Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Destiny´s Child - 6. kapitola

Stephenie Meyer


Destiny´s Child - 6. kapitolaDoufám, že si na tuhle povídku ještě někdo vzpomene. Dneska uvidíme, jak se Sofia zachová, když uvidí Renesmé. Přeji příjemné čtení.

Sofia

Poté, co mi Carlisle očistil ruku, dala jsem mu adresu mého domu. Zavolal Alice a poslal ji pro mé věci. Pak se zase věnoval mé ruce. Očištěné to zranění vypadalo ještě hůř, než pod vrstvou krve. Přemýšlel, co mi s tou rukou má udělat. Nakonec ho napadlo jediné. Obvázat a čekat, co se stane. Takže mi na ruku namotal několik obvazů, ale tak, abych s ní mohla alespoň trochu hýbat v lokti, ale stejně říkal, že bych ji měla nechat v klidu.

„Tak co, jak se má Aro?" zeptal se po chvíli ticha.
„Řekla bych, že celkem dobře. I když poslední ráno byl smutný. Kvůli té Victorii. Prostě ho to štvalo," povzdechla jsem si.
„Nedivím se. Tedy, vlastně divím. Já myslel, že Aro chce naši rodinu rozeštvat. Že chce Alice, Jaspera, Edwarda a Bellu, a ne, že mu bude líto, když na nás přijde někdo něco napráskat. Je to zvláštní," řekl mi, i když mi to připadalo, jako by se ptal, co si o tom myslím.
„Ne. Chápeš to úplně." Najednou jsem se zarazila a zastyděla. „Omlouvám se, já…," skočil mi ale do řeči.
„V pořádku. Klidně mi tykej a říkej mi Carlisle," usmál se.
„Mně taky," přidala se k němu Esmé.
„Dobře," odpověděla jsem.

„Tak kde jsem skončila? A ano, prostě všichni to chápete úplně špatně! Aro nemá v plánu rozeštvat vaši rodinu, jen prostě ho občas napadá, co by se všechno dalo dělat s těmi vašimi dary, ale on by nikdy, znovu opakuji nikdy, neudělal nic tak zvráceného, aby kvůli moci rozeštval rodinu svého přítele! Není tak hloupý a ani zlý!" uvedla jsem vše na pravou míru. Carlisle s Esmé na mne nevěřícně koukali, ale nakonec si asi uvědomili, že budu mít pravdu - nebo tak něco.
„No dobrá. Budeme ti věřit, myslím, že nám stejně nic jiného nezbyde," řekl po chvíli Carlisle.
„No, to nezbyde," souhlasila jsem. Mezitím se dole otevřely dveře, vstoupily do nich tři osoby - dva upíři a někdo, koho sem nedokázala identifikovat, srdce mu tlouklo zvláštním tempem. Zbystřila jsem.

„Co to je?" zeptala jsem a dívala se z jednoho na druhého.
„To se za chvilku dozvíš. Pojď," pobídl mě Carlisle a pomohl mi vstát. Šli jsme dolů po schodech a došli jsme do obývacího pokoje, stáli tam dva upíři - teda upír a upírka. Ta upírka byla asi velice mladá, protože v jejích očích pořád hrála jemně červená, která se už zbarvovala do zlaté, okamžitě mi došlo, kdo to je - Bella. Ta dívka, co byla před rokem u nás ve Volteře zachránit Edwarda, který stál zrovna teď hned vedle ní.

Bella chovala v náruči malou holčičku, soudě podle dlouhých vlásků. Věděla jsem, že ta holčička není člověk, hned, co jsem ji uviděla, byla zvláštní. Její srdíčko tlouklo, ale netlouklo pomalu jako lidské nebo jako moje, bylo rychlejší. Chvíli jsem se na ni dívala, ona si zase prohlížela mne, věděla, že jsem taky zvláštní. Dívala jsem na ni ještě chvíli, než mi došlo to, co bylo nade vše jasné - ta malá holčička byla dcera Edwarda a Belly. Viděla jsem v jejím obličeji jejího otce, vlasy měly stejnou barvu jako jeho. Ale rty se spíše podobaly těm Belliným a myslím, že měla i její oči, lidské oči, které měly barvu čokolády. Pokožku měla bledou jako všichni a přesto jsem si byla jistá, že je teplejší než ta upíří a teplejší než ta moje. Po chvíli se na mne usmála, takovým plachým úsměvem já jsem jí ho s radostí oplatila. Viděla jsem, jak se Edward i Bella uvolnili.

„Sofie, tohle je Renesmé," promluvil Edward.
„Ahoj, Sofie," pozdravila mne vysokým sopránkem.
„Ahoj," pozdravila jsem ji zpět, Renesmé se na mne znovu usmála, ale tentokrát pěkně zeširoka a ukázala mi dvě řady krásných zoubků. Byla moc roztomilá. Položila Belle ruku na tvář, ta sebou jen nepatrně škubla, jako by se něčeho lekla, a její oči dostaly na malou chvíli nepřítomný výraz. Poté se uvolnila a pohlédla na Renesmé.
„Nevím. Zkus se jí zeptat," řekla jí, nejdříve jsem to nepochopila, ale pak mi došlo, že má dar.
„Dobře," odpověděla Renesmé a otočila se na mě.

„Můžu se tě na něco zeptat?" ptala se.
„Jo, samozřejmě," odpověděla jsem jí.
„Ty jsi jiná, než jsem já, že ano?" položila otázku, na kterou se dalo docela snadno odpovědět.
„Sice ne tolik jako tví rodiče," podívala jsem se na Bellu a Edwarda, „ale jsem," odpověděla jsem jí.
„Jak víš, že Edward a Bella jsou její rodiče?" zeptala se Esmé zaraženě.
„Asi vidím, ne? I hlupák by poznal, že je jejich dcera," odpověděla jsem jí a nechápala, jak se může ptát. A pak jsem si vzpomněla na Victorii, ona musí být opravdu slepá.
„No, asi ano," přikývla
.
„Hm. Já jsem poloupír a ty?" přitáhla mojí pozornost zpět Renesmé. Pokrčila jsem rameny.
„Já vlastně ani nevím, nikdo to neví. Ještě pořád nepřišli na název mojí rasy, řekněme." To byla pravda, o mojí rase ještě nikdy nikdo neslyšel.
„Aha. Moje maminka byla člověk, když jsem se narodila, ale tatínek ji musel přeměnit na upíra, aby přežila." Na to, jak byla malá, byla neskutečně chytrá.
„Moji rodiče podle všeho byli oba upíři." Edward, Bella, Esmé a Carlisle si vyměnili zvláštní, rychlé pohledy.
„I když je to technicky vzato nemožné - upírky by neměly smět mít děti. A kdyby ano, po celé Volteře by pobíhali malí prckové jako já. Ale Aro to jinak nevidí, sám si myslí, že moji rodiče jsou nebo byli upíři, ale nijak to nemůže dokázat," povzdechla jsem si.

„Aro se o to zajímá?" ptal se Carlisle.
„Samozřejmě, a nejen on, ale i ostatní," odpověděla jsem mu.
„Ostatní?"
„No jo. Caius, Marcus, Athenodora, Sulpicie, někteří členové gardy. Jsou něco jako výzkumný tým," pokrčila jsem rameny.
„Co si myslíš ty?" zeptal se pro změnu Edward.
„Věřím Arovi, ale jsou to pouze teorie. Sice si pamatuji něco málo z toho, když jsem se narodila, ale všechno je rozmazané, špatně zaostřené a navíc to ani Arovi nemůžu ukázat pomocí myšlenek," vzpomínala jsem na ty krátké, zamlžené vzpomínky, ale nemohla jsem si je pořádně vybavit, byla jsem tenkrát moc maličká.

„Vážně si vůbec nic nedokážeš pořádně vybavit?" zeptal se Edward.
„Ehm. No, jediné, co si pamatuji úplně přesně, tedy doufám, je sníh, spousta sněhu, a veselý, zvonivý smích, mužský i ženský, jinak nic víc. Jak sem řekla, všechno ostatní je špatně zaostřené a rozmazané, jako kdybych si to pamatovat vůbec neměla," odpověděla jsem mu a povzdechla jsem si.
„To je vážně škoda, že si nepamatuješ nic víc, kdyby ano, bylo by to lepší, ale to asi sama víš nejlépe," pousmál se nakonec.
„Jo, já vím."

„A ještě jedna otázka, proč ti nemohu číst myšlenky?" zeptal se s neskrývanou zvědavostí. To už do obýváku přišli i ostatní, teda kromě Alice.
„Nevím, že by porucha mozková? Ne, to asi ne, spíš bych řekla, že to bude nějaký druh štítu, něco na podobné funkci jako má Bella, jen s jednou výjimkou, když budu chtít, tak se mě nikdo z vás ani nedotkne, takže k psychickému se k tomu přidá asi i fyzický," pokrčila jsem rameny. Všichni na mě koukali, jako bych spadla z Marsu, i když co já vím, možná jsem spadla.
„Cos to říkala o tom štítu, nerozumím, já myslela, že opravdu můj mozek nefunguje tak, jak by měl," promluvila zmateně Bella.
„Ne, tomu se říká štít, víš. Něco jako má Renáta z Volterry, jestli víš, o kom mluvím, je to Arova strážkyně, má fyzický štít." Bella mě stále zmateně sledovala, ale Edward věděl, o čem mluvím.
„Aha, teď už mi vše dává smysl, že mě to nenapadlo dřív." Poslední slova už jen zamumlal.

„Páni! Mami, ty máš taky dar," vypískla Renesmé nadšeně a zatleskala maličkýma ručičkama. A my ostatní jsme se začali smát.

 


Možná, že se tu někomu Aro nelíbí, ale já ho mam rádši jako hodnýho upíra. Nebo jak to nazvat, prostě je to přítel Carlislea. Katari. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Destiny´s Child - 6. kapitola:

 1
7. Martina K.
17.06.2012 [21:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. TSD
04.06.2012 [16:33]

TSDJupííí.... konečně jsem si to přečetla.. zlato moc se ti to povedlo.. na to že jsi to plodila v mozečku několik měsíců tak je to paráda... tak jo... ten carlisle a Esmé jsou úplně ale úplně suprový.. ale nebudu tady nic už říkat .... :DDD
Jinak jak Sofie setřela tu Esmé... smála jsem se jak něco... no potom ta Renesmé.. já jí prostě miluju.... ten Eda.... no a ktomu všemu Beluška... prostě tahle povídka je parádní a já jsem moc ráda že jí tady vydáváš a že jsi jí nenecháváš v tom svém mozečku...
No taky jsem si uvědomila že bych měla já taky něco zplodit... takže za pár dní něco budeš mi v emailu.... abys ses na to koukla... protože se ode dneška stáváš mojí poradkyní :DDD
Tak se tu měj. Pac a pusu.
Ps.: tady máš pár smajlíků:
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. val
03.06.2012 [17:13]

je to skvela poviedka Aro je lepší ked je dobrý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [10:17]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
03.06.2012 [9:17]

mám velmi rada tuto poviedku pokračuj daľej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. angela val
03.06.2012 [9:15]

Krása konečne pokračovanie,už sa teším na nový diel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MarryTyger
03.06.2012 [8:02]

Nádhera, už se těším na další Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!