem jak se usmíval.

Opatrně a pomalu - hlavně pomalu, až mučivě pomalu - mě vymotával z deky a líbal při tom na krk, klíční kost a ramena, když konečně peřina zmizela a s ní i Edward. Zmateně jsme otevřela oči a dívala se na něj. On vykolejeně pozoroval moje boky. Následovala jsem jeho pohled, až jsem narazila na důvod jeho odtažení. Na mých bocích byly fialové fleky a tvořily otisky rukou – Edwardových rukou.

 

„Bello… já… nechtěl jsem ti ublížit,“ zašeptal ztrápeně. Ne, ať ho to ani nenapadne. Nenechám si kvůli dvěma modřinám zkazit líbánky, na které jsem se tolik těšila. Tohle ho nesmí ani napadnou, já mu to nedovolím.

Chtěl opět něco říct, ale já ho nenechala a začala ho líbat. Váhavě a opatrně mi polibky oplácel. Chytla jsme jeho ruce a přiložila si je na boky. Odtáhla jsme se od něj a podívala se na jeho ruce na mých bocích. Velice opatrně je svíral.

„Nebolí mě to. Jen to dokazuje, čí ruce tam patří. Jsem v pořádku, vážně. Ale bude mě bolet, když se mě nebudeš dotýkat,“ řekla jsem rozhodně a dívala se mu do očí.

Nic z toho, co jsme řekla, nebyla lež. Nečekala jsme, až něco řekne a opět se vrhla na jeho rty. Tím jsem ho asi utvrdila v mých slovech a my jsme mohli pokračovat v dokonalých líbánkách.

 

Po zbytek doby co jsme strávili na našem ostrově - odmítala jsem, aby byl jen můj, jelikož jsme ho dostali oba - jsme ho i společně zkoumali. A tak jsme našli spousty krásných míst, jako třeba překrásné vodopády. Užili jsme si spousty legraci a hlavně si užívali jeden druhého. Ty dva týdny byly nekrásnější dva týdny v mém dosavadním životě.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dětská láska je nejsilnější – 36. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!