Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 15. kapitola

honeymoon


Dcera Voltery 15. kapitolaBella se vrátí domů a s Karin jedou na nákupy. Potkají tam však skupinku čtyř nepříliš příjemných upírů. Obzvláště jeden se Belle příliš nelíbí, projevuje přílišnou pozornost Karin.

15. kapitola

 

Ještě vytočená jsem dorazila domů.

"Jaký byl první školní den?" zavolala na mě Karin ze svého pokoje. Vydala jsem se za ní.

"Na prd. Potkala jsem tak upíra a ze své první přednášky nevím ani ň." rozplácla jsem se na její posteli. Karin se vyděšeně rozšířily oči po mé novince.

"Neboj patřil k vegetariánům." jen jsem to řekla, došlo mi, že o tomhle vlastně nemá ani ponětí.

"Vegetariáni jsou upíři, kteří pijí jen zvířecí krev. Je k tomu potřeba opravdu silná vůle, aby to dokázali, ale pár jich opravdu existuje. Já tedy vím jen o čtyřech a ti jsou teď tady. Poznáš je opravdu jednoduše. Ti co se živí lidskou krví je mají rudé a ti co zvířecí nazlátlé."

"Jako ty?"

Kývla jsem. "Když se soustředím a používám svůj dar tak mi zčernají, ale jinak je mám nazlátlé jako oni. Při pomyšlení že bych do sebe měla dostat lidskou krev se mi svíjí žaludek. Brr! Já byla vždycky divná."

Porozhlédla jsem se po pokoji. "Co jsi vlastně zatím dělala?"

"Vybalovala jsem."

S pozvedlým obočím jsem se podívala do otevřené skříně. Leželo tam stěží pět kousků oblečení.

"Budeme si muset udělat výlet." prohlásila jsem k ní tajemně jak hrad v Karpatech.

 

O čtvrt hodiny později jsme se už řítily autem k Aberdeenu. Zastavily jsme u rozlehlého nákupního centra. Než stihla Karin vystoupit, zadržela jsem ji.

"Karin, jak už jsem ti říkala, tak teď jsi pro ostatní upíry jen můj majetek a já se podle toho musím před nimi i chovat. Prosím odpusť jestli na tebe budu muset být hrubá."

Karin jen kývla. Bylo na ní vidět, že už se s tím vyrovnala.

"Ale to mi nebrání, abych si tě mohla pořádně hlídat, takže se nemusíš bát, že by ti někdo ublížil."

"Co když ublíží tobě?" zeptala se se strachem v očích.

"Nemají šanci, jsem přece nejupírovatější upír." mrkla jsem na ni spiklenecky.

 

Obchody jsme braly doslova útokem. Téměř nic jsme sebou neměly, takže jsme museli projít všechno, obuv, oblečení, spodní prádlo, drogerii, ...

Většinu věcí nám budou muset dovézt, protože do našeho auta se tedy rozhodně nevlezou. Mířily jsme už zpátky k našemu autu, když jsem zachytila nedaleko upíry. Byli čtyři a podle energie, která kolem nich sálala rozhodně nebyli svatoušci. Šli našim směrem a já rozhodně neměla v plánu se jim vyhýbat.

Dokázala jsem přesně odhadnout, kdy mě ucítili. Zvědavost z nich sálala a jejich krok se zrychlil. Brzy už stáli před námi. Zálibně se na nás koukali. Na mě se slizkou lačností a na Karin s krvelačným zaujetím. Nahodila jsem společenskou tvář.

"Že by se tu přece jen našel někdo s dobrým vychováním a přišel mě uvítat?" pronesla jsem se správnou volturiovskou povýšeností. Aro by na mě mohl být pyšný. Ti čtyři na mě zůstali překvapeně zírat.

"Jmenuji se Bella a poslali mě Volturiovi trochu na to tady dohlédnout." Konečně jim došlo co jsem zač, rozhodně ne jejich nová hračka.

"Já se jmenuju Fabián, tohle je Marin, Virgil a Roger. Docela mě udivuje, že někoho jako ty," přejel mě pohledem,"posílají do takového zapadákova."

"Chtěla jsem změnu. Voltera dokáže být někdy poněkud únavná." Tři páry rudých očí na mě stále zvědavě zíraly. Ten čtvrtý, Roger, doteď nespustil oči z Karin. Ta se vyděšeně krčila za mými zády. Neměla jsem z něj dobrý pocit.

"Být tebou dobře si to rozmyslím, ta holka je můj majetek a ten já si dokážu ohlídat."

Fabián zaraženě přejel pohledem vyděšenou Karin.

"Někdy se hodí mít nějakého poslušného člověka k ruce. Teď už se s vámi pánové ale rozloučím, mám ještě nějakou práci." s tím jsem se otočila a zamířila k autu. Karin mi běžela v patách. Ještě než jsem nasedla, zářivě jsem se na ně usmála. Dokonalé divadlo. Pochválila jsem se.

Svým oblíbeným smykem jsem vyjela z parkoviště a pořádně dupla na plyn.

"Jak se cítíš?" zkontrolovala jsem Karin pohledem. Celá se třásla. Bylo na ní vidět, že se jich stále ještě bojí. Potřebovala bych ji nějak přesvědčit, že opravdu nemá důvod.

Doma jsem ji vytáhla z auta a táhla beze slova za sebou do kumbálu. V rohu tam stála úzká skříň.

"Karin, chci tě přesvědčit, že se opravdu nemusíš bát, nemůžou ti ublížit pokud tě chráním." s těmi slovy jsem ze skříně vytáhla brokovnici. Nabila jsem obě komory.

"Teď mi zkus věřit."

Sice trochu přikývla, ale instinktivně začala couvat dozadu. Stiskla jsem oba kohoutky téměř současně. Zahlídla jsem, jak se jejím směrem vyřítila hrst broků, ale kousek od jejího těla se zarazily a popadali na podlahu k jejím nohám.

Zírala na zdeformované kousky kovu u svých nohou.

"Dokážu tě ochránit, nedovolila bych jim ani se tě dotknout. Dokážu kolem tebe vytvořit štít, kterým nic neprojde a ani jejich schopnosti ne."

Opět kývla stále s pohledem na podlahu. Byla v šoku, ale cítila jsem že mi konečně uvěřila. Pomohla jsme jí do postele, aby se z toho vyspala.

 

<< Předchozí kapitola     Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!