Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 5. kapitola

The Host


Delusion of love - 5. kapitolaBello, přestaň! Vzchop se! Edward je milující přítel, ideální manžel a otec. Jacob je ideální milenec! Uspokojuje tě, dává ti to, co potřebuješ a nikdo se o tom nemusí dozvědět, pokud nebudeš blbá! Spokojeně jsem se usmála. Má dušička došla aspoň relativního klidu. Budu dělat, že se nic nestalo, před Edwardem se chovat normálně a sem tam se scházet s Jacobem. Vždyť nebudu první ani poslední. Proč rozbíjet – kvůli sexu – něco tak krásného, jako to, co máme s Edwardem?

Ležela jsem v posteli, oči jsem měla zavřené, ale nespala jsem. Bála jsem se toho, co přijde. Toho, co uvidím, až otevřu oči. Věděla jsem, že vedle mě nebude ležet Edward, ale Jacob. Za celou noc jsem si na Edwarda nevzpomněla a teď mě přepadly výčitky svědomí. Co jsem mu to udělala? On je někde daleko, dře, abychom se měli dobře, a já si tu užívám se svým bývalým milencem. Hm, obávám se, že slovo bývalý je tak trochu mimo mísu. Vypadá to, že jsem do toho znovu spadla. Pootevřela jsem oči a podívala se vedle sebe. Ležel tam, v celé své kráse. Jindy tak krásné, čokoládové oči, měl zavřené, hruď se mu zvedala v pravidelných rytmech, jak dýchal, a jemně se usmíval. Byl k sežrání. Musela jsem se pousmát. Zavřela jsem oči a vrátila se zpět v čase, do té chvíle, kdy jsem mu řekla tu jednu osudnou větu, co měla na svědomí následující sled událostí. 

Chci tě, Jakeu.

Ta věta všechno změnila. Nejdřív se zdráhal, ale jakmile dostal mé „povolení“, stal se takovým, jakého jsem ho znala. Začal mě divoce líbat, a pak ze mě doslova strhal tričko. Na chvíli se zarazil.

„Je to to, co si myslím?“ zeptal se a sáhl na podprsenku. „Ale, ale... Nejsi nějaká nostalgická?“ odvětil pobaveně. Poznal to. Věděl, co mám na sobě. Nezapomněl. Byla jsem v tu chvíli velice potěšená, lichotilo mi, že si pamatoval takové detaily. U mužů to totiž zrovna obvyklé nebylo.

Dál přemýšlet jsem ale neměla čas. Začal mě laskat na uchu, sjížděl níž, na krk, ale ani tam se dlouho nezdržel a pokračoval dál, na prsa. Sundal mi podprsenku a začal líbat mé pahorky. Nejdřív něžně, potom začal dorážet silněji. Uchopil jedno mé prso do ruky, bradavku začal mnout mezi ukazováčkem a palcem a já slabě vzdychla. Sklonil se k ní svými rty, jemně ji skousl a laskal jazykem. Tiše jsem vzdychala a chtěla mnohem víc. Ruku jsem mu zapletla do vlasů a jeho hlavu si více přitlačila na svá prsa. Chtěla jsem, aby mě líbal a laskal mnohem víc, nestačilo mi to. Byla jsem jak posedlá. Cítila jsem, že kalhotky mám už úplně promočené, toužila jsem po něm, jako nikdy. Rychle jsem přesunula svou ruku z jeho vlasů k jeho poklopci. Rozepnula jsem mu kalhoty, trochu mu je stáhla dolů, a do ruky jsem uchopila jeho chloubu. Viděla jsem, že i on je notně vzrušený a chce to stejně, jako já. Na nic jsem nečekala, trochu jsem se nadzvedla a zasunula jsem si ho dovnitř. Začala jsem proti němu pohybovat pánví jak zběsilá, nemohla jsem se ho nabažit, chtěla jsem stále víc a víc. Během chvilky se mé tělo prohnulo pod návalem orgasmu, začala jsem zrychleně dýchat a sténat jeho jméno. Potěšeně se na mě usmál, párkrát mi vyšel svými pohyby vstříc, silněji přirazil a cítila jsem, jak jeho úd pulzuje v mém klíně. Jacob se sesunul vedle mě a oddychoval.

„Tys mi teda dala, Bells,“ řekl udýchaně. Usmála jsem se na něj a líbla jsem ho na tvář.

„Děkuju, bylo to ještě lepší, než jsem si představovala,“ zašeptala jsem, červenajíc se.

„Ty sis to představovala? V to jsem nedoufal ani ve svých nejtajnějších snech,“ odpověděl mi pobaveně. Pohladil mě po tváři. „Jsi tak nádherná, Bells. Chybělas mi,“ řekl vážně.

Smutně jsem se na něj usmála. „Promiň mi to. Nechtěla jsem.“

Tázavě zvedl obočí. „Nechtěla jsem ti ublížit, neuvědomila jsem si, co jsem ti svým předchozím chováním mohla způsobit. Odstřihla jsem tě, bez vysvětlení. Aspoň to sis zasloužil,“ omlouvala jsem se.

„Je to v pořádku, chápu to. Ale je ti jasné, že teď se mě tak lehko nezbavíš, že jo?“ zasmál se.

Pohlédla jsem na něj a odpověděla jsem na jeho otázku: „Já se tě nechci zbavit, Jakeu.“

Líbl mě na nos a celý se na mě opět svalil. Povalil mě na bok, na nic nečekal a strčil mi ho tam. Pohyboval se ve mně nejdřív pomalu, potom rychleji,...

Ze vzpomínek mě probral chtíč, který projížděl celým mým tělem. Milovali jsme se celou noc a až nad ránem jsme usnuli, vyčerpáním, a já jsem stále neměla dost. Jacob vedle mě oddechoval a já začala sunout svou ruku pod jeho peřinu. Nahmatala jsem jeho břicho a pokračovala níž a níž. On začal na mé pohyby reagovat a zanedlouho jsem cítila i jeho ruce na svém těle. Tentokrát jsme se milovali něžně, pomalu. Nebylo kam spěchat...

„Ozvu se ti. Pa,“ řekl a vtiskl mi rychlý polibek na rty.

„Budu se těšit,“ odvětila jsem. Viděla jsem, jak se pomalu vzdaluje, nastupuje do výtahu a mizí pryč. Zavřela jsem vchodové dveře a šla do ložnice. Všude po zemi byly poházeny kousky mého oblečení, ve vzduchu byl cítit pach potu a sexu. Stáhla jsem všechna prostěradla, i povlečení, nacpala je do pračky a tu zapnula. Napustila jsem si vanu a svezla se do ní.

Co jsem to, já kráva, udělala? Spadla jsem do toho, zase! Co Edward? Pane bože, vždyť mám přítele! Jak jsem to mohla dopustit? Jsem normální kurva...

Stačilo mi pomyslet na něj, na Jacoba, na to, jak se mě dotýkal, a nevěděla jsem, co dělat. Mé tělo po něm toužilo. Jako kdyby mu právě prožitá noc nestačila. Nemohla jsem si pomoct. Výčitky vůči Edwardovi šly opět stranou.

Já snad nemám žádné svědomí. Normálně ho podvádím a nic to se mnou nedělá. Jsem vůbec normální? A nejhorší na tom je, že ho pořád strašně miluju. Nesnesu pomyšlení, že bych měla být bez něj. Edwarda miluju. Víc než svůj život. Ale proč mu teda takhle ubližuju?!

Byla jsem tak rozpolcená. Ve svých citech jsem měla ale jasno. Edwarda miluju, víc než svůj život, a nesnesu ani pomyšlení na život bez něj. Ale Jakea potřebuju. Ten sex s ním je vážně jako nějaká droga. Neříkám, že sex mezi Edwardem a mnou je špatný, ale s Jakem je to prostě jiný. Vášnivý, nepředvídatelný, zajímavý a vzrušující. S Edwardem je to pořád stejný, každý jeho pohyb je předvídatelný. A teď? Teď pomalu ani žádnej sex nemáme. Vážně mi nestačí, když se se mnou miluje jednou, dvakrát do měsíce. Pro samou práci na mě nemá čas, zanedbává mě, a já prostě takhle nemůžu.

Bello, přestaň! Vzchop se! Edward je milující přítel, ideální manžel a otec. Jacob je ideální milenec! Uspokojuje tě, dává ti to, co potřebuješ a nikdo se o tom nemusí dozvědět, pokud nebudeš blbá! Spokojeně jsem se usmála. Má dušička došla aspoň relativního klidu. Budu dělat, že se nic nestalo, před Edwardem se chovat normálně a sem tam se scházet s Jacobem. Vždyť nebudu první ani poslední. Proč rozbíjet – kvůli sexu – něco tak krásného, jako to, co máme s Edwardem?

Zapípal mi telefon.

„Právě jsem odešel, ale nemůžu tě dostat z hlavy. Musím tě zase vidět. Co nejdřív.“

Potěšeně jsem se usmála. Nejsem v tom sama.

„I já tebe. Ležím ve vaně a vzpomínám na předešlý večer. Chci tě mít u sebe. Ozvu se ti zítra,“ odpověděla jsem mu.

Píp, píp, píp. Další zpráva.

„Za chvíli jsem doma, miláčku.“

Vytřeštila jsem oči hrůzou. Co teď? Jak se budu chovat? Co budu dělat? Vždyť to na mě musí poznat.

Bello, ty jsi taková kráva!


shrnutí


Všem čtenářům a komentujícím se omlouvám za delší prodlevu, ale byla jsem na chatě, potom nějaká ta starost se soutěží a nebyl čas psát.

Jak se vám líbila tato kapitola? Jaký názor máte na Bellu teď? A co byste chtěli dál? Nahlédnout do hlavy Edwardovi, popř. Jacobovi, nebo ještě zůstaneme s Bellou?

Nebudu udávat limit komentářů, ale pamatujte si, že čím víc jich autor obdrží, tím víc ho to žene ve psaní kupředu...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 5. kapitola:

 1 2   Další »
11. Ceola
22.05.2012 [19:38]

Jejky...výčitky... hups :/ :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [15:05]

NatyCullenÁch jo, kam to spěje? Je vidět, že je Bella opravdu rozpolcená a pořádně neví, na jakou stranu se přiklonit. A tak si vybrala obě. Jsem zvědavá, jak dlouho jim tajení vydrží. Skvěle píšeš, Whi, takže ode mě palce nahoru! Emoticon Emoticon Emoticon

27.02.2012 [8:41]

WhiteTieVeronika: Mockrát děkuju za komentář. No, jestli na to přijde... Toť otázka. : )

eivliS: Silvi, a co když to nepraskne? Emoticon Děkuji, děkuji, za tvá milá slova. Bellu si vystihla dokonale. :D

KacenQaCullen: Beruško, děkuju. No, já vím, že vy všichni tady Bellu moc nemusíte, ale co takhle se zkusit trochu vžít do ní? Edward se jí na nic nezeptal, tu práci vzal, a ji nechal doma opuštěnou, samotnou... To sice neomlouvá její chování, ale myslím, že si zaslouží trochu pochopení. Ale její chování opravdu není vůči Edwardovi fér.

Sabienna: Děkuji ti, moc!!!
No, je to možné, zatím tam ale jde jen o sex. Jake je taková Bellina slabost z minulosti. Měla pro něj slabost dřív, a vypadá to, že má i teď. Ale vždy mezi nimi šlo jen o sex, o ničem víc to mezi nimi nikdy nebylo. Zatím... ; )

eliz: Děkuji.

Lowe: Díky!

BellaSwanCullen8: Děkuju moc!

Ciel: Veru, moc ti děkuju! Kráva je, a teda pěkná! Uvidíme, zda dostane rozum. Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 26.02.2012 [16:43]

Bella... Bella je taková kráva! (Já si to nemohla odpustit Emoticon .)
A navíc je nějaká nadržená...
Hm... Nadržená kráva. Emoticon Moc lituju Edwarda. Jak bylo zmiňováno v povídce - on se dře, aby se měli pěkně. A Bella ho podvádí s Jacobem! Fuj!
Svým způsobem se to všechno dá pochopit, ale já k Jacobovi cítím vyloženou nechuť. Emoticon
No jo, ta chemie je šílená. Emoticon
Snad se na mě nebudeš zlobit, ale takovou tu pasáž s těmi...ehm... věcmi jsem přeskočila. Emoticon
Moc se těším na další (7.). Emoticon
A teď k věcem, kterým jsme bezpečně rozumněla. Dá se to shrnou jedním slovem: KRÁSA! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Moc pěkně píšeš Emoticon
A ono tu nebylo omezení? Emoticon

24.02.2012 [20:47]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lowe
24.02.2012 [19:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. eliz
24.02.2012 [18:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Sabienna
24.02.2012 [17:02]

Tedaaaa! Emoticon Jsem z toho trošku vedle, ale velice příjemně vedle! Emoticon Emoticon Já si nemůžu pomoct, ale z mého pohledu je pro Bellu Jake prostě srdeční záležitost... Emoticon Nemůžu ovšem vyloučit, že je to tak trochu subjektivní názor Emoticon Emoticon Navíc ještě když si to všechno představuju před očima! Emoticon Emoticon Ale tak, abych se nezabývala jen rajcovním Jacobem Emoticon Emoticon Ano, je to nefér vůči Edwardovi pro nějž je Bella celý život, no, celou existenci...Ale někdy si člověk prostě nemůže pomoct, že? Emoticon Každopádně to bude průser, jestli ta první a zdaleka ne poslední nevěra, praskne! Emoticon Emoticon Což ovšem nemusí, protože je to jen a jen na Tobě Emoticon Bella, ta v tom má tak na půl jasno a na půl nejasno... Emoticon Jsem zvědavá, jak to bude řešit, protože tohle je velmi prekérní situace. Dilema! Emoticon Emoticon Ale může si za to sama, holka jedna zlatá. A všechny činy mají svoje následky Emoticon Emoticon A když se tak ptáš, čí pohled bychom chtěli, tak já jsem pro ten Jakeův, protože teďka se to motá především kolem něho a Bells...No, a až postupem času bych brala i ten Edwardův bystrý a pozorný pohled... Emoticon Moc se na to těším! Hrozně mě to baví! Emoticon Emoticon

24.02.2012 [11:29]

KacenQaCullenEhm... asi mám usedlý knedlík v krku, nebo rovno na mozku? Kdoví. Tohle jsem nečekala, je pravda, že v poslední době se do popředí dostával Jacob - svým tělem, tím, jak vypadá, a taky tím, že jsem se dívala na filmy, kde hrál -, ale tady to prostě nejde. Vidím, jak se Edward trhá kvůli Belle, jak pro ni dělá první poslední, dělá to kvůli tomu, aby mohla mít to, co chce! A ona?! Jo, nazvala jsi to skvěle, je to ku*va a je mi líto, že jsem to musela takto nazvat. V poslední době to je taková menší \'averze\' k Edwardovi, ale tady si to on nezaslouží.
Dokonce je schopný ji učinit šťastnou tak, že bude mít dítě s jiným - a pokud dobře odhaduju, tak právě Jake bude tím otcem, což mě přivádí k tomu, že je Edward idiot, protože on jí to odpustí.
Jsem žena, Bella je žena, máme být za jedno, ale tudy cesta \'do Evropy\' opravdu nevede. Zklamala mě.

Piš dál, ti povídám! Emoticon

24.02.2012 [10:54]

eivliSAž to praskne, to bude divočina
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak ti musím říct, parádní kapitola. A dokonalý popis věci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak já si jdu dát zase studenou sprchu, poslední dobou se mi to stává nějak často, asi se stanu otužilcem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A jak pokračovat? No já nevím, Bella je "rozpolcená a nadržená" Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jake je "nadrženej" ale ví co chce a Edward má chudák parohy a je za blbce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon.
Takže souhlasím s Veronikou, že jsem taky zvědavá na Edwardův pohled, až začne tušit - nevěřit - čichat - slídit - sledovat a až se mu to ve finále potvrdí a pak na to, jak to bude Bella okecávat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!