Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dáreček z La Push 16. kapitola

Emmett


Dáreček z La Push 16. kapitolaEdward se konečně chystá s Belou ven a být s ní konečně chvíli osamotě. Nedostanou se však ani ke dveřím a přižene se Emmett se špatnými zprávami. Niky se dostal společně s Jasperem a Alicí do průšvihu a tak všichni vyrazí za nimi, přitom se provalí i Bellino malé chlupaté tajemství.

 

16. kapitola

 

(pohled Edwarda)

Večer jsem zastavil před Belliným domem a ruce se mi téměř třásly nedočkavostí, až ji znovu uvidím, dotknu se jí. Nemohl jsem ani uvěřit, jaké mám štěstí. Odpustila mi a ještě stále mě milovala. Vystoupil jsem a vydal se k domu.

Po tom dnešním odpoledni s Jasperem jsem raději nechal mobil preventivně doma, ačkoliv ti dva také někam vyrazili a ostatní se věnovali své bohulibé činnosti doma. Nechtěl jsem však další takové trapasy riskovat. Čekali mě jiné.

Dveře totiž otevřel Jacob a zhlídl mě vražedným pohledem od hlavy až k patě. Bylo na něm vidět, že by nejraději ty dveře zas přibouchl, ale místo toho se otočil a nechal dveře otevřené.

Váhavě jsem vešel za ním. Dost mi to připomínalo Charlieho přijetí po tom, co Bella musela utéct před Jamesem. Také jsme došli do kuchyně, kde se opřel o kuchyňskou linku a se založenýma rukama mě porcoval pohledem na dlaždičky.

"Za chvíli jsem tam," ozval se hlas, k vůli němuž bych čekal klidně i roky.

Jacob podrážděně zavrčel a zaměřil svou pozornost na komára kousek od sebe. Aniž by odtrhl pohled ode mě. Bleskově palcem komára zamáčkl a já sledoval jak ho palcem stále drtí víc a víc až na stěně zbyl jen větší krvavý flek. Bylo mi jasné, že už ho stihl i pojmenovat. Edíček.

Sledoval jsem flek až do té doby, než se ve dveřích objevil překrásný anděl. Přišla až ke mě a políbila mě zlehka na rty. Omámeně jsem se na ni podíval.

"Jaký to je líbat pijavici?" zavrčel Jacob za jejími zády.

"Celkem fajn, jaký je to líbat člověka?" vrátila mu stejnou mincí. Tak to na toho čokla sedlo.

"Skvělý, taky bys to mohla někdy zkusit."

"Hmmm," dělala Bella jako by nad tím přemýšlela až mi zatrnulo. "Myslím, že ne. Mají malou výdrž."

Raději jsem chytil Bellu za ruku a táhl ji ven. Toužil jsem být s ní konečně chvíli sám. Což mi však nemělo být dopřáno ani tentokrát. Kousek od vchodových dveří jsem se zarazil až do mě Bella narazila. V příštím okamžiku se dveře rozletěli a dovnitř vběhl Emmett.

"Emmette!"

Tak teď jsem toho už měl dost. Odstrčil jsem ho stranou, abychom mohli projít, ale on mě zadržel a šachoval mi zmateně mobilem před obličejem.

"Volal Jasper..."

"Teď ne!"

"Jsou s Nikym a v průšvihu."

To mě už zastavilo. Vyděšeně jsem se na něj podíval a pak i na Bellu a Jacoba, který okamžitě přiběhl jak Emmett vrazil dovnitř. Jestli Jasper, který strávil většinu života v boji, prohlásí, že jsou v průšvihu, znamená to, že jsou v loji a pořádným.

Vyhrnuli jsme se ven, kde na nás už čekala netrpělivě podupávající Rosalie. Vykašlali jsme se na auto a vyrazili přímou cestou přes les. Celá naše pětičlenná skupinka se bezohledně prodírala porostem.

"Co se stalo?!" naléhal jsem na Emmetta.

"Našli Nikyho v nějakým baru, jak se tam do něj naváží partička našich."

"Do háje!" zavrčel vztekle Jacob a z hlasu mu zazníval slabý náznak paniky. Nebylo to daleko, ale jen co jsme byli na dohled, vyvstal jiný problém. Emmett se zarazil na místě a zůstal zírat na starou továrnu sousedící s klubem, kam ty tři odtáhli.

"Tam se nedostaneme," zaprskal.

Viděl jsem jak se Jacob zděšeně podíval na Bellu. Nevěděl jsem o co jde, ale Bella ještě zrychlila a Jacob se hnal přímo za ní, přičemž z jeho těla vybouchla hromada chlupů a on se proměnil ve vlka. Začal se ode mně vzdalovat a dohánět Bellu, ta se řítila přímo proti tlusté zdi.

"Bello!" zařval jsem vyděšeně.

Konec se však ztratil v mém zděšeném zajíknutí, když se to samé stalo s mojí Belou. Zahlédl jsem jen bílou srst, která obklopila její tělo a na zem už dopadl velký bílý vlk jen o něco menší než Jacob. Zabrala všema tlapama do měkké půdy a v příštím okamžiku bokem narazila vší rychlostí do zdi. Proletěla skrz a Jacob proběhl otvorem za ní.

V hlavě mi to zmateně vířilo já i se zbytkem mé vytřeštěné rodiny jsme vběhli dovnitř za nimi. Zůstal jsem stát a zírat na scénu před sebou. Stálo tam pět upírů obklopující Jaspera, Alici a Nikyho. Těsně kolem nich po zemi sjela Bella a zastavila se nárazem o zeď za nimi.

Její tělo nabralo znovu původní podobu a já z hrůzou sledoval, jak leží na zemi a bolestivě svírá víčka k sobě. Byla nahá a její tělo pokrývaly šrámy, které zalévala krev. Její paže byla v nepřirozeném úhlu. Přesto téměř okamžitě zas oči otevřela a kývla na Jacoba, který vyčkávavě stál kousek od Nikyho hledíc na ni.

Hleděl jsem na ni a nedokázal to pochopit. To přece není možné. Vždyť přece tvrdila, že je částečný upír! Teprve teď mi to docvaklo. Nikdy netvrdila že z té zbývající části je člověk. Nevěděl jsem jak se to stalo, ale teď to bylo i jedno. Chtěl jsem se k ní vrhnout, ale než jsem se k ní dostal, vstala už sama a vztekle si měřila pohledem těch pět před sebou.

Sledovali ji šokovaným pohledem, který ještě zesílil, když se její rány začali zacelovat přímo jim před očima. Během necelé minuty tak před nimi stála a kromě slabé vrstvy krve a špíny na ní nebylo ani známky po nějakém zranění.

"Vypadněte!" zavrčela, avšak to se jim příliš nechtělo. Spíše to vypadalo, jako by se na boj těšili. Byli si příliš jistí, že ji porazí. To jsem však nemínil připustit. Vrhl jsem se před ni právě v okamžiku, kdy se rozhodli zaútočit.

Kolem mě se jen mihl bílý stín a bílá vlčice se pustila přímo do nich. Neměl jsem ani šanci ji zastavit. Byl jsem sice rychlý, ale díky své vlčí části byla ještě rychlejší. S Jacobem je začali sápat na kusy a Jasper se jim ochotně vydal na pomoc. Nebo spíš se také trochu pobavit.

Niky bez jakéhokoliv zaváhání začal tahat na kupu různé harampádí do dvou minut se halou začalo ozývat praskání ohně, do něhož co chvíli dopadl kus bledého těla až po těch pěti nezůstalo ani stopy.

Všichni jsme zůstali nakonec zírat jen na dva vlky, kteří stáli kousek od Nikyho, který se ošíval ve špatné předtuše. Oba se přeměnili do běžné podoby a vztekle si ho měřili pohledem. Oni si to možná neuvědomovali, ale já rozhodně ano. Ani jeden na sobě neměl ani nit.

Bella zaznamenala můj pohled a Niky jí pohodil své tričko. Pak mu pohled padl na Jacoba, který si jej zadumaně prohlížel. Niky před sobě napřáhl paži a couvl.

"Tak na to ani nemysli. Má vděčnost a synovská láska končí u opasku mých kalhot."

Jacob zavrčel.

"Tak to vypadá, že zpátky budeš muset po svých a přes les." rýpla si do něj Bella.

"Kdybys ho pořádně hlídala, nic takového se nemuselo stát!"

"Já? Nemůžu přece za to jak zabedněnou palici po tobě zdědil."

Niky jen protočil oči. "A tohle mě vychovalo." hlesl k těm dvoum, kteří se už málem navzájem sápali po krku.

"A mohl bys laskavě příště běžet kousek dál, nebo mít alespoň zavřenou tlamu?"

"Ty zas naděláš," odfrkl si Jacob.

"Nadělám?!"

Bella si vyhrnula okraj trika a vystrčila na něj, a tím i na nás, levou půlku zadečku. Já jsem jen zasýpal při tom pohledu. Bella nám však nevěnovala ani pohled a dál ukazovala na odhalovanou část.

"Tomuhle říkáš nadělám? Ještě tam mám jizvy, jak ses mi minule zahryzl přímo do zadnice!"

Nervózně jsem ucítil, jak mé zrádné tělo začíná reagovat až příliš viditelně při pohledu na téměř nahou Bellu. Do háje. Popadl jsem Alici za paži a šoupl ji přímo přede mě. Překvapeně se na mě otočila a při bleskovém přehlédnutí situace se s vykulenýma očima otočila dopředu a zatvrzele se koukala před sebe. Jasperovi se to příliš nelíbilo a chtěl ji nějak zaštítit, ale uvědomil si, v jaké pozici bychom se ocitli a ihned to zavrhl s omluvným pohledem k Alici.

Ti dva se před námi začínali dohadovat čím dál tím víc. Až jsme se začali bát, že se zas promění a pustí do sebe. Tím by přišla i o tohle triko a žádný z přítomných už tu tak dlouhé neměl. Bylo mi naprosto jasné jak by to dopadlo. Až příliš. Jen při tom pomyšlení, že by jí okraj nesahal déle něž po půlku zadečku, jsem zatnul útrpně zuby a Alice nadskočila, jak ji cosi dloublo do zad.

Zaplavovalo mě to a já si prostě nemohl pomoct. Co však bylo horší, mé pocity se začínaly přelévat i na Jaspera a který se zděšeně zahleděl na zvětšující se bouli na jeho kalhotech. Šmátl hned vedle sebe a jen tak tak se stačil zarazit pouhý okamžik, než by se jeho ruka sevřela kolem Rosaliiny paže. Ta by mu ochotně pomohla tento problém vyřešit. Navždy.

Blackovi si také konečně všimli, že tu nejsou sami ohlédli se po našich napjatých výrazech. Jacob si to vysvětlil po svém.

"Tak my už asi tedy půjdeme," popadl Nikyho za paži a táhl pryč.

"My už asi taky," hodila po mě Alice prosebný výraz a já konečně pustil její paži, kterou jsem si ji před sebou přidržoval. Zůstal jsem tam tedy stát jen s Bellou, která mi opětovala upřený pohled a neklidně přešlapující z jedné nohy na druhou.

 

<<   Shrnutí   >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dáreček z La Push 16. kapitola:

 1
17.11.2011 [21:28]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!