Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Déjà vu aneb historie se opakuje - Prolog

kristen


Déjà vu aneb historie se opakuje - PrologPřemýšleli jste, jaké by to bylo, kdyby Edward tenkrát Bellu nezvládl zachránit? Kdyby jí James zabil dřív, než by stihl se svojí rodinou přijet do Phoenixu? Edward se se smrtí Belly nikdy nesmířil. Po 50 letech se rodina Cullenova vrací zpět do Forks. Nikdo, koho znali, už zde nežije. Všechno se zdá být normální. Dokud se do města nenastěhuje Kate, která má s Bellou společného víc než by sama věděla.

Přemýšleli jste, jaké by to bylo, kdyby Edward tenkrát Bellu nezvládl zachránit? Kdyby jí James zabil dřív, než by stihl se svojí rodinou přijet do Phoenixu?

Edward se se smrtí Belly nikdy nesmířil. Oficiální verze pro veřejnost? Bella utekla od otce zpět do Phoenixu, kam však nikdy nedorazila. Její tělo se nikdy nenašlo a nikdo o ní už nikdy neslyšel. Jakmile bylo vyšetřování odloženo, Cullenovi se z Forks odstěhovali a léta je nikdo neviděl. Čas samozřejmě plynul dál. Kamarádi ze školy chvíli truchlili, ale po skončení školy se většina odstěhovala mimo město. Většinou na vysokou nebo za prací. Postupem času už ve Forks nezůstal nikdo, kdo by si na Cullenovi pamatoval. Kromě Charlieho Swana, který nikdy nepřestal hledat svojí dceru.

*** 

Od úmrtí Belly uběhlo asi pět let, když se Renee a Philovi narodila dcera Kristine. Díky Kristine se Renee zase cítila šťastná. Léta plynula a Kristine vyrostla v dospělou ženu. I ona porodila krásnou holčičku jménem Kate. Otce však nikdy nepoznali ani rodiče Kristine, ani samotná Kate. Údajně nejevil zájem se jakkoliv podílet na výchově dítěte, ale pravdou bylo, že o tom možná ani nevěděl. Kate bylo deset let, když zemřela i Renee a Phil. Kristine se snažila, kde mohla, aby zvládla splácet tak velký dům po rodičích, až se nakonec musela odstěhovat do podnájmu ve městě. Jako samoživitelka to však měla i tam těžké. Záchrana – dalo by se říct – přišla o šest let později, když bylo Kate šestnáct let.

Píše se rok 2055. Nikde nelítají auta v oblacích, nemáme ani teleporty. Nemáme super neviditelné obleky, ani roboty, co za nás pracují. Svět je stejný jako kdysi. Možná jsou lepší technologie a modernější stroje. Ale pořád si musíme sami čistit zuby a dojet i do kilometry vzdálené práce.

Toho dne přinesla pošťačka Kristine dopis. Už podle obálky bylo poznat, že se jedná o něco důležitého a úředního. Sedla si ke stolu v kuchyni a jemně odtrhla obálku.



Vážená slečno Kristine Dwyerová,

píšeme Vám z důvodu úmrtí pana Charlieho Swana. Před více jak 50 lety to byl manžel vaší matky Renee Dwyerové. Vzhledem k tomu, že pan Swan neměl žádné žijící potomky, kteří by mohli dědit, odkázal všechen svůj majetek vaší matce. A vzhledem k tomu, že si jsme vědomy toho, že Vaše matka je také po smrti, spadá tedy závěť na dalšího žijícího potomka dědice. Tedy Vás. Chci Vás tímto poprosit, abyste se dne 2. srpna 2055, dostavila na naše oddělení, kde se můžeme na závěť společně podívat a vše si vysvětlit.

 

S úctou,

Matt Bartley

 

Kristine si dopis přečetla asi pětkrát, než si byla jistá, že ho doopravdy pochopila. Pár korun se jistě bude hodit. Kolik toho taky mohl mít? Údajně se s Charliem osobně nikdy neviděla, ale znala ho z fotek a z vyprávění. Charlie byl milý muž, který prostě jen neměl v životě příliš štěstí. Nejdřív ho opustila Renee a pak přišel i o svojí jedinou dceru. Krutá rána osudu.

V den, kdy se měla dostavit na schůzku, byla hrozně nervózní. Nevěděla, co má očekávat. Pan Bartley jí vysvětlil celou situaci a jak se věci mají. Toho dne se Kristine změnit celý život. Zdědila totiž samozřejmě nějaký obnos peněz, ale také dům ve Forks. A vzhledem k tomu, že žila s dcerou v podnájmu, mít vlastní dům byla vlastně nejlepší zpráva, která jí mohla potkat. A tam začíná příběh Kate Dwyerové.


Zdravím všechny čtenáře. Doufám, že se vám bude moje povídka líbit. Kdysi jsem sem možná něco psala, ale kdoví, kde to skončilo. Ale to je tak 15 let dozadu. Co mě na tuto povídku přivedlo? Půlnoční slunce, abych pravdu řekla. Vrátila mě zpět do mého mládí a tolik mě oslovila, že jsem se vrátila k celé knižní Twilight Sáze a jedu jí odznova. A to mi vnuklo námět i na tuhle povídku. Upřímně vůbec nevím, jakým směrem se ponese. Jsem při každém psaní dalšího dílu napnutá jak kšandy, jak to bude pokračovat. Takže to mám skoro, jako bych četla nějakou knihu. Doufám, že vás oslovím a budete semnou v očekávání na další a další díly, které se mi budou vytvářet pod prsty klávesnice. První díl vložím určitě ještě dneska nebo zítra. Napište mi do komentářů, jaký máte z povídky do budoucna pocit. Moc děkuji.

Dovolím si malou agendu ohledně věků postav, abyste měli představu. První díl Stmívání se odehrává v roce 2005 a v mém příběhu je o 50 let později, tedy rok 2055:

Renee – cca 40 let / cca 90 let (v 85 letech zemřela)

Phil – cca 40 let / cca 90 let (v 80 letech zemřel)

Charlie – cca 40 let / cca 90 let

Bella – 17 let / po smrti

Kristine – narodila se, když bylo Renee 45 let / 45 let

Kate – narodila se, když bylo Kristine 29 let / 16 let


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Déjà vu aneb historie se opakuje - Prolog:

 1
30.09.2021 [16:59]

JessicaZvedavka: Naštěstí nepatřím k těm, co by nedokončili příběh, protože mě samotné zajímá, jak dopadne. Emoticon

8. Zvedavka
30.09.2021 [12:36]

To vypadá zajímavě! Hned se vrham na další kapitoly, jen doufám, ze neskončí rozepsaná a nedodělaná, jako spousta jiných zajímavých námětů Emoticon Emoticon Emoticon

7. Romulek
20.09.2021 [10:15]

Moc se těším na další díl povídky. Je to velmi zajímavý námět, takový jsem tu ještě nečetla. Emoticon

6. Babča.S.
18.09.2021 [7:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Nikol18 admin
17.09.2021 [17:08]

Nikol18Ta anotace mě hodně zaujala, nalákala mě na čtení jako už dlouho nic. Moc mile mě to překvapilo, námět je určitě hodně zajímavý a určitě si moc ráda počkám na další díly. Pocit ze čtení jsem měla dobrý, sice to bylo jen kousek, ale nějak to přeci začít musí. Emoticon A jak už tu bylo zmíněno, takový námět jsem ani já nikde neviděla. Těším se, jak se s tím popereš. Emoticon Emoticon

4. vinnetou
14.09.2021 [22:19]

Zní to moc zajimave Emoticon
Těším se na pokračování.
Tento námět jsem ještě necetla Emoticon

3. Lorinne webmaster
13.09.2021 [14:11]

LorinneÁno, v tom máš pravdu, ide len o to, že ty si mala text, potom celý voľný riadok a tak zase text. Odseky nemusíš až tak oddeľovať novým riadkom. Ani v knihách to tak nie je riešené. Emoticon

13.09.2021 [13:58]

JessicaLorinne: Já většinou odsekem rozděluji, že se na dalším řádku už řeší zas další část příběhu. Jinak samozřejmě pak v kapitolách už to mám řešené jinak. :) Ale děkuji za upozornění. Budu si dávat pozor. :)

1. Lorinne webmaster
13.09.2021 [10:52]

LorinneAhoj, ešte by som ti rada povedala, že nemusíš za každým odsekom robiť jeden voľný riadok.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!