Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 9. kapitola

wrnoggwneaut


Delusion of love - 9. kapitolaRomantická idylka? A co Bella a její výčitky svědomí? Udělá správnou věc?

Fakt jsem mu to řekla! Měla jsem z toho strach, bála jsem se jeho reakce, ale takovou jsem ani v těch nejtajnějších snech nečekala. Vstal, přišel ke mně, stiskl mě ve své náruči a zatočil se se mnou.

„Bello, děkuji ti. Udělala jsi mě nejšťastnějším na celém světě. Věřil jsem, že nemám duši, ale teď mi to přijde nemožné. Vždyť zrůdy děti mít nemůžou. Dala jsi mi nejcennější dar ze všech,“ rozplýval se, ale pak najednou zvážněl. Hrklo ve mně. Co když přišel na mou nevěru? To bych teď, po té jeho reakci, neunesla.

„Dovol mi, abych teď řekl já to, co jsem ti chtěl říct.“ Přikývla jsem. Polilo mě horko. Začala jsem vymýšlet výmluvy, ale nic smysluplného mě nenapadalo. Přemýšlela jsem nad tím, jak bych ospravedlnila své chování, nebo vymyslela něco, co by ho svedlo z této stopy. Ale hlavu jsem měla úplně prázdnou.

Sáhl do kapsy saka a vytáhl malou krabičku. Klekl si, zvedl ke mně hlavu a promluvil: „Isabello Swanová, vezmeš si mě? Uděláš mě tím nejšťastnějším mužem na téhle planetě?“ zeptal se.

Tohle jsem vůbec nečekala. Vykulila jsem nechápavě oči a začaly mi téct slzy.

„Lásko, co se děje? Proč pláčeš?“ ptal se Edward.

„Já... Děkuju ti. Měla jsem strašný strach, jak to přijmeš. Bála jsem se, že mě a miminko nebudeš chtít. A... Ano, ano, vezmu si tě!“ odpověděla jsem.

Ve skutečnosti jsem brečela ale kvůli něčemu jinému. Jak jsem byla neskutečně pitomá, blbá, podvádějící mrcha. Jak jsem mohla ublížit takovýmu skvělýmu chlapovi, kterej pro mě dělá první poslední, a teď si mě chce dokonce vzít?

Bello, ty jsi fakt taková mrcha.

Podvedu ho a místo toho, abych mu to řekla a nechala ho jít, aby si mohl najít ženu, která mu bude věrná, bude k němu upřímná, tak jsem čím dál víc sobecká a uzurpuju si ho pro sebe. Přitom si ho vůbec nezasloužím! Řvala jsem jak želva. Nenáviděla jsem sama sebe, kvůli tomu, jak moc jsem mu ubližovala. I když o tom nevěděl...

Cítila jsem, jak mě sevřel v náručí a konejšil mě.

„Bello, no tak, neplakej. Jsem tu s tebou. Teď už bude všechno lepší,“ šeptal mi potichu do ucha.

Chtěla jsem mu věřit, ale výčitky mě sžíraly zevnitř. Tak moc jsem toužila říct mu pravdu, ale byla jsem zbabělá. Bála jsem se, že o něj přijdu, a na to jsem byla moc velký sobec. Nedokázala jsem si představit, že bych měla být bez něj, že bych měla sama vychovávat naše dítě. Dívat se na plod naší lásky a sledovat všechny jeho pokroky sama. Byla jsem zmatená, smutná a zoufalá. Ale jednu věc jsem věděla jistě – Edward se to nesmí nikdy dozvědět. Nikdy!

„Pojď, půjdeme domů, zlato.“ Němě jsem přikývla, zvedla se ze židle a ruku v ruce jsme se vydali k východu z restaurace. Celá cesta proběhla mlčky. Myslím, že jsme měli oba o čem přemýšlet.

Doma jsem se vysvlékla a ulehla do postele. Stulila jsem se do klubíčka a přikryla se peřinou. Celá jsem se třásla. Všechno to na mě dolehlo. Nejradši bych se ani neviděla. Trápily mě tak obrovské výčitky svědomí, vůči Edwardovi, i našemu nenarozenému děťátku, že to snad ani nebylo možné. Zavřela jsem oči a snažila se uklidnit se. Moc mi to ale nešlo. Slyšela jsem Edwarda v koupelně. Zhluboka jsem dýchala a snažila se uklidnit třes svých rukou a zběsilý tlukot svého srdce. Bála jsem se toho, až vstoupí do místnosti, bála jsem se podívat do jeho očí. Bála jsem se, že mě reakce mého těla prozradí, a že Edward všechno pozná. Tohle jsem přece nemohla dopustit, když mě čekal takový pohádkový život. Měla jsem milujícího snoubence, se kterým jsem čekala rodinu. O tohle jsem přece nemohla přijít! Svou hloupostí!

Bello, no tak, uklidni se. Ty to zvládneš. Vytěsni to z hlavy, nemysli na to, a uvidíš, že všechno dobře dopadne, chlácholila jsem sama sebe.

A světe div se – zabralo to. Můj dech se pomalu zklidnil, třes rukou přestával a panika mě opouštěla. Přesně v tu pravou chvíli. Edward vešel do dveří.

„Zlato, vypadáš unaveně, myslím, že půjdeme spát, ano?“ Přikývla jsem. Cítila jsem se unavená. Lehce mě políbil a objal mě. Během chvilky jsem upadla do říše snů...

Ráno jsem rychle otevřela oči, abych zjistila, zda se mi to opravdu nezdá. Jestli zase nezmizel do práce. Tak jsem se bála, že postel vedle mě bude zase prázdná. Ulevilo se mi, když jsem ho vedle sebe spatřila.

„Dobré ráno, miláčku,“ řekl a políbil mě. Byla jsem šťastná, že je tam. Že je tady se mnou.

Celý víkend s ním byl naprosto pohádkový. Ukázkově se mi věnoval, dělal, co mi na očích viděl, staral se o mě, jako bych byla nemocná. Odmítala jsem to, ale nenechal si to vymluvit. Jediné, co mě mrzelo, bylo, že se za celý víkend o nic nepokusil. Tak moc jsem chtěla, aby mi svou lásku dokázal i fyzicky, i já mu chtěla dokázat, že ho miluju, ale každému intimnějšímu kontaktu se vyhýbal. Bylo mi to líto, ale byl neoblomný.

„No tak, Edwarde, co se děje?“ ptala jsem se, když každý můj pokus vyšel naprázdno.

„Nemyslím si, že je dobrý nápad, abych se s tebou miloval v tomhle stavu,“ odpověděl. Nechápavě jsem se na něj podívala.

„V jakým stavu? O čem to tady mluvíš?“ kroutila jsem hlavou. Vtom mi to docvaklo. „To se mnou jako nebudeš devět měsíců spát?“ V mém hlase byla slyšet panika.

„No, to nevím, ale dokud nebudeme vědět něco bližšího, nedotknu se tě,“ řekl.

Začala jsem křičet, nadávat, bušit do něj, prosit, smlouvat. A pak jsem se vyčerpaně svalila do postele.

„Tohle nemá cenu. Ty necouvneš, že?“ Přikývl. Povzdechla jsem si. Tolik asi k našemu klidnému, bezproblémovému období. Trvalo opravdu dlouho. Dva dny.

„Zlato, musím do práce.“ Škaredě jsem se na něj podívala. Bylo mi jasné, že vše je zpět ve starých kolejích.

„Hmm,“ zamručela jsem. Když mě chtěl políbit na tvář, tak jsem uhnula.

„Uvidíme se večer. Miluju tě. Ahoj.“ Ignorovala jsem ho.

No, to mám určitě za to. Bůh mě trestá. Dobře ti tak, Bello!


shrnutí


Omlouvám se, že mi to tak trvalo, ale měla jsem nějaké povinnosti, proto tu je kapitolka až dnes. Ráda bych vám vysvětlila jednu věc - ohledně Bellina těhotenství. Je pravda, že Bella spala i s Jacobem, ale když se podíváte na minulé kapitoly, tak zjistíte, že s ním spala jeden den, pak druhý a ten druhý zjistila, že je těhotná. I kdyby tam byl rozestup cca týden, nic to na věci nemění, a dítě být Jacobovo nemůže. Většinou žena otěhotní cca čtrnáct dní před příchodem menstruace, což znamená, že Jacobovo to být nemůže, protože sex před čtrnácti dny neměli. To se vlastně ještě ani nepotkali. Takže - ano, dítě je Edwardovo. : )


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 9. kapitola:

 1
8. Ceola
22.05.2012 [19:54]

Ten Ed to hodně pokonil ... :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.03.2012 [10:44]

KacenQaCullenDobře, takže si vyvrátila moji domněnku o tom, že to dítě psiskovo semeno, ale to mění na faktu, že je to lhářka? Nemám ji tady ráda, a ačkoli bych se chtěla vžít do její kůže, nejde to. Tohle je nad moje síly a myslím, že i nad její. Ať si s tím poradí, holčička, tohle bude pěkný trest. Emoticon
Nádhera! Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [15:36]

WhiteTieHolky, moc a moc vám všem děkuju za komentáře, neskutečně mě těší!

5. Eliz
10.03.2012 [16:18]

A to jej tehotenstvo bude prebiahať asi celkovo normálne, že? A ešte k tomu, keď ju Ed v kuse odmieta, zas bude s Jacobom... No toto je teda začarovaný kruh, veľmi sa teším na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Sabienna
02.03.2012 [18:54]

Jejej... Emoticon A to to zpočátku vypadalo tak dobře! Edward miminko přijal s takovou radostí až mě to trochu překvapilo, ale to je jenom vžité klišé, tady je Edward zase jinačí než jinde...Ale zachoval se moc hezky a ještě to završil žádostí o ruku Emoticon To by bylo pro Bellu štěstí kdyby neměla špatné svědomí Emoticon Vypadalo to dokonce, že to z té hlavy vážně nějak vytěsní, měla k tomu pěkně nakročeno, ale všechno to pokazil Edward s jeho odchodem...Emoticon Koukám, že pro Bellu je sex fakt hodně důležitý Emoticon Ale to mi zas tak nějak líto Jacoba...já mám pro něj prostě slabost Emoticon Jsem zvědavá jak tohle budeš dál řešit...je tolik a tolik možností Emoticon Už se moc těším na další díl! Emoticon Emoticon

02.03.2012 [16:52]

NatyCullenPřednáška o reprodukci se ti opravdu povedla, zlato. Emoticon No, píšeš skvěle a mně se tvůj styl líbí, to není nic nového, že. První půlka kapitoly mi připadala taková idylická, i když se spoustou výčitek. Edward i Bella se na miminko moc těší, Bella sice nemůže vytěsnit svou nevěru z hlavy, ale snad to nějak rozplete. Vždycky se to nějak zvrtne. První si nadává do prolhané mrchy a slibuje si, že to ukončí, nebo že to Edwardovi řekne, ale potom zase musí Edward odejít do práce a její odhodlání se naprosto celé zhroutí, zase. Je to začarovaný kruh, který se nejspíš bude neustále opakovat. Jednou to na všechny dopadne a nebudou moct z toho ven. No, rozhodně to bude ještě hodně zajímavé. Takže piš, piš, piš dál, páč se moc těším na další kapitolku! Emoticon Emoticon

2. Ciel
02.03.2012 [13:21]

Eddieho miminko! Emoticon Jsi mi udělala radost, už jsem se bála, že se narodí spratek zavšivenej! Emoticon Musím se přiznat, že mě překvapila Edwardova reakce. Emoticon Myslela jsem si, že bude jančit a bát se o Bells zdraví, popřípadě ho napadne Bellina nevěra, protože asi... už nevím jaká to byla kapitola Emoticon říkal, že upíři nemůžou mít dětičky... Emoticon Ale to je fuk, já se na miminko moc těším! ♥ Emoticon Docela by mě zajímal Edův pohled na tuhle věc. Emoticon Takže pííííííš! Emoticon Hodně by mě zajímal Jacobův pohled na tuhle věc. On je taký... "nenažraný" ( Emoticon ) a tak mám strach, aby Belle něco neudělal. Emoticon Celá tahle povídka má tolik možností... Emoticon Taky by mě zajímal porod Belly a taky jestli se narodí holka nebo kluk... Já jsem totiž pro holčičku. Emoticon Holčička by mi udělala radost... Emoticon
Jinak se mi moc líbilo zpracování, máš nádherný styl psaní, vyhovuje mi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Já už asi budu končit, tak se měj, pápá! Emoticon

02.03.2012 [13:13]

eivliSEdík je pašák, zaklekl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ale chudina Bella, si zase nevrzne. Je mi úplně jasné, kde bude hledat útěchu. To je ale začarovaný kruh Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Hlavně, ať to E. neříká. Co oči nevidí, srdce nebolí, ale asi se napráská,nebo je Edward načapá, že? Že? ŽE? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jé, jak já se těším na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!