Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Deník upíra - 8.část


Deník upíra - 8.částCo všechno může překvapit v jednu chvíli. (Prosím o vaše názory, nikdo mi tu dlouho nic nenapsal, tak nevím, jestli se to někomu vůbec líbí.)

30. dubna

 

            Už mě pomalu začíná nudit ta spousta volného času, co mám. Měl bych si vymyslet nějakou večerní zábavu, když zrovna nebudu někde v lese na lovu. Třeba bych se mohl začít učit latinsky. Ten jazyk mě vždycky zajímal, akorát jsem se nechtěl do toho nějak moc pouštět, protože jsem neměl na to dostatek času. A taky bych mohl vymyslet plán, nebo nějaký způsob, jak zjistím, komu ,,vděčím" za tohleto -své- tělo. Ale jak?

            Mám takový dobrý pocit, že si začínám pomalu ale jistě zvykat na to neblahé prostředí všude kolem mě, všude tam, kde narazím na lidi. Proto mi dneska nedělalo tolik problém, abych vydržel ve škole. Přicházím tomu na kloub. Už vlastně nemusím zbytečně vdechovat, pro mě dříve nepostradatelný, vzduch. Stačí jen, abych se jen tak zběžně zlehka nadechl, aby si náhodou někdo nevšiml, že se chci schválně sám udusit. Prostě než vejdu do školy, nasaji do plic čerstvý vzduch, který si budu co nejdéle šetřit. Mimoto své myšlenky budu plně soustředit na jiné věci, třeba na výklad profesora. Budu se chovat tak, jako by se nic nezměnilo, budu se chovat jako člověk, mluvit s lidmi a zvykat si tak dlouho, až pro mě nebude problém nic.

            Stál jsem teda před školou a zhluboka naháněl vzduch do plic. Tak, teď ještě na chvíli zapomenout na to kdo jsem a plně se soustředit na povinnosti. Lehce jsem se usmál, protože jsem byl spokojený, jak pěkně jsem se na to všechno připravil. Ovšem v momentě byla moje radost ta tam. S tímhle jsem vážně nepočítal, bylo to jako rána z čistého nebe. Cítil jsem ji na sto metrů. V žilách se m zase rozeběhla ta známá posedlost, ta ničivá chuť v mém krku.

            Musel jsem svou radost přivolat zpátky. Jakmile byla Lauren těsně za mnou, otočil jsem se na ni. ,,Ahoj!" bylo tak těžké vyslovit pouhé jedno slovo, když byla tak blízko mě. Podívala se na mě nejistě a odpověděla: ,,Ahoj Gabrieli!" v jejím hlase znělo mé jméno tak zvučně, jako by ho ráda vyslovovala. ,,Proč tady tak postáváš před školou?" ,,Ehmm...jen jsem chtěl zůstat chvíli venku, když je tak pěkně." Rozhlížela se kolem sebe a pak se zaskočeně podívala na nebe. ,,Pěkně? Vypadá to, že za chvíli bude pršet." Sakra, chyba. Mluvím víc, než bych chtěl. ,,Myslím, že pršet nebude." Zase chyba, nemůže vědět, že poznám, že se pršet nechystá. Co to se mnou je? ,,Když jsi si tak jistý." Nehádala se se mnou. To zase překvapilo mě. Ale byl jsem rád.

,,Dneska se nemusíš bát, že tě budu otravovat, mám totiž přednášky jinde než ty." Tak to je jenom dobře, aspoň mi tím ulehčí den.

,,Opravdu? To jsi si zjistila?"

,,No tak trochu." Podívala se na zem.

,,Aha...tak to se už dneska neuvidíme." Nevěděl jsem, co mám říct, tak jsem řekl větu, která mě první napadla.

,,Ne, neuvidíme. Tak já jdu, měj se." Otáčela se směrem na odchod do školy.

,,Měj se...Lauren." Řekl jsem hlasitěji, aby mě slyšela, protože už byla několik kroků ode mě. A za chvíli byla ve škole. Vzduch byl najednou o něco lehčí a já jsem si ulevil.

Netrvalo ale ani minutu, a hlavou mi začaly probíhat myšlenky, které jsem ani nechápal. Myslel jsem na Lauren, byl jsem sice rád, že mi ulehčí den ve škole, ale teď byla pryč a mě bylo prázdno. Chyběla mi tu. Rád se dívám do jejích hnědých očí, které vyjadřují hloubku její duše. Rád pozoruji její gesta a ústa, která když mluví, zní to tak mile a upřímně. Ale proč jsem měl dneska tento pocit, který mě tak zaskočil?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Deník upíra - 8.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!