Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Deník upíra - 6.část

11253513453


Deník upíra - 6.částDen, kdy jsem potkal JI.(Jestli mi tu nikdo nenapise komentar, budu si myslet, ze se to nikomu nelibi, prosim, napiste mi k tomu neco, at vim, jestli mam pokracovat...:-))

27.dubna

            Zbytek týdne uběhl, pro moje štěstí docela dobře. Až v pátek jsem měl menší problémy. Znovu se dostavil hlad, a mě nezbylo nic jiného, než jít do lesa v noci a pokusit se si něco zase chytit. Tentokrát to šlo líp, protože jsem se víc snažil, víc jsem přemýšlel, jak to nezvorat, a musím říct, že se mi to povedlo tak, že jsem to ani nečekal. Je blbé, když tady říkám, že se mi povedlo skvěle způsobit něčí smrt jen proto, abych se sám najedl, možná to zní krutě, ale moc mě netíží tenhle pocit.

            Dnes je pondělí. Dnešek proběhl tak, jak jsem si ani ve snu nepředstavoval. Šel jsem na přednášku, která byla poměrně brzo, už v 10:00. Tentokrát jsem vešel do třídy, kde už bylo spoustu dalších studentů, zvesela se bavících. Když jsem se ocitl na prahu třídy, rychle jsem se rozhlédl a zjistil, že už nikde není jediné volné místo, kde bych vedle nikoho neseděl. Tak jsem zamířil k místu, kde seděla ta dívka, která byla pro mě těžkou zkouškou toho, co všechno jsem schopen vydržet. Nechtěl jsem si sednout někde jinde, protože jsem se bál, že by to snad mohlo být ještě horší a že by někdo mohl vonět ještě víc, ikdyž teď už vím, že to snad ani není možné.

            Zlehka a opatrně jsem si k ní sedl. Každým momentem, kdy jsem usedal na tu židli, jsem očekával příval té její charakteristické vůně, která mě přivádí k posedlosti. Vše se zdálo být zatím v pohodě, ovšem až do té doby, než se na mě otočila. Bylo to k neuvěření, tak zdrcující. Ten pach narazil tak prudce a nelítostně do mých nozder, že jsem si musel dát ruku před pusu a otočit se od ní na druhou stranu. Její náznak úsměvu, který nejspíš patřil mě, se okamžitě stáhnul. V tomhle okamžiku už byla třída zaplněná, nebylo kam jinam bych si přesedl. Řekl jsem si, že to zkusím ještě jednou a budu se víc snažit ovládnout. Podíval jsem se na ni a ona otočila hlavu na mě. Ne, to nešlo, už to vážně nešlo. Na tohle nejsem připravený. Musím odejít, ihned. Prudce jsem vstal a vyběhl ze třídy na čerstvý vzduch. Stál jsem venku a zhluboka dýchal, abych už necítil tu neodolatelnou vůni. Počkám si na další hodinu.

            Uběhla hodina a půl. Právě skončila přednáška, ze které jsem tak zbaběle utekl. Plno studentů vycházelo ven. Najednou jsem ucítil závan toho, čemu se tak vehementně vyhýbám. Chtěl jsem odejít, ale už jsem to nějak nestihl. ,,Hej!" slyšel jsem jak za mnou někdo volá, lépe řečeno ona. ,,Hej...ehmm...ahoj! Chtěla jsem se tě zeptat, jestli se něco neděje, že si tak vyletěl? Vadilo ti snad, že si seděl vedle mě?" ohlížel jsem se pořád kolem ní, abych tím zmírnil tu chuť se na ni hned vrhnout a vysát z ní všechnu její krev. Pak jsem se podíval přímo do jejích očí a řekl: ,,Ne tak docela" podívala se na mě zle,ale ještě  jsem  dodal:  ,,ale to není tvůj problém". Neměl jsem v plánu ji urazit, ale nejspíš jsem to udělal. ,,Aha, chtěla jsem jen vědět, co ti vadí...na mě." Tím skončila náš rozhovor. Když procházela kolem mě, zlehka do mě žduchla a pokračovala dál svou cestou, kde měla původně namířeno. Bylo na ní vidět, že je zklamaná. Celý den mi to vrtalo hlavou. Přemýšlel jsem nad tím, nad ní. Ani jsem neznal jméno té odvážné duše, která tak svérázně přišla až ke mně. Její hnědé vlasy, mírně vlnité ji vlály ve větru jarního dne a hnědé, oříškové oči se dívaly přímo do mých. Byla jen o půl hlavy menší než já. Když jsem s ní vytrval déle, už to bylo lepší, už jsem si pomalu na zvykal na tu její vůni. Třeba možná v tom je ten trik: zvyknout na tu přítomnost těch lidí. Ale jak to bude zítra? Budu zase trpět?

             



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Deník upíra - 6.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!