Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Deň svätého Valentýna - 5. kapitola

repete 4


Deň svätého Valentýna - 5. kapitolaViem... všetko sa nejak zvrtlo a ďalšia kapitola... je tu po dosť... fakt dosť dlhej dobe. Chcem sa vám, ktorý túto poviedku čítate ospravedlniť. Bohužial nejak... mi nevišiel čas. Viem, že sa budem opakovať ale zas by som chcela túto kapitolu niektorým ľuďom venovať: Pravdaže, asi najdôležitejšie poďakovanie patrí NoName, je skvelá heh. - Dúfam, že už tu nebude tak veľa chýb. heh - a nemôžem zabudnúť aj na MillieCull,MillieCull, Karolka a Rosalie7, nessienku, DamonsGirl, jaanu a pravdaže všetkým ktorý ju čítate... len sa mi nechce vypisovať všetky mená heh. Tak dúfam, že sa bude páčiť.

 

Bella:

 

,,Ako dlho už hráš na klavíri?" vyzvedala som od neho zas ja.

 

,,Je to už nejaký ten piatok," opätovala som mu úsmev a ponad jeho plece som sledovala krajinu za oknom. Stále sme tancovali a mne to ani trochu nevadilo. Do očí mi zrazu padla nádherná veža s obrovskými hodinami. Nebola až tak úchvatná ako Big Ban, ale niečo na tej veži ma jednoducho nútilo pozerať sa na ňu. Žmúrila som a snažila som sa pri otočkách v Edwardovom náročí rozpoznať každý detail, až mi konečne docvaklo, čo ma na tej veži upútalo.

 

,,A sakra!" zakliala som a rýchlo som sa vymotala z Edwardovej náruče. Nepáčilo sa mi to, v Edovej náručí som mala pocit, že práve tam patrím, že práve to je moje miesto. Hlúpe! Zavrtela som hlavou a už som si to rázovala ku kvetom a kabelke, ktoré som si nechala na stoličke v rohu.

 

,,Čo sa deje?" pýtal sa prekvapene Ed.

 

,,No, vlastne ani nič, len sme tu skoro tri hodiny... a asi nás bude Jess hľadať," uškrnula som sa sama pre seba. ,,Nechať ju s niekým inteligentným... za to by sa mal dávať trest smti."

 

Bolo mi ľúto, že tu nemôžem ostať s Edwardom, ale Jess asi fakt potrebuje pomoc a neviem čo si teraz myslí, keď sme sa šli "prejsť" a sme preč asi dva a pol hodiny. S Edom mi bolo dobre, bolo to tak rozdielne. On bol tak... skvelý... iný... nazvala by som ho gentlemenom. Presne ho to vystihovalo. Cítila som sa s ním tak... inak. Som zmätená. Je to ako keď niečo robíte prvýkrát. Neviete, čo máte robiť, čo si o tom myslieť.

 

Okolo môjho pásu sa zrazu obtočila chladná ruka. Najprv som sa zľakla, no keď som si uvedomila, že je to len Ed, oddýchla som si. Bolo to príjemné... tak... prirodzené. Z jeho rúk akoby prúdilo podivné teplo do celého môjho tela. Páčilo sa mi to... vlastne viac ako páčilo. Nechala som sa ním teda viesť do preplneného sálu.

 


Edward:


 

Bolo mi ľúto, že nemôžme ostať sami, stále. Bella mala bohužial pravdu. Jessica v myšlienkach priam volala o pomoc, nie, že by ma to nejak zaujímalo.

 

Jediné na čo som mohol myslieť, na čo sa sústreďovala každá bunka môjho mŕtveho tela bola Bells. Na moje neuveriteľné šťastie jej nevadilo, že som ju držal okolo pása. Bolo to tak prirodzené, príjemné, nepopísatelné...

 

Chcel som do celého sveta vykričať, že je len a len moja a nikdy, nikdy ju neopustím. Chcel som, aby bola len moja, nikoho iného. Viedol som Bells von zo starého sálu. Ani na minútu som sa jej neprestal dotíkať a ani som nechcel.

 

Vošli sme do tej prezdobenej miestnosti a čo najnenápadnejšie sme sa presunuli do rohu. Bohužial nás svojím orlým okom spozorovala Jessica. Otravnejšieho človeka som ešte asi nevidel. Aj s tým, tým... druhým sa teraz vybrali k nám. Ach jaj, tie myšlienky. Usmial som sa na Bells a chcel som zas nadviazať konverzáciu, keď sa mi za chrbtom ozval tak... hrozný hlas.

 

,,Kde ste sa nám vyparily?! Čo ste robili celé tie tri hodiny?!" Dobiedzala, jedno obočie mala zdvihnuté, ruka v bok a nedočkavo si podupkávala pravou nohou. Ešte viac som si Bellu pritiahol k sebe a bol som rozhodnutý sa jej nepustiť za žiadnu cenu.

 

,,Boli sme sa prejsť," odvetila Bella, keď však Jess chcela zas otvoriť tú svoju drzú papuľu a pustiť si svoj podrezaný jazýček na špacír hneď sa slova ujala Bell. ,,A vy? Ako ste sa zabavily?"

 

Jessica sa znechutene pozrela na svojho partnera a potom upriamila svoj "zvodný" pohľad na mňa.

 

,,Noo, Josh mi rozprával o... o... ehm, veľmi som si nezatancovala, ešte ma nikto nepožiadal o tanec," prehodila smutne a nahodila psí pohľad. Tak to verím. pomyslel som si v duchu.

 

,,Ed... mohol by si... prosím," zaprosila vedľa mňa Bell. Nie... Aj ty Brutus? Nemôže ma predsa takto podraziť... dúfam. Už som sa nemal čoho chytiť. Žiadne stebielko trávy nebolo nablízku. Žiadna šanca na záchranu. Prečo odo mňa aj Bell chce, aby som s tou otravnou... šiel tancovať. Nie... Bože, ja už budem dobrý.

 

Bell ma jemne lakťom bodla pod rebrá a prosebne sa na mňa pozrela. Keby vedela, ako to na mňa pôsobí. Tie oči... keby sa na mňa tak pozrela zniesol by som jej aj modré z neba. Smutne som sa na ňu usmial a urobil niečo, čo som rozhodne nemal v pláne...

 


Shrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Deň svätého Valentýna - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!