Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 32. kapitola

Volturi


Dcera Voltery 32. kapitolaZávěrečná kapitola. Bella s Edwardem jedou do Voltery, požádat o zvolení ke svatbě. Aro z toho není nejprve nadšený, ale svolí.

32. kapitola

 

O několik hodin později jsme dorazili do Voltery naše skupinka se skládala ze mě s Bellou, Demetriho a Carlisle, který doufal, že jeho přátelství s Arem by mohlo trochu pomoci.

V autě jsem Bellu naléhavě políbil.

"Taky tě miluju." zašeptala mi něžně do ucha.

Její oči opět nabraly černou barvu a ona bez sebemenšího zaváhání vystoupila. Záviděl jsem jí její neochvějný klid. Mě se téměř klepala kolena. Začínal jsem mít čím dál větší strach, že Aro nebude souhlasit. Klidně bych strávil zbytek věčnosti na útěku jen abych byl s ní, ale jí na jeho názoru očividně hodně záleželo.

Šla sebevědomě jako první, já s Carlislem za ní a Demetri nás následoval. Procházeli jsme palácem, všichni na nás zvědavě koukali. Jejich pohled překvapeně padl nejprve na Bellu a pak zvědavě na nás.

Procházeli jsme chodbami, kde jsem ještě nikdy nebyl. Najednou jsme zabočili a před námi se objevila delší chodba pouze s jedinými dveřmi. Před nimi hlídal hrozivě vypadající upír.

Překvapeně jsem se podíval na Carlisle. On tu chodbu znal. Ty jediné dveře vedli přímo do Arovi pracovny. Jedné z nejhlídanějších místností v celém paláci. Aro si své soukromí totiž přísně střežil.

Nevěděl jsem proč nás Bella vede přímo sem, ale měl jsem z toho špatný pocit. Vztáhl jsem k ní ruku, abych ji zastavil. Myslí mi však prolétla myšlenka toho strážného. Ihned ji poznal. Vídával ji sem chodit velmi často.

Ruku jsem překvapeně opět spustil. Bez sebemenšího zaváhání otevřela dveře a vešla. Strážný si nás bedlivě prohlížel, ale nehnul ani brvou, když jsme kolem něj procházeli dovnitř.

Bela se najednou zatvářila naprosto bezstarostně a sedla si do křesla. Nechápal jsem, jak dokáže být tak klidná. Jako by nasávala atmosféru této místnosti.

Netrvalo dlouho než se dveře otevřeli a vešel dovnitř Aro. Stále jsem však slyšel jen Carlislovi myšlenky. Ara tedy zaštítila stejně jako Demetriho. Podrážděně jsem si uvědomil, že mi tak vzala jedinou výhodu, kterou jsem vůči němu měl.

Arovi se ve tváři nepohnul ani jediný sval. Takže tamtamy ve Volteře pracují stále stejně rychle a spolehlivě. Už o nás věděl. Pomyslel jsem si.

"Vítám tě Carlisle, Edwarde. kývl na nás. Pak pohled přenesl na Bellu. Při pohledu jak vstala a se zářivým úsměvem mu vyšla vstříc jsem celý ztuhl.

"Chyběla jsi mi má milá." Zvedl ruku a jemně jí přejel po tváři až pod bradu, kde svou ruku chvíli nechal a díval se jí do očí, které začaly zlátnout. Jako by v tu chvíli úplně zapomněli, že tu je s nimi ještě někdo další.

Vztekle jsem začal vrčet. Nebýt Carlislovi ruky na mém rameni, vrhnul bych se mu nejspíš po krku. Aro se po mě ohlédl s podrážděným pohledem. Chvíli ještě na mě koukal, než se posadil za svůj stůl. Bella si také sedla a zůstala na něj napjatě hledět.

Ať se tu dělo cokoliv, nelíbilo se mi to. Jak se jí dotýkal a ona se na něj oddaně usmívala. Chvíli mi trvalo než mi došlo, že vlastně žárlím na Ara. Sžíralo mě to zevnitř víc než jsem si kdy dokázal představit.

Když Carlisle viděl, že teď nejsem schopen normálně uvažovat, chopil se toho raději sám. Naprosto zbytečně si odkašlal s cílem upoutat Arovu pozornost. Stačil však jen otevřít ústa, když Aro zvedl ruku aby jej přerušil.

"Vím proč jste přijeli. Bella mi to už ukázala."

Chvíli jsem na něj nechápavě zůstal zírat, než mi došlo, že Bella nějak odstranila svůj štít a dovolila mu nahlédnout do její mysli. Do srdce se mi zabodla ještě větší bolest. Nejen že se jí tak důvěrně dotýká, ale ona mu ještě důvěřovala tak, jak mě ne. Já jsem neměl ani tušení, že tohle se svým štítem dokáže.

Vrhnul jsem na ni zdrcený pohled a střetl se s jejím smutným, ale neviděl jsem ani jiskřičku lítosti. Jako by si byla naprosto jistá, že tohle to bylo to správné. Potřeboval jsem odsud vypadnout. Potřeboval jsem ji obejmout a cítit, že jen moje. Zaťal jsem pěsti. Podíval jsem se přímo Arovi do očí.

"Jaká je tedy odpověď?" zavrčel jsem na něj.

Aro pobaveně zvedl obočí. "Žádnou otázku jsi mi zatím nepoložil Edwarde a obzvláště tvůj způsob žádání o ruku se mi moc nelíbí."

Tím mě trochu zarazil. Měl pravdu. Od Belly sice znal důvod naší návštěvy, ale já osobně jsem se ho zatím nezeptal. Vykročil jsem tedy k němu.

"Smím si vzít Bellu?"

"Ačkoliv o ní nic nevíš?"

"Vím to co potřebuju." odbil jsem jeho zbytečnou otázku. Zbytečně to natahoval než mi odpoví.

"Potom nemám námitek."

Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomil, že opravdu souhlasil. Jakmile mi to konečně došlo, popadl jsem Bellinu ruku a než stačila cokoliv říct, začal ji táhnout ke dveřím.

"Edwarde." zastavil mě po pár krocích jeho hlas.

Zastavil jsem, ale Bellu jsem si přitáhl do náruče, jako by mi mohl ještě vzít.

"Zapomněl jsi mě pozvat na svatbu."

Ne to tedy nezapomněl. Zůstal jsem mlčky stát. Jemu brzy došlo, že se pozvání ode mě nedočká.

"Bývá zvykem, že otec vede svou dceru k oltáři." naznačil mi pobaveně.

Zůstal jsem na něj vytřeštěně zírat.

Probral mě až Bellin pohled. Dívala se na mě se strachem. Bála se zda ji budu chtít i přes to. Přivinul jsem si ji znovu k sobě a políbil ji do vlasů.

"Svatba bude zítra. Jak to zařídíme dáme ti vědět." odpověděl jsem Arovi aniž bych odtrhl pohled od Belly.

Za pár minut jsme spěšně opouštěli zdi Voltery.

 

Svatba byla sice trochu narychlo, ale nám to vůbec nevadilo. Aro naštěstí místo gardy přišel jen s Demetrim. Když ji vedl uličkou, mohl místo něj stát klidně sám satan a já bych jej nevnímal. Bella byla překrásná.

Nemohl jsem se na ni přestat dívat, obzvlášť když stála přímo přede mnou a dívala se na mě zlatavýma očima. Najednou mi pod žebra zajel něčí loket. Naštvaně jsem se ohlídl na Emmetta, který se mi nenápadně pošeptal přes celý kostel.

"Teď bys měl říct ano."

Rychle jsem to udělal a za chvíli už jsem ji konečně zas mohl líbat. Byl jsem vděčný, že nás mohl oddat přímo Carlisle, protože nevím jak by obyčejný kněz rozdýchával náš první manželský polibek. Měl jsem nepříjemný pocit, že jsem při něm trochu Belle natrhl šaty. Netvářila se však, že by jí na tom něco vadilo. Oba jsem tušili jak její šaty dopadnou jen co nás konečně nechají sami.

 

***

A když nepočítám Arovi občasné návštěvy, Emmettovy průšvihy, stálé opakování školy dokola a nedostatek pum v Anglii, tak žili šťastně až navěky ;o)

 

<< Předchozí kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 32. kapitola:

 1
5. zuzka
18.01.2013 [16:46]

super poviedka, len ten koniec bol náhly, dosť rýchlo si to skončila Emoticon

28.11.2012 [20:34]

NesiiKrásneeee :)

01.04.2012 [12:08]

mokasinaDokonalá povídka dnes jsem ji začala číst a nepřestala dokud jsem jí nedočetla fakt je krásná píšeš skvěle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. :)
24.01.2012 [14:40]

parádní povídka Emoticon Emoticon

1. Katrin
26.08.2011 [16:09]

Jak to dopadlo nakonec s Rogerem a Karin ?????????????? Nemas to moc dobre promyslene/vymyslene, ale jinak povidka neni spatna. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!