Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Delusion of love - 12. kapitola

alice and jasper 4-ever


Delusion of love - 12. kapitolaHlavní podstata kapitoly - smiřování se s vzniklou situací, výběr jména, a překvapivý zvrat na konci...

Zpětně vidím, že jsem se chovala jako naprostá kráva. Dozvím se radostnou zprávu, že je naše miminko v pořádku, a začnu vyšilovat jen kvůli tomu, že to není holčička. Že to není tak, jak jsem si to vysnila. Jsem vážně pitomá. Co by za to jiní lidé dali? Mít zdravé dítě, mít vlastně vůbec nějaké dítě. Někteří lidé to štěstí ani nemají. A mně bylo přáno mít milujícího muže a dítě. A nevážím si toho. Jsem blbá nána.

I když mě hodně mrzelo, že to nebude holčička, s představou chlapečka jsem se začala pomalu smiřovat. Nebylo to až tak špatné. Dokázala jsem si to představit. Když jsem nad tím tak přemýšlela, tak vlastně nevím, proč jsem chtěla chlapečka. Bála jsem se toho neznáma. Vždy jsem měla zkušenosti jen s holkama, v naší rodině byly jen samé holky, podvědomě jsem se bála, že nebudu vědět, jak se mám o toho chlapečka vlastně vůbec postarat.

Ale čím víc jsem nad tím přemýšlela, tím víc se mi ta představa zamlouvala. Bude to můj miláček, maminčin chlapeček, bude hrát hokej, a pak z něj bude počítačovej génius. Budoucnost jsem si teda malovala hezky... Ale co bylo nejhorší – nebyla jsem schopná rozhodnout se pro nějaké konkrétní jméno. S Edwardem jsme se domluvili, že provedu nějaký užší výběr, a pak se společně rozhodneme. Ale existovalo tolik krásných jmen, až mi z toho hlava přecházela. Hodiny a hodiny jsem seděla v kalendářích, brouzdala na internetu, ale nakonec jsem dala dohromady jakýsi zúžený seznam jmen. Vypsala jsem si je na papírek a čekala, až dorazí Edward z práce, abychom to mohli probrat. Netrpělivě jsem poposedávala a nemohla se dočkat, až přijde. Chtěla jsem znát jeho názor.

Nečekala jsem dlouho a otevřely se dveře.

„Lásko, jsem doma!“ zavolal Edward do nitra bytu.

Sama pro sebe jsem se usmála. Byl tak pozorný. Poslední dobou se hodně snažil, zahrnoval mě láskou, dary, zajímal se o to, jak mi je, staral se o mě.

„Tady jsem, v obýváku,“ řekla jsem. Slyšela jsem, jak se v předsíni zbavuje saka a bot, a pak jsem slyšela jeho kroky, mířící do obýváku, ke mně.

Sklonil se a políbil mě.

„Tak co? Vymyslela si něco?“

Přikývla jsem a podala mu seznam.

Jména, která na něm byla, četl nahlas:

 

Alex

Mathias

Max

Oliver

Samuel

Sebastian

Tobias

 

Pokaždé, když některé z nich přečetl, jsem si za něj v duchu doplnila příjmení. Všechno znělo perfektně. Doufala jsem, že Edward bude k některému z nich chovat více sympatií, protože kdyby to nechal jen na mně, mělo by naše dítě sedm jmen. Nebyla jsem schopná jedno vybrat.

„Bello, všechna zní nádherně. Které se ti líbí nejvíc?“ zeptal se.

„Edwarde, kdybych dokázala vybrat jen jedno, nemyslíš, že by ten seznam byl poněkud kratší? Tohle je můj nejužší výběr. Zbytek musíš rozhodnout ty,“ kuňkla jsem nešťastně.

Bylo to hrozné. Jak to dělají ostatní rodiče? Je tolik krásných jmen a já se prostě nedokážu rozhodnout. Všechna se mi líbí stejně!

„Zlato, neboj, nějaké spolu už vybereme. Přece nebudeme mít chlapečka beze jména, no ne?“ usmál se na mě. Úlevně jsem vydechla. Bála jsem se, že se mu z těch jmen nebude žádné zamlouvat.

„A které se teda líbí tobě?“ zeptala jsem se nesměle.

„No, je to opravdu těžký výběr, vybralas moc krásná jména. Ale pár favoritů mám. Líbí se mi většina z nich, myslím, že si to budu muset ještě nechat projít hlavou. Je to důležitá věc, která se nesmí uspěchat,“ řekl.

„Tak dobře, ale slib, že zítra ten výběr alespoň zúžíme,“ naléhala jsem. Přikývl.

Spokojeně jsem se k němu přivinula a užívala si jeho blízkosti. Objala jsem ho kolem krku a přitáhla si ho k sobě blíž. Zlehka jsem ho políbila na rty. Projel mnou elektrizující pocit a chtěla jsem mnohem víc. Cítila jsem, že i on se zapojuje. Líbali jsme se a mně to za chvíli přestávalo stačit. Celým tělem mi cloumala touha, chtěla jsem ho cítit ještě blíž, nemohla jsem se ho nabažit. Viděla jsem, jak mu zčernaly duhovky a z hrdla mu unikl tichý sten. Pousmála jsem se. Bylo příjemné vidět, že ho i nadále vzrušuju. Vžívala jsem se do polibku víc a víc a těšila se, že snad dnes to vyjde. Dřív se ode mě vždy po chvíli odtáhnul, ale dnes to vypadalo, že i mu to dělá problémy. Že mě chce stejně, jako já ho.

Začala jsem mu rozepínat košili, hladila jsem ho po hrudi. Byl na dotek tak ledový. Nevadilo mi to, ba právě naopak. Vzrušovalo mě to. Jeho hruď byla pevná, dokonalá. Pomalu jsem si sundávala blůzku a odhalovala tak své poprsí. Probouzel ve mně takový chtíč, že jsem nemohla přestat. Chtěla jsem ho, a hned!

Chtěla jsem si rozepnout podprsenku, ale zastavil mě v polovině pohybu. Podívala jsem se na něj. Viděla jsem, že mě chce, ale jeho pohled byl nesouhlasný.

„Bello, ne. Nechci vám ublížit,“ řekl a chtěl si mě přitáhnout do objetí. Vzepřela jsem se a odstrčila ho.

„Edwarde, ty jsi tak blbej! Neslyšel jsi doktorku? Říkala, že nám nic nehrozí, tak proč se mnou, sakra, nechceš spát? Já tě chci, já tě potřebuju!“ křičela jsem.

„Lásko, mrzí mě to, ale já prostě nemůžu. Bojím se, že bych mohl malému ublížit, a to bych nikdy nepřežil.“

Chtěla jsem něco namítnout, když vtom mu zazvonil telefon.

No, opravdu vhodná chvíle, pomyslela jsem si.

Zvedl to a chvíli s někým mluvil. Jakmile telefon položil, podíval se na mě. Věděla jsem, co bude následovat. Ostatně jako skoro pokaždé.

„Bell, já...“ Nenechala jsem ho domluvit. „Musíš do práce, já vím,“ dořekla jsem místo něj.

Otočila jsem se a šla naštvaně do ložnice. Zamkla jsem za sebou dveře. Nechtěla jsem ho vidět. Nechtěla jsem s ním mluvit. Jediné, po čem jsem toužila, byla blízkost jiného člověka. Chtěla jsem cítit, že mě má někdo rád. Že je se mnou. Že jsem pro něj důležitá. Ale pro Edwarda byla důležitější práce. I když se snažil mi to všemožně vynahrazovat, byla jsem pro něj na druhém místě. Teď už jsem si tím byla víceméně jistá. Slyšela jsem, jak klepe na dveře a omlouvá se mi, ale ignorovala jsem ho. Neměla jsem na něj náladu.

Vchodové dveře bouchly a já zůstala v bytě sama. Chtělo se mi brečet. Cítila jsem se tak osamělá. Můj pohled padl na telefon.

Chtěla jsem mu ublížit, tak moc, jak ubližoval on mně. Nechával mě tu samotnou, ve zlaté kleci, a myslel si, že mu neuletím. Ale mě už to nebavilo. Popadla jsem telefon a vyťukala sms:

Potřebuju tě vidět. Prosím!

Netrvalo dlouho a přišla mi odpověď.

Za půl hodiny tě vyzvednu. J.


shrnutí


Tak, jak vidíte, vyvstává nám tu otázka - jméno pro dítě. Do komentářů prosím pište, jak by se mělo dítko jmenovat, protože já sama nejsem schopná nějaké jméno vybrat.

A co říkáte na Bellino selhání na konci? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Delusion of love - 12. kapitola:

 1 2   Další »
13. Ivka77
01.09.2012 [1:00]

Ivka77 Emoticon Emoticon Oliver Cullen bože lol Emoticon Dúfam, že vyberú niečo iné. Pekne prosím Emoticon

12. Ceola
22.05.2012 [20:12]

Jej doufám že nakonec bude Bells s Jacobem :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.03.2012 [20:01]

NatyCullenTakže za prvé se omlouvám, že mi to tak trvalo... Emoticon Za druhé - kapitola byla úžasná. Co se týče jména, mně se hrozně líbí jméno Larry a Harry. A z tvého seznamu nejspíš Oliver. Emoticon
Všechno jsi nám krásně popsala, jak s to zase zvrtlo a jak Jacob zase přichází na scénu. Kdy Bella přestane takto vyvádět? Já vím, Edward ji pěkně naštval, ale není pravý vztah o tom překonat překážky? Moc se jí to nedaří.
Zlatí, tohle bylo úžasné a já letím hned na další. Emoticon Emoticon

10. eivliS
24.03.2012 [19:53]

eivliSJá za to opravdu nemůžu, že komentuju až dnes Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon, to jen ten šéf mě zapřahá tak, že se sotva doplazím do postele... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a pak následuje jen koma.

Ale dost brečení. Tak k tvé povídce:

Jako obvykle super, extra, bomba, ultra báječná, jedinečná...prostě NAŠE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A ke jménu:

No, pro tebe by byl nejlepší Max, aby se ti to nepletlo, ale já hlasuju pro Sama - tak uvidím, jestli jsem se trefila.

Jinak Eda je kus dřeva, natvrdlýho. Tak si to pokondit. Co to má sakra za práci???? V tom bude taky zakopanej pes, že?????

A ke konci: A UŽ JE TO TADY, JÁ JSEM TO ŘÍKALA.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.03.2012 [11:08]

KacenQaCullenTušila jsem to. Nebyl to zvrat, ale zrada. Mrcha jedna malá. Co se týče jména; dokonce jsem si myslela, že Edward namítne jméno Jake. Nevím proč, ale tím by ji asi vykolejil. No, já bych si vybrala jméno Alex, je to krásné jméno, a když takhle někdy přemýšlím nad miminky, mám jasné favority - Alex, Dominik / Nelly, Rebecca. Trefila ses mi do vkusu. Emoticon Emoticon

23.03.2012 [18:41]

VerCullenTak, jsem tady. Emoticon Hádej, kdo... Emoticon
Takže, první věc je jméno... Já jsem pro Samuela. Chtěla jsem Sebastiana, ale když to už v jedné tvé povídce bylo, tak to nebude aj tady, to je jasný. Emoticon Takže chci Sama. Emoticon
A to Bellino selhání... To si ze mě dělá srandu! Ze začátku byla tak fajn, konečně si uvědomila, že i s klučinou bude sranda, že to bude budoucí Jágr ( Emoticon ) a dokonce i já jsem si začala říkat, že ten klučina nebude tak úplně na prd, ale to by nebyla naše Bella, kdyby si nenašla nějakou záminku, pod kterou by mohla zase čuchat Jacobův smrad. Emoticon Emoticon Já vím, ty moje výrazy jsou úděsný, ale co naděláš. Emoticon
Bella má velmi velké dilema,
pořád přemýšlí:"Dá se pětka dělit dvěma?"
A taky přemýšlí nad jménem,
vlasy si musí vyfoukat fénem.
Už je má suché, tak zpět k jménu pro jejího syna,
připadá mi jako blbá blondýna.
Neví, jestli Koblížka nebo Preclíčka,
by jednou chtěla přebalovat.
"Edwarde, zachraň mne!"
"Proč, co se zase děje?"
"Bude to kluk, ale jméno jaké zvolit?
A je to poloupír, tak co když se bude hodně potit?"
Edward si k ní hačnul,
položil na zem brašnu.
"Potit se nebude,
jinak ho kus ubude!
Si snad myslíš, že máme na deodorant?
jestli jo, tak seš, Bello, dobrej ignorant!
A já jdu zase do práce."
"Dobře, já Jacoba si pozvu, budeme trénovat hladce, obrace"
Básnička je divná, ale lepší holt neumím. Emoticon
A promiň, že komentuju až teď, ale jsem šíleně nevšímá, tak mi o další kapitole dej prosím vědět na mejl, nebo na icko, nebo někam, jinak zase zapomenu. :D

22.03.2012 [21:20]

BellaSwanCullen8Edward Junior Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. eliz
22.03.2012 [20:22]

Krásna kapitolka a k tomu menu, teda rozhodne Mathias Matt... To je krásne meno. Som veľmi zvedavá, čo bude v ďalšej kapitolke Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.03.2012 [19:58]

SabiennaSamuel! Sam, Sammy...To je tak překrásné jméno! Emoticon Tobias se mi taky líbí, ale u mě vede jednoznačně Sam Emoticon Jinak k tomu Belly selhání... Emoticon Emoticon Tak nějak otázka času, který právě nastal... Sice si to zase bude vyčítat, protože to zrovna udělala na truc, ale zas ví, co je pro ni důležité a co potřebuje, proto si zařídí, aby se jí to dostalo Emoticon Nakonec na to stejnak dojede... A ublíží to všem... Bohužel Emoticon Měla by se konečně rozhodnout, co chce, protože takhle to teda rozhodně k dobrému nevede... A Bella to musí vědět... I když ani dítě ji nezastaví, tak nevim co by mohlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. reneesmecarliecullen
22.03.2012 [17:52]

mne sa tiež páči Tobias Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a inak skvela kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!