Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Deň svätého Valentýna - 10. kapitola

With book


Deň svätého Valentýna - 10. kapitolaMáme tu okrúhlu desiatu kapitolu... máme tu ich stretnutie po pre Bell 8. mesiacoch. Pre Eda asi po 3. dňoch heh =D Táto kapitola je špeciálne pre Karolku, ktorá mi napísala neuveritelný komentár, za ktorý som jej nesmierne vďačná. =D A ospravedlňujem sa, že je taká krátka, ale nemala som čas...

 

Edward:


Stál som pred školou a nedočkavo rontgenoval parkovisko. Kde len môže byť... áno, prišli sme o nejakú tú polhodinku skôr, ale... upokoj sa, Edward. Zachovaj pokoj.

 

,,Edward, ak mi budeš toto robiť tak... zmením jej emócie, aby k tebe cítila obrovský odpor," vyškieral sa Jazz nad svojim dokonalým plánom... Ale to by m nespravil... vedľa, spravil a strašne rád.

 

,,Jazz prosím," škemral som a bol som odhodlaný ísť aj na kolená.

 

,,Jazz, láska, aj ty si bol takýto," zastávalasa ma Alice a ja som jej v duchu ďakoval. Ani raz som nebol tak šťastný, že ju mám.

 

Usmiala sa na mňa ja som jej úsmev, aj keď trpký odplatil. Bol som nervózny. Čo ak nepríde? Nie, musí. Nezmeškala by prvý školský deň.

 

Okolo mňa sa menili zástupy ľudí.

 

Dievčatá si ma obzerali ako nejaký tovar vo výkladoch a chalani mi ukazovali výhražné gestá, ak sa na ich baby, čo i len pozriem. Nemusia sa obávať. Aj Alice s ostatnými už odišla do tried a ja som bezcieľne sledoval prichádzajúce autá.

 

Za chvíľu malo zvoniť a ja som začínal byť nervózny. Musí prísť... jednoducho musí.

 

,,Edward?" ozvalo sa mi za chrbtom. Dych sa mi neuveriteľne zrýchlil a ja som sa otočil za najkrajším zvukom v mojom živote.

 

,,Bella," zvolal som asi až príliš nadšene a už som ju aj mal v náručí a nemienil som ju tak ľahko pustiť... Nie teraz, keď sa jej môžem dotknúť, keď ju môžem cítiť.

 

,,E...Edward."

 

,,Áno?"

 

,,Zadusíš ma," pošepkala bez dychu a ja som ju radšej hneď pustil. Nechcem, aby sa jej niečo stalo.

 

,,Ed," zasmiala sa Bella na mojom kajúcnom pohľade a hodila sa mi okolo krku. Mal som pocit, akoby ma niekto hodil do studenej vody. Nečakal som to. Bol som tak... šťastný, že sa to ani opísať nedá. Jemne som ovinul ruky okolo jej štíhleho pásu a cítil som, ako sa každá moja bunka búri.

 

,,Chýbal si mi," zašepkala a odtiahla sa odo mňa. Cítil som na sebe jej vôňu a priblblý úsmev mi nie a nie zmiznúť z pier.

 

,,Prečo nie si v triede? Za chvíľu zvoní," pýtala sa po ceste do triedy. Ale čo jej mám povedať? Čakal som na teba?

 

,,No... to isté sa môžem spýtať aj ja."

 

,,Prišla som odzadu a... mala som niečo na práci. Mám literatúru, takže... asi sa rozlúčime."

 

,,A možno nie," zamával som jej pred nosom mojím novým rozvrhom. Viac než polovicu hodín sme mali spolu. Tomu sa hovorí vplyv a peniaze.

 

Venovala mi úsmev a ja som jej ako pravý gentlemen otvoril dvere a naznačil, aby vošla prvá.

 

,,Ďakujem, pán Cullen."

 

,,Nech sa páči, pani C... teda slečna Swanová."

 

Našťastie si to nevšimla, ja som taký... idiot. Ale nemôžem si pomôcť. Jediné na čom mi záleží je tá bohyňa s gaštanovými vlasmi. Dal by som za ňu aj svoj život, ak by to šlo.

 

Keď Bell vošla do triedy začali ju všetci naraz zdraviť a poniektorý objímať. Keď sa k nej priblížil jeden ulízaný frajer mal som chuť mu rozbiť nos, ak sa jej čo i len dotkne.

 

Po pre mňa až pri dlhom vítaní a predstavovaní sa sme konečne prišli na svoje miesta. Sedeli sme v zadnom rohu, kde na lavici.

 

,,Kde máš súrodencov?" spýtala sa Bell.

 

,,Niekde v škole."

 

,,Myslela som, že si sám, keď som Ťa ráno videla."

 

,,No..."

 

To triedy vošla učiteľka, ktorá vyzerala, akoby práve vyšla z nejakého hippies filmu. Mala na sebe dlhé šaty s kvetmi a na nich všade nejaké náramky, náhrdelníky. Vlasy mala, akoby ju práve koplo 350 voltov a na špicatom nose mala nasadené veľké okrúhle okuliare.

 

,,Tak deti začal nový rok a mi sa zas stretávame... Ale najskôr, spoločné objatie!"

 


Shrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Deň svätého Valentýna - 10. kapitola:

 1
1. mííš
12.02.2012 [19:57]

že pani Cullenová Emoticon Eddie sa skoro preriekol Emoticon idem na dalšiú Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!