Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dawn 5. kapitola

The Host


Dawn 5. kapitolaNečekaně! Angee se vrátila k psaní a napsala další kapitolu. O čem tahle kapitola bude? Připravila jsem si překvapení. Doufám, že se vám bude líbit. Je sice kratší, ale už jsem neměla čas. Doufám, že to nevadí a užije te si ji.

„Nech toho!“

 

„Co dělám?“ ptal se a pořád se ke mně přibližoval. Usmála jsem se na něho. I on s usmál na mě. Přišel až ke mně. Jeho ruky mě objaly kolem pasu. Své ruky jsem mu dala ze krk.

„Ronnie, Ronnie, Ronnie, nechápu čeho se obáváš,“ říkal laskavě.

„Já nevím,“ přiznala jsem. Pořád se na mě usmíval. Jeho obličej se ke mně začal sklánět.

„Co to…“ Než jsem stačila dořeknout, jeho rty se přitiskly na ty mé. Líbal mě. Hrubě, ale vášnivě. Nemohla bych říct, že se mi to nelíbí. Jeho polibky byly plné vášně. Dokonce se mi to líbilo. Nemohla jsem ho odmítnout. Ano, byl starší. Ano, mohla jsem ho kdykoliv nechtěně zabít. Ale byl pro mě jako stvořený. A byl jenom můj. Zavrčela jsem na něho. Odtáhl se. Otevřela jsem oči a pohlédla na něho.

„Copak?“ optal se.

„Nic. Bylo to hodně krátké,“ odpověděla jsem.

„A chcete ještě, slečno?“

„Hm, možná ano, možná ne,“ řekla jsem laskavě. Jeho rty znovu zamířily k mým.

„Ehm, ehm.“ Někdo nás vyrušil. Což se mi nelíbilo.

„Ať jsi, kdo jsi, tak tě zabiji,“ zavrčela jsem. Otočila jsme se a spatřila Bree. Dívala se na nás tázavým pohledem.

„No, Riley chce, aby jste hned došli,“ oznámila nám a odešla. Diego mě chytil za ruku a vydali jsme se domů. Vešli jsem dovnitř a všichni se na nás dívali. Jen jsme pokrčila rameny.

„Takže, upíři. Doufám, že jsem tu všichni. Chci vám něco sdělit. Jistě víte, že jsem vám slíbil dezert. Tak tady je,“ řekl Riley a hodil jedno upírce, která se myslím jmenuje Kristy. Otevřela sáček a přičichla si k látce uvnitř. Pak poslala sáček dál. Sáček došel až k Raoulovi. Už ho chtěl vrátit, ale já si chtěla taky přičichnout. Než sáček podal zpět Rileymu, ležel na zemi a svíjel se v bolestech. S leknutím jsem vyjekla a narazila do Diega. Naštěstí mě chytil, jinak bych spadla na podlahu. Dívala jsem se na něho s nevěřícným pohledem.

„Ronnie, mohl bych si s tebou promluvit?“ optal se mě Riley. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem popadla Diega za ruku a šla s ním. Všichni se na nás dívali. Zasyčela jsem na ně. Šly jsme do vedlejší místnosti. Riley mi pokynul, abych si sedla na židli. Udělala jsem to.

„Velice jsi mě překvapila, Ronnie,“ začal.

„Riley, nevím, jestli je to dobrý nápad,“ varoval ho Diego.

„Já jí to musím říct. Musí to vědět.“

„Tak mi to řekněte!“ okřikla jsem je.

„Dobře. Takže, proměnil jsem tě kvůli mé stvořitelce. Ona proměnila i ty další upíry. A tebe jsme musel proměnit já. Naše stvořitelka chce odplatu.  Jejího *bratra Jamese zabil jeden klan. A teď touží po odplatě. Proto tvoří další a další upíry do… armády,“ pověděl mi.

„No to snad není možné! Proč jste mi to neřekli dřív!“ křičela jsem. Diego mě chytil do kamenného sevření. Škubala jsem sebou, ale nic nepomohlo.

„Diego, pust mě,“ řekla jsem klidně, ale výhružně. Pustil mě.

„Díky,“ řekla jsem a na chvíli jsem se ponořila do vlastních myšlenek. „Dobře, jdu do toho, ale počítej s tím, že nepoužiji svůj dar,“ rozhodla jsem se.

„Díky, Ronnie,“ řekl  nadšeně Riley a objal mě.

„Riley!“ napomenula jsem ho a on mě pustil.

„Jo, promiň,“ řekl a pustil mě. „Tak, vrátíme se za ostatními. Musím vám ještě něco říct,“ dodal. Vrátili jsem se zpět k ostatním. Šla jsem až dozadu. Diego šel za mnou a objal mě kolem pasu.

„Takže, povím vám ještě další instrukce. Dnes večer půjdeme všichni na lov. A zítra ráno zaútočíme. Naším cílem je zničit tu rodinu. A první, kdo najde tu dívku, si ji může nechat. Teď se půjdeme pobavit!“ vysvětlil a okřikl nás. Všichni jsem se vydali do lesa. Běželi jsem hustým porostem až k přístavu.

„Počkejte až vyřadím proud,“ řekl a skočil do vody. Všichni jsme vyčkávali až na pár upírů.

 


* Nenapadlo mě jiné přirovnání, co by Victorie mohla řícz Rileymu. Nenapadlo mě nic jiného než bratr.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dawn 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!