Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 31. kapitola

krok do života


Dcera Voltery 31. kapitolaBella je naprosto spokojená v Edwardově náručí. Ten se však chce za každou cenu chovat tak jak má a rozhodně se co nejdříve si ji vzít. Což však znamená zeptat se i Ara.

31. kapitola

 

Ležela jsem na břiše a Edward mě právě rty přejížděl po holých zádech. Ačkoliv jsme leželi ve zbytcích, které kdysi tvořily vybavení jeho pokoje, vypadal naprosto spokojeně. "Miláčku?" zašeptal mi opatrně do ucha.

Zahihňala jsem se. Přišlo mi legrační, že jeho hlas zněl tak nejistě i přes to, co jsme tu předchozích pár hodin vyváděli.

Přetočila jsem se na záda, abych mu viděla do obličeje. Pode mnou zakřupalo pár střepů.

"Ano?" zapředla jsem mu do úst.

S povzdechem, jako bych mu to opravdu ztěžovala se trochu odtáhl.

"Já vím, že je na teď už trochu pozdě, ale chtěl bych z tebe udělat počestnou ženu."

Začala jsem se nekontrolovatelně smát. Ublíženě mě pozoroval, dokud jsem si nevšimla jeho výrazu.

"Ty to myslíš vážně?" došlo mi.

Přikývl.

Humor mě najednou přešel. Nervózně jsem si projela prsty vlasy.

"Ty si mě nechceš vzít?" zeptal se s kamennou tváří, ale z jeho hlasu jsem cítila ostrou bolest.

Vzala jsem jeho tvář do dlaní a přitáhla si ji zpět k sobě. Něžně jsem ho políbila na rty než jsem ruce opět spustila.

"Samozřejmě že bych si tě chtěla vzít."

Edwardovi to stačilo. Přitáhl si mě do náruče a vášnivě mě políbil. Když mě po hodné chvíli opět pustil, zůstala jsem ležet omámeně na něm. Začala jsem mu nervózně kreslit prstem kroužky na hrudi.

"Nechtěl bys s tím ale ještě trochu počkat?"

Podezřívavě se na mě zadíval. "Proč?"

"Budeš se muset zeptat Ara."

Edward se na chvíli zarazil, ale pak kývl. "Dobře." Bylo na něm ale vidět, že kdyby se šlo tomu vyhnout, okamžitě toho využije.

Naráz jsem byla ve vzduchu a Edward mě postavil na zem. Nechápavě jsem na něj hleděla jak se přehrabuje mezi nějakými dřevěnými deskami.

"Co to sakra děláš?"

Vyjela jsem na něj. Chtěla jsem pokračovat v tom co jsme včera večer začali. On se však netvářil, že by teď něco takového hrozilo. Po chvíli snahy se mu podařilo vytáhnout celkem zachovalé triko a kalhoty s té hromady, která byla zřejmě dříve jeho skříní.

Už oblečený se teprve otočil ke mě a všiml si mého výrazu. Se šibalským výrazem ke mě přistoupil, objal mě a políbil jemně na rty.

"Miláčku, jsi sice nejkrásnější stvoření jaké jsem kdy viděl, ale měla by sis asi něco obléct. Takhle tě do letadla nepustí."

Vytřeštila jsem na něho oči.

"Do jakýho letadla?" Teprve pak mi to konečně docvaklo. Skoro jsem slyšela jak do sebe ty dva závity v mé hlavě zapadly.

"Na kdy jsi měl v plánu tu svatbu?"

"Na dnešek?" vykouzlil na tváři nevinný chlapecký úsměv. Líbl mě do koutku mých bezmocně otevřených úst. Pak už jsem jen nevěřícně zírala na dveře, které se za ním zavřely.

 

Když jsem o chvíli později oblečená vyšla z pokoje už jsem jen slyšela jak telefonicky domlouvá letenky. Volnou rukou si mě přitáhl k sobě, aniž by přestal mluvit do telefonu.

Zamračeně jsem ho pozorovala ještě když pokládal telefon. Valilo se na mě příliš mnoho pocitů a on mi to vůbec neusnadňoval.

"Vy někam letíte?"

ozval se mi za zády Demetriho zvědavý hlas.

"Jo, za Arem. Edward mě požádal o ruku." vysvětlila jsem mu co nejstručněji to šlo. Nebyla jsem si jistá, jak bude reagovat.

Demetri mě opravdu nezklamal. Chvíli zůstal zírat na Edwarda, než se začal šíleně řehtat. Doslova se plácal dlaní do kolene. Trvalo mu pěknou dobu, než byl schopný vůbec něco říct.

"Tak u toho chci být." ignoroval můj vražedný pohled.

Raději jsem táhla mračícího se Edwarda pryč.

"Co tu sakra ještě dělá?" sykl podrážděně zpátky k němu.

Nervózně jsem se ošila. "Mám takový pocit, že čekal na případné reklamace."

Oběma nám vytanulo z paměti, jak se radostně vítal s Danielem v uličce za klubem. Zvědavě jsem ho pozorovala, jestli se mu na tváři nemihne třeba náznak strachu, když by mu došlo, že by ho mohl čekat podobný osud.

On si mě však něžně přitáhl a pohladil mě po tváři.

"Neboj, žádné nebudou."

 

<< Předchozí kapitola    Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 31. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!