Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 23. kapitola

plameny


Dcera Voltery 23. kapitolaBelle vrtá hlavou, proč Roger stále chodí k jejich domu. Když se to snaží zjistit od Edwarda přeruší je telefon od Karin. Napadli je bývali Rogerovi přátelé.

23. kapitola

 

 

 

Stále ještě s dobrou náladou jsem dorazila domů. Čekala jsem, kdy dorazí Demetri, ale když jsem odjížděla do školy, stále se ještě neobjevil. Za to Rogera bylo cítit poblíž domu.

Stále mi to ještě vrtalo hlavou, když jsem vešla do přednáškového sálu.

Edward tu už byl. Seděl úplně vzadu. Na chvíli jsem se zarazila, ale pak jsem vykročila jeho směrem. Vypadal dost překvapeně, když jsem si sedla hned vedle něj.

„Ahoj.“ dostal ze sebe a hypnotizoval mě pohledem.

Zamrkala jsem, abych trochu zmírnila působení jeho pohledu na mě.

„O co jde Rogerovi?“

Zadíval se do lavice. „O Karin.“

„Taky jsem si všimla, ale proč. Nejprve jsem si myslela, že mu tak voní její krev, ale teď mi to nějak nesedí.“

„Líbí se mu.“ Při těch slovech se na mě podíval, jako by chtěl znát moji reakci.

Nejprve mě to trochu zaskočilo, ale pak jsem zavrtěla hlavou. „To bude asi problém, když se živí lidskou krví. Nemyslíš?“

“Už ne.“

„To si jako řekl, že od teď mu už nechutná?“ zeptala jsem se ho ironicky.

Chvíli váhal než mi odpověděl.

„Nedokáže kousnou člověka od té doby, co zná Karin.“

„Proto je u vás?“

Kývl.

Znělo to sice bláznivě, ale bylo na něm vidět, že mluví pravdu. Vysvětlovalo by to i tu jeho zvláštní návštěvu.

Najednou mi začal v kapce vibrovat mobil. Byli jsme dostatečně daleko od ostatních studentů tak jsem ho vzala, už když jsem vstávala. Karinin hlas mě ale přikoval na místě.

„Bello. Jsou tady ti tři upíři z Aberdeenu, chtějí nás zabít.“ Její hlas zněl hrozně vyděšeně.

Vykašlala jsem se na své věci a rozběhla se z přednáškového sálu.

Jak jsem běžela přes parkoviště ke svému autu, uslyšela jsem za sebou běžet někoho dalšího, Edwarda.

Možná se bude, ale hodit, pokud bude nějaký problém s Rogerem. Bylo mi jasné, že když Karin mluvila o nich, myslela i Rogera. I kdyby se Demetri vrátil o něj by se nebála.

Když jsem nasedla do svého auta, otevřela jsem dveře spolujezdce. Edward zaváhal jen zlomek vteřiny. Nestačil ani dovřít dveře a už jsem se řítila z parkoviště.

V rekordním čase jsem stavěla před domem. Ucítila jsem všech pět hned jak jsem vystoupila z auta. Stáli kousek od domu a cítila jsem Karininu krev. Stálo mě velké úsilí zachovat si chladnou hlavu.

Za pár vteřin se před námi rozevřel výhled na Rogera, který vztekle vrčel na tři své bývalé kamarády. Za ním na zemi ležela Karin a držela se za nohu. Mezi prsty jí protékal pramínek krve. Jinak ale vypadala v pořádku.

Došla jsem k Rogerovi a otočila se k těm třem.

„Čemupak vděčíme za tak početnou návštěvu?“

„Přišli jsme si pro něj.“ zavrčel Fabián.

Začínalo mi docházet, že bude asi jejich vůdce. Začala jsem mluvit tedy přímo k němu.

„To musí být asi hodně cenný, když ho chcete zpět i přesto, že on o to evidentně nestojí.“

„Jo, nám se docela hodí. Dokáže zabránit, aby naše kůže na slunci jiskřila.“

Tak to se jim nedivím, že o něj tak stojí. Tady to sice tak potřebné není, ale ve slunečnějších místech je to neomezuje v jejich pohybu mezi lidmi.

Ohlídla jsem se na Rogera. Ten rozhodně neměl v plánu se k nim opět přidat, v jeho očích jsem dokonce zahlídla už zlatavé tečky. Potřebujeme čas.

„V tomto okamžiku se mu k vám zřejmě nechce. Co takhle dát mu čas na rozmyšlenou? Dejme tomu do západu slunce?“

Viděla jsem, jak si to Fabián promýšlí. Nevypadal na trpělivou povahu, ale mé slovo jako zástupce Volturiů mělo pro něj také nějakou váhu.

„Třeba se to takhle vyřeší bez zbytečných konfliktů.“ pokusila jsem se ho přesvědčit.

„Dobrá. Budeme tady.“

S tím se konečně otočili a odešli.

Edward stál nervózně nad Karin. „Myslím, že má zlomenou nohu, ale nemůžeme se k ní dostat.“

Prošla jsem kolem obou a sklonila jsem se nad Karin. Za sebou jsem uslyšela Rogerovo vrčení. Nevěřil mi.

Pomalu jsem oddělala její ruce z rány. Vypadalo to vážně odpudivě. Zlomená kost částečně vyčnívala z rány, která dost krvácela. Ještě, že tohle u nás nehrozí.

Další triko padlo za oběť. Rukávem jsem jí ránu lehce obvázala a zvedla ji do náručí. Karin za celou dobu ani nepípla, sledovala Rogera.

Tohle bude potřebovat doktora. Otočila jsem se na Edwarda.

„Carlisle je doma?“

Kývl. „Chtěl zůstat s Esme.“

Donesla jsem Karin do auta a posadila na sedadlo spolujezdce.

„Aspoň, že už to máme natrénované.“ prohodila jsem k ní pobaveně.

Na Edwarda a Rogera jsem se jen omluvně podívala. Ti dva budou muset po svých, auto bylo jen pro dva. Za chvíli jsem už uháněla k domu Cullenů.

Carlisle i Esme vyšli před dům a překvapeně na mě zůstali koukat, když jsem z auta vynesla mladou dívku. V Carlislovi se však okamžitě probudil doktor a už mě navigoval do jednoho z pokojů.

 

 

<< Předchozí kapitola    Další kapitola >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!