Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera magie? Ne, já jsem jiná! 14. Kapitola


Dcera magie? Ne, já jsem jiná! 14. Kapitola14.kapitola

   14. kapitola – Konec mé vlastní dcery!

 

  „Už je to tři měsíce!“ křičela jsem na Damiena, který nebyl schopen najít mou dceru a přivést ji zpět domů, když už dovolil, aby se jen tak ztratila. Naposledy ji prý viděl v tom zpropadeném klubu.

   „Averal říkala, že brzy přijde sama. Musíme vyčkat, její výcvik bude tvrdý… Neztratila se, Azer, prostě je jenom někde jinde,“ opakoval Damien po sté a vypadalo to, že přesvědčuje spíš sám sebe. Když se Vanesa ztratila, začali nás napadat démoni a Smrt je na nás posílala stále častěji. Averal nás ujišťovala, že spása se blíží, ale já si nebyla jistá, jak dlouho je ještě dokážeme odrážet.

   „K zemi!“ ozvalo se z venku a byl to jasný znak bitvy. Zuřila válka mocností a během tří měsíců se ze světa lidí stalo peklo na zemi. Myšlenky smrtelníků byly obestřeny kouzlem snění, takže vlastně ani nevěděli, co se s nimi děje, ale já to viděla jasně. Chránili jsme je, jak nejvíc jsme dovedli, ale chyběla nám moc. Opravdová moc.

   Zrovna jsem vyběhla na pomoc ostatním, když se ozval strašlivý hluk, jak se démoni začali stahovat. Ze stromu seskočila nějaká dívka a dopadla přímo mezi ty ďáblovy posly. Bleskurychle se otočila a jediným kopem poslala prvního k zemi. Štíhlé tělo jasně svědčilo o tom, že je to opravdu žena, ale to, s jakou přesností se pohybovala, mi bralo dech. Vlasy i obličej měla schované pod maskou, ale její údery byly smrtelně nebezpečné. Jako kočka, která je na lovu, se přikrčila a vyzvala dalšího. Když se otočil na úprk, z ruky jí vyšlehl oheň a spolu s ostatními ho poslala do horoucích pekel. Stejně jako ostatní, i já jsem zalapala po dechu a ucouvla. Ne! To není možné!

   Potom se to stalo. Strhla si kápi a přede mnou stála má dcera. Blond vlasy jí divoce vlály kolem obličeje a její jindy jasné oči, teď zářily ledovým klidem. Nepohnul se jí jediný sval ve tváři, když si nás jednoho po druhém prohlížela. Když její zrak spočinul na Damienovi, její tělo se nepatrně uvolnilo, ale potom, co sklouzla pohledem na Cleu, která stála vedle něj, zase se nebezpečně napjala. Jakoby pořád lovila.

   „Patronko!“ zahřměla a síla jejího hlasu srazila Cleu na kolena. „Nechránila jsi tuto rodinu, jak ti bylo dáno… Ty i tvůj druh budete potrestáni za to, že byla prolita má vlastní krev!“

   „Vaneso?“ ozvala jsem se nevěřícně.

   „Matko?“ pohlédla na mě a já najednou viděla všechnu tu bolest, jež potlačovala. Pak ale rychle zamrkala a bylo to pryč.

   „Vaneso?“ Tenhle hlas byl tiší a patřil Nessie, která se krčila u Jacoba. Vanesa se na ni podívala se zdvořilým zájmem, ale to bylo celé.

   Co ale upoutalo mou pozornost, byla Averal, jež se objevila za ní a položila jí ruku na rameno. Vanesa s sebou trhla a bolestně přimhouřila oči.

   „Už je konec, mé dítě. Je konec, tak proč neobejmeš svou rodinu a nedáš jim lásku, která tě držela na živu ty tři měsíce? Proč je nenecháš, aby zahojili tvé rány na duši? Projev trochu citu, má dcero. A nech svého Patrona, ať se dotkne jizev, jež zanechal ve tvém srdci bič osudu,“ hladila ji po vlasech, ale ona se na ni ani nepodívala.

   „Až skončím s tím zpropadeným parchantem, nebude místa, kde se přede mnou schováš, ty zatracená mrcho! Přísahám při všem, co je mi svaté, že ti udělám to samé, cos dělala ty mně. Vyrvu ti srdce z těla, jako jsi ho nechala vyrvat ty mně. Jenom já to udělám doopravdy. Nejsi lepší, než Smrt… Nejsi, královno všeho a já se postarám, abys zaplatila za to, cos mi udělala,“ zasyčela jí do ucha a jí smýkla do prachu cesty. Otočila se na patě a nechala ji tam ležet.  A to byl konec čistoty srdce, kterou kdysi má dcera možná měla. Věděla jsem totiž, že mučení člověka změní. Zanechá mu jizvy nejen na těle, ale i na duši. A i když tělo se zahojí a jizvy díky moci zmizí, srdce bude bolet pořád. Snad ji vyléčí to, co pomohlo i mně. Láska…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera magie? Ne, já jsem jiná! 14. Kapitola:

 1
01.07.2013 [20:16]

No toto! Ale ne :( To nemůže být pravda ... Co se sakryš stalo? :( Emoticon Ale jinak super kapča ;) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!