Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dáreček z La Push 17. kapitola


Dáreček z La Push 17. kapitolaA je tu poslední kapitolka, ačkoliv podstatně kratší (za to se omlouvám, ale prostě to tak vyšlo). Bella s Edwardem konečně můžou být spolu a zbývá jim překonat už jen jediné Jacoba.
No a co se týče toho konce, já si to prostě nedokázala odpustit, bylo to silnější než já ;o)

17. kapitola

(pohled Edwarda)

Stál jsem v opuštěné továrně a zíral na Bellu. Byl jsem vděčný, že mé vzrušení již trochu opadlo. Teď už jsem se neměl za co schovat, pokud tedy nepočítám násadu od koštěte, které se jako jediné podařilo uniknout Nikovu pyromanskému náletu. I tu jsem však mohl zamítnout. Zatetelil jsem se hrdě v duchu.

Bella nervózně poťapávala bosýma nohama v prachu.

"Vadí ti to?" zeptala se mě váhavě.

"Bello, miluju tě a je mi úplně fuk, jestli běháš po dvou nebo po čtyřech."

Spadl jí evidentně velký kámen ze srdce a vrhla se ke mě. Její paže se mi omotaly kolem mého krku, její tělo se ke mě přitisklo a mé sebeovládání bylo v tahu.

Bella se trochu odtáhla a podávala se mi zaraženě do tváře.

"Toť k tvému dotazu," přelétl mi rozpačitý úsměv po tváři.

Belle se zvlnily rty a mírně se zavrtěla v mém objetí. Zatnul jsem zuby. Napnula se na špičky, aby mě políbila a zaručeně musela cítit dloubnutí do břicha. Přisála se ke mě, dlaněmi mi přejížděla po ramenou a zádech.

Odmítala se ode mě odtáhnout byť o jediný centimetr. Což bych jí ani nedovolil. Naprosto bez možnosti se ještě zastavit, jsem jí sjel rukama až ke stehnům a pak opět vzhůru, vyhrnujíc jí tak Nikovo tričko.

Bella takové ohledy rozhodně necítila. Jediným škubnutím jsem přišel o košili. Spokojeně zapředla, jen se její ruce dotkly mé chladné kůže. Zavrčel jsem a v momentě ji tiskl ke zdi. Bylo mi už naprosto jedno, že jsme v sešlé továrně plné prachu. Chtěl jsem, aby to poprvé bylo výjimečné, ale trochu jinak. Já se však od ní už nedokázal odtrhnout.

 

Bella měla na tváři široký úsměv, já však ne. Zamračeně jsem na ni upíral pohled. Tohle se mi rozhodně nelíbilo. Znovu jsem zavrčel, čemuž se Bella jen zahihňala.

Jestli nás uvidí Jacob... Snažil jsem se s ní proklouznout domem alespoň co nejrychleji. Marně. Za mými zády se ozvalo zakašlání. Otočil jsem se a hleděl do Jacovova přimhouřeného pohledu.

"U tebe asi nebude na vině přeměna co?" rýpnul si při pohledu na mě bez jediného kousku oblečení.

Chvíli jsme se navzájem přeměřovali pohledem, než ho Jacob odtrhl a zatvářil se, jako by mu narval někdo tenisák do krku. Což vlastně nebyla až tak špatná představa. Ještě chvíli se dusil, než s přiškrceným hlasem promluvil.

"Díky."

Vyděšeně jsem ho pozoroval, než mi došlo, že je to kvůli Nikovi. Nenajít ho Jasper s Alicí, mohlo to dopadnout hodně špatně. Jen jsem na něj kývl, načež se za ním přibouchly dveře. Asi to šel chudák rozdýchávat.

Najít uprostřed noci ve svém domě jednoho z nás, navíc úplně nahého a ještě mu poděkovat a být mu vděčný, tak to ně něj bylo až moc silný kafe.

Zakroutil jsem nad tím hlavou.

"Na to si zvykneš," kývla Bella laxně hlavou k zavřeným dveřím.

"Musím?"

Znovu jsem se na ni podíval, jak tam tak stála, s neodolatelným úsměvem mě pozorovala a já si byl ve třech bodem naprosto jistý. Za prvé, Bella je napůl jako Jacob. Za druhé, jedna její část a já moc dobře věděl která to byla půlka, mě byla schopná rozsekat na malinkatý kousíčky. A za třetí, jsem do ní byl už dlouho nezvratně a neodvolatelně zamilovaný.

 

K O N E C

 

<< Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dáreček z La Push 17. kapitola:

 1
8. Alza
25.04.2021 [16:39]

Fakt skvělá povídka. Nasmala jsem se

7. Dylan
19.11.2015 [23:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. abrcko
17.11.2013 [7:52]

Emoticon Emoticon Emoticon skvělý Emoticon

5. Ronnie
04.03.2013 [18:04]

Líbilo se mi to i když jsem se do toho místy zamotávala. Emoticon

30.12.2011 [17:29]

alicecullen105 Emoticon Emoticon

19.08.2011 [22:24]

AddyCullenSUPER :) fakt jsem se moc nasmála :)

2. Eni..
12.07.2011 [20:23]

Jsi naprosto dokonalá autorka. Tvé povídky nepostrádají vtip, napětí, lásku, problémy.. Není co vytknout... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucík
12.07.2011 [9:32]

ach jo :( zas E+B jako vždy ale co docelo sem se pobaila moc hezké :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!