Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávná láska - Pravá láska! - 3. kapitola

jkol


Dávná láska - Pravá láska! - 3. kapitolaDalší kapitolka po táák dlouhé době. S kým se setká Bella?? A co je zač? S kým se zapřísáhla?? Zanechte prosím komentáře.

3. kapitola

V životě jsou věci, které udělat nechcete, ale musíte. Já musela přijmout nabídku ze dvou prostých důvodů. Za prvé: šplhnout si u šéfa se vždycky hodí. A zadruhé: láska. Možná, že se tam zamiluji, že zapomenu na Edwarda. Potkám někoho, kdo bude mou lásku opětovat, kdo mi bude skládat komplimenty, nosit rudé růže, líbat mne a hladit. Někoho, se kterým budu žít navždy. Navždy bez starostí.

Teď ale myslím na Edwarda, na můj střed vesmíru. Na moji lásku, na něj.

Jenže on tady není, nikdy nebyl. Nebyl tu pro mě, ale  já tu byla pro něj. On si mne určitě nepamatuje, ale já jej ano. Bohužel.

Snažila jsem se přesvědčit, že to byl jen sen, že se nic nestalo, ale šéf se mě musel zeptat, jestli jsem byla u smrti Edwarda Masona.

Nebyla. Zemřel, když jsem pro něj chystala čaj. Svět je krutý, láska je krutá.

Nikdy jsem nikoho tolik nemilovala, a teď, když se konečně zamiluji, dopadne to takhle.

Doma jsem se cítila prázdně, jako kdyby mi někdo vyklidil celé tělo.

Sedla jsem si k ledničce, a spořádala všechno, co jsem v ní našla. A pak jsem začala racionálně přemýšlet. Tedy aspoň jsme si to myslela.

Edward Mason nemusí být mrtví, mohl ho jen někdo unést. A já bych mohla zjistit, kdo. A vím i, kdo by mi mohl pomoci. Jeho babička.

Ale jak mám zjistit, kde žije? jak to mám zjistit? Bavila jsem se s ní jen krátce a už jsem jí ve všem začala věřit.

„Kéž by tu tak byla,“ povzdechla jsem si.

Najednou se ozvalo zaklepání a já šla neochotně otevřít. Musela jsem. Co kdyby to byl šéf, nebo kdokoli jiný z práce.

Těsně přede dveřmi jsem se zastavila. Ucítila jsem vůni, kterou jsem znala, ale za boha si nemohla vzpomenout, odkud tu vůni znám, kdo nebo co takhle nádherně a lákavě voní.

Otevřela jsem dveře. A tupě zírala na toho, kdo za nimi stál. Byla to jeho babička.

„Jak – Jak jste se sem dostala? Jak víte, kde bydlím?“

„Věděla jsem, že mě budeš hledat,“ odpověděla prostě a já na ní koukala. Tak takhle to funguje? Bylo to všechno naplánované? Naše setkání?

„Ano. Máš pravdu.“

„Vy čtete myšlenky?“ zeptala jsem se a ona se na mě usmála.

„Ano i ne. Jak se to vezme.“

„Nechápu,“ řekla jsem.

„Vím, na co lidé myslí a co chtějí vědět. Ale nečtu jim myšlenky. Myšlenky na mě mluví.“

„Aha. Takže víte, co chci?“

„Vím. Ale, …,“odmlčela se.

„Ale?“ zeptala jsem se a polkla.

„Ale ten, po kom se sháníš, už není ten, kterého sháníš. Víc ti říct nemohu, není to v mé moci. Zapřísáhla jsem se s někým, kdo s tím má společného víc než myslíš,“ řekla a pak najednou zmizela.

„Kde – Kde jste?“ zeptala jsem se a začala se zběsile rozhlížet po domě.

„Kam jste zmizela? Haló?“ začala jsem řvát. Nebyla tu, prostě zmizela, jako by někdo řekl ,,puf“ a ona byla pryč. To mě potěš. Takové věci se přece nestávají. Nikdo nemůže jen tak zmizet, to prostě nejde. Nejde to.

Pak mě něco napadlo. Edward taky jen tak zmizel. Co když je to nějaká zvláštní rodina? Co když to tak prostě mělo být, že Edward jen tak zmizel? Ale kdo je ten, s kým se ta paní zapřísáhla? Kdo je to je? Nikdo z práce, to ne, tam se o něj nikdo nestaral. Tak kdo jen to je?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávná láska - Pravá láska! - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!