Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 20. kapitola

Stephenie Meyer


Delusion of love - 20. kapitolaPoslední kapitola. Jak dopadl náš milostný trojúhelník? Jak dopadl zápas mezi Edwardem a Jacobem?

Zahladil jsem stopy a pospíchal jsem domů. Bylo načase, bylo mi totiž jasné, že se Bella brzo vzbudí. Ale musel jsem vše dokonale uklidit a smýt veškeré stopy, pokud jsem chtěl, aby to vypadalo, že prostě někam zmizel. Odcestoval a nikomu to neřekl.

Měl bych cítit výčitky svědomí, ale necítil jsem. Bella si nedokázala vybrat. Musel jsem jí pomoct. Musel jsem vybrat za ni. Musel jsem rozhodnout. Nemohl jsem o ni přijít. Když upír miluje, miluje navždy. A kdyby mě opustila, i s naším dítětem, umřel bych. Nemohl bych dál existovat. Věděl jsem, že musím něco udělat, a i když kvůli tomu umřel nevinný člověk, nelitoval jsem toho.

Po cestě domů jsem koupil ještě nějaké pečivo, protože jsem si všiml, když jsem odcházel, že doma už skoro nic není. A jak je všeobecně známo – těhotný jsou nenažraný. A obzvláště Bella.

Byl jsem překvapený, jak snadno to všechno šlo. Věděl jsem, že Bella na něj brzo zapomene a bude se, společně se mnou, těšit z našeho dítěte. Věděl jsem, že teď nastane to nejkrásnější období celé mé existence.

Jakmile jsem došel domů, Bella už byla vzhůru a hledala něco k snědku. Přišel jsem v pravou chvíli. Popadla tašku a začala se ládovat. Vytratil jsem se do koupelny, osprchovat se. Sundal jsem si košili, z kalhot vytáhl peněženku. Nahmatal jsem ještě jeho mobil. Podíval jsem se na displej a uviděl jsem příchozí zprávu. Otevřel jsem ji. To, co v ní stálo, mě vážně zabolelo.

Jakeu, miluju tě. Chci, abychom byli spolu.

Bella se rozhodla pro něj. Ale věděl jsem, že miluje i mě, jinak by se mnou tak dlouho nebyla a opustila by mě už dávno. Proto jsem vyťukal sms a doufal jsem, že tím naše trápení skončí.

Promiň, ale já nemůžu. Nezlob se. Mrzí mě to. Sbohem, J.

Když jsem přišel z koupelny, narazil jsem na ubrečenou Bellu. Věděl jsem, že za to mohla ta zpráva. Milovala ho. Ale doufal jsem, že mě milovala víc. A za chvíli jsem to měl opravdu zjistit...

 

Bella:

Probudila jsem se a rozhlédla jsem se kolem sebe. Edward nikde nebyl. Zajímalo by mě, kam tak brzo ráno šel. Vstala jsem tedy – s tím větším břichem už to bylo značně těžší – a odšourala se do koupelny, kde jsem si dala sprchu a udělala ze sebe trochu člověka. Převlekla jsem se z pyžama do pohodlných tříčtvrťáků, k tomu si vzala nátělník a vydala se do kuchyně, protože jsem jasně pociťovala přicházející hlad. Postavila jsem vodu na čaj a nakoukla do ledničky, co tu vůbec máme k jídlu, když najednou bouchly dveře. Vystrčila jsem hlavu z kuchyně a v chodbě jsem uviděla Edwarda s taškou v ruce.

„Jéé, neseš sníďu, že jo?“ zeptala jsem se ho. No, doufala jsem v to, protože už jsem měla hlad jako vlk a po předchozím prozkoumání ledničky jsem zjistila, že doma na jídlo nemáme skoro nic.

Roztržitě se rozhlédl po pokoji a pak zaměřil svůj pohled na mě. „Jo, jo, nesu. Co děláš tak brzo vzhůru? Myslel jsem, že budeš ještě spát,“ vykoktal nervózně.

„No, já bych taky spala, kdybys ležel vedle mě, ale ty se kdesi couráš… Vzbudila jsem se a tys tu nebyl, tak jsem se po tobě šla podívat, a to mě probralo, tak jsem si dala sprchu a pak jsem dostala hlad, takže jsem si šla udělat snídani,“ odpověděla jsem mu.

Přešel ke mně, usmál se a líbl mě na tvář. „Promiň mi to, lásko.“

Pohladila jsem ho, vzala jsem mu tašku se snídaní, sedla si ke stolu a začala se cpát. „Nic se neděje, hlavně, že už jsi tady,“ řekla jsem s plnou pusou.

Edward odešel do koupelny, osprchovat se. Došlo mi, že byl na lovu, a tak jsem ho nechala, aby se upravil.

Včera večer jsem se rozhodovala, co udělám. Než jsem usnula, musela jsem na záchod. Mobil jsem si schovala pod noční košili a v koupelně vydatlovala smsku Jacobovi.

Jakeu, miluju tě. Chci, abychom byli spolu. A odeslala jsem to.

Teď, ráno, mi ale vrtalo hlavou, proč mi ještě pořád nenapsal. Byla jsem tak zabraná do jídla, že jsem ani nepostřehla, že mi zapípal mobil. Probrala jsem se z transu a natáhla jsem se pro něj. Otevřela jsem příchozí zprávu a četla:

Promiň, ale já nemůžu. Nezlob se. Mrzí mě to. Sbohem, J.

Hleděla jsem na těch pár slov a z očí se mi začaly kutálet slzy jako hrachy. To přece nebylo možné! Vždyť říkal, že mě miluje. Že chce, abych byla s ním! Že bude milovat mě i mé dítě! Tak co se, sakra, stalo?! Propukla jsem v hysterický pláč a byla jsem ráda, že je Edward momentálně v koupelně.

Jaká ironie… Ve chvíli, kdy jsem se rozhodla, s kým chci strávit zbytek svého života, mě ten dotyčný odkopne… Bolelo mě to, jako ještě nikdy nic. I když bych měla být ráda, že mi vlastně usnadnil volbu, nebyla jsem. Až teď, když jsem ho ztratila, jsem si doopravdy uvědomila, jak moc důležitý pro mě byl.

„Bello, lásko, mám pro tebe překvapení!“ ozvalo se z obýváku. Trhla jsem sebou. Přestala jsem vnímat okolní svět, a tak jsem si vůbec nevšimla, že voda v koupelně přestala už dávno téct.

Smutně jsem se na něj pousmála a čekala, co na mě vybalí.

„Doufám, že se nebudeš zlobit, že jsem to rozhodl bez tebe, ale chtěl jsem, aby to bylo pro tebe překvapení. Dal jsem v práci výpověď a koupil jsem nám domeček,“ řekl.

Vykulila jsem oči a němě jsem na něj hleděla.

„Lásko, no tak, řekni něco,“ prosil mě Edward. „Zlobíš se?“

Zakývala jsem hlavou na znamení nesouhlasu. „Ne, nezlobím. Jen... jsem zaskočená. Překvapil si mě. Nic lepšího jsem si nemohla přát,“ podotkla jsem smutně.

Usmál se na mě a sevřel mě v náruči.

Políbila jsem ho. Tímhle se uzavřela jedna kapitola mého života. Bolelo to, ale osud vybral za mě. Bylo mi souzeno být s Edwardem, otcem mého dítěte...


Strašně moc děkuju všem, co s touhle povídkou vydrželi až do konce. Právě jste přečetli 27 057 slov. Omlouvám se, že poslední kapitola je takhle krátká, ale myslím, že víc slov nebylo třeba.

A jen tak pro zajímavost - napadl mě námět na pokračování a zajímalo by mě, jestli byste měli o pokračování v budoucnosti zájem. Zde je něco málo o ději:

Byli spořádaná a šťastná rodina. Do chvíle, kdy zjistila, že jí celý život lhal. Že pro své štěstí zabil někoho, koho milovala. Co se stane, když Bella, mocná upírka, zjistí tohle děsivé tajemství? Odpustí Edwardovi, otci jejich dítěte, anebo započne lov, s touhou po pomstě?


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 20. kapitola:

 1 2   Další »
14. Amai26
22.05.2016 [12:02]

Pěkná povídka. Ještě v to chtělo trochu cviku,ale určitě máš talent. ☺
A teď k samotnému pribehu:

Nejdříve bych se chtěla zmínit o Belle. Ona byla totiž naprosto nesnesitelná,ze jsem pro ni chvílemi v mysli používala fakt drsná pojmenování. Chovala se jako nějaká coura z ulice. A to si nemyslím kvůli tomu, ze jsem nějaká třináctiletá milovnice Edwarda.Vlastně příčinou není vůbec Bellina nevěra. Ale její chování celkově. Ano,Edward byl sice pořád v práci a to není dobré,ale v tom pripade si Bella mela take najit nejaky konicek, aby nebyla pořád sama. Navíc potom, když s ni Edward odmítl spát kvůli dítěti,tak reagovala dost přehnaně, i když i samotné Edwardovo konání bylo přehnané. Já vím že to mohly být ty hormony, ale i tak.

Nebudu tu popisovat všechny faktory, proč jsem Bellu v téhle povídce tak nesnasela. Jen nakonec se chci vyjádřit ke konci povidky, což také souvisí s Bellinym chováním. Edward zabil Jacoba. Dobře. Docela ho i chápu, i když jeho chování bylo sobecké. Ale kdo by chtěl strávit zbytek věčnosti bez lásky?

A zase Bella. Kluk, kterého milovala ji odmítl (si myslí ona) a pak přijde kluk, kterého předtím úplně potopila, podvedla a trošku i využila a ona prostě "hm, umřel někdo koho jsem milovala. Fajn za když nic, tak se vrátím k Edikovi, když na me zbyl". Mě to přijde jako chování nějaké zlatokopů. Nemyslíte?


13. Amai26
22.05.2016 [11:13]

Pěkná povídka. Ještě v to chtělo trochu cviku,ale určitě máš talent. ☺
A teď k samotnému pribehu:

Nejdříve bych se chtěla zmínit o Belle. Ona byla totiž naprosto nesnesitelná,ze jsem pro ni chvílemi v mysli používala fakt drsná pojmenování. Chovala se jako nějaká coura z ulice. A to si nemyslím kvůli tomu, ze jsem nějaká třináctiletá milovnice Edwarda.Vlastně příčinou není vůbec Bellina nevěra. Ale její chování celkově. Ano,Edward byl sice pořád v práci a to není dobré,ale v tom pripade si Bella mela take najit nejaky konicek, aby nebyla pořád sama. Navíc potom, když s ni Edward odmítl spát kvůli dítěti,tak reagovala dost přehnaně, i když i samotné Edwardovo konání bylo přehnané. Já vím že to mohly být ty hormony, ale i tak.

Nebudu tu popisovat všechny faktory, proč jsem Bellu v téhle povídce tak nesnasela. Jen nakonec se chci vyjádřit ke konci povidky, což také souvisí s Bellinym chováním. Edward zabil Jacoba. Dobře. Docela ho i chápu, i když jeho chování bylo sobecké. Ale kdo by chtěl strávit zbytek věčnosti bez lásky?

A zase Bella. Kluk, kterého milovala ji odmítl (si myslí ona) a pak přijde kluk, kterého předtím úplně potopila, podvedla a trošku i využila a ona prostě "hm, umřel někdo koho jsem milovala. Fajn za když nic, tak se vrátím k Edikovi, když na me zbyl". Mě to přijde jako chování nějaké zlatokopů. Nemyslíte?


12. Ivka77
01.09.2012 [1:31]

Ivka77Pá pá vlčik Emoticon Emoticon
Krásna poviedka. Veľmi sa mi páčila. Hlavne ten štýl písania, inak tieto milostné trojuholníky nemusím, ale toto stálo za to. Emoticon Emoticon Veľmi sa teším na ďalší diel tvojej novej poviedy království chaosu.

11. eivliS
17.07.2012 [9:44]

Já vím, jsem ostuda a stydím se, že jsem se k této závěrečné kapči, dostala až teď Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ženo, tys mně úplně vyrazila dech. Nečekala jsem, že ho Ed odkrágluje. Ty jo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Překvapilas a to doslova. DOL bylo báječné - až na ty upíry (i když, kdo ví), jak ze života.
Pokráčko bych určo brala, zase pořádně zamotané Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2012 [19:13]

SabiennaNo.... to to dopadlo Emoticon Edward mě strašně naštval! Pokrytec jeden... Emoticon Raději to s hořkostí spolknu a když se tu objeví pokračování - což by bylo naprosto super, tak budu doufat, že mu někdo, nejlíp Bella, pořádně natrhne zadek! Zaslouží si to! Emoticon Belle alespoň skončilo dilema a nemusí si dál vybírat, ačkoliv si jednoznačně vybrala... ach jo... Emoticon ale tak jinak, povídka to byla perfektní... komplikovaná, vážná, složitá a dopadla spíš BE... hrozně ráda jsem ji četla a moc za to děkuju!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [17:44]

BellaSwanCullen8ja som verila v to že bude s Edwardom Emoticon Emoticon Emoticon
krásny koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [15:38]

VerCullenTak, začíná můj komentář, který bude mít zhruba pět set slov. Píšu ho do wordu, jen tak pro info, takže smajlíci budou až na konci. :D Zdají se Vám tyto kecy zbytečné? No, jestli jo, tak hodně štěstí, bude jich tu ještě dost. :D Ale to neřešte, dle wordu na sebe máme (počítaje i tuto větu) ještě čarokrásných čtyři sta čtyřicet jedna slov. Počítala jsem to na kalkulačce. :D Takže je to přesný. :D I když teď jich bude asi zase o něco méně… :D
No, už se dostávám k povídce: na začátku bych si skutečně nepomyslela, že to skončí takhle. :O Čekala jsem, že Bella bude s Jacobem, pak jsem zase začala fandit Eddiemu… No, a opravdu skončila s Edwardem, ale i tak jsem to nečekala – tedy, čekala (nebo v to vlastně doufala), ale až tak od desáté kapitoly. A taky za trochu jiných podmínek. Rozhodně by mě nenapadlo, že Jakea Edward zavraždí. Že Edward vybere za Bellu… Se to celý točilo kolem toho, koho si Bell vybere, a on za ní vybral Edward, božééé, nás trýzníte! :D
Takže přídavná jména ke konci: originální, neočekávaně-očekávaný, boží, překrásný a X dalších superlativ. :D
Uf, těch 500 slov jsem neměla slibovat, nemáme ještě ani dvě stě a já už nevím, jak, sakra (to nám tu větu trochu protáhlo :D) , pokračovat… ALE já neskončím! Nejsem politik, tudíž se příslovím „sliby – chyby“ neřídím.
Jedeme dál: Zajímá mě, co bude dál s Jacobem. Jasně, zdechnul, ale pochybuju, že neměl žádné příbuzné či kamarády, co jsou taky vlkodlaci. By ucejtili v domu Jacoba vůni upířího kamarádíčka Eda a už by to bylo. :D Hádejte co. :D Smrt Eddieho. Tedy – ne že bych to přála, ale určitě by ho jeho vlčí přívrženci pomstili. Nebo ne. Ha, ha, ha vzduchem by létala krev! (A víme, že upíři krev nemají 3:-)
A díky předchozímu odstavci se dostáváme k pokračování… Co Vám k němu říct… Asi toto: ŽE VÁHÁTE!
Bylo by to tak napínavý… ♥ A očekávám, že i dlouhý. :D Zkrátka by to byla akorát další skvělá povídka – jako je DoL – která je psána úžasnou autorkou.
Jak by se asi tak jmenovala... ? Když toto je v překladu „Iluze z lásky“ (jo, je to jen přibližný překlad, jsem líná vyhrabat slovník či Google s překladačem :D), tak tamto by mohla být… třeba… „Victin/m (teď nevím :D) of love“ – „Oběť z lásky“… :D Ale to je na Vás, jen to, prosím, napište. ♥ Bella si zaslouží znát pravdu, vždyť nic neudělala (ne, vtipnou kaši jsem nepapala, ale po tu dobu, co píšu tento tzv. „názor“ jsem sežrala už banán a teď jim Tik Tak – Ed má pravdu, těhotný jsou nenažraný, a já přitom ani těhotná nejsem. :D Ještě abych byla – ve třinácti letech. :! ), tak nač má žít ve lži?
Mně by se to líbilo takto: Bell by se o tom dozvěděla, ale Edovi odpustila, a spolu s jejich mimčem by byli šťastná rodinka. :D
Už mi zbývá jen cca 20 slov… Rychle to uteklo. Jak těch Vašich 27 057, tak těch mých 500. :D Mimochodem – krásné číslo. ♥ Dvě sedmičky tam jsou. :D
Takže ve finále (už jich je přes 500!!!!) chci poděkovat za super povídku času nad ní stráveného nelituju.
P.S.: Velké V + vykání? Ano! Jste pro mě paní Spisovatelka. (Jen doufám, že mi to někde neuteklo :D)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Monyi
04.07.2012 [10:01]

Taky se přidávám a jsem pro pokračování Emoticon jinak úžasná kapitola a celkově úžasná povídka Emoticon Emoticon

6. Ceola
03.07.2012 [21:20]

Jo! Určo pokráčko! Už se na něj těším! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2012 [20:34]

Irmicka1No tak to je jiný případ. Mění to situaci, tak to bych nad tím i možná přemýšlela Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!