Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance of my heart Prológ


Dance of my heart PrológTak tu je moja nová, v poradí už tretia poviedka. Dúfam, že sa bude páčiť. Bella Swanová žije dvojitý život. Svet ju pozná ako tanečnicu Isabell. Iba pár vyvolených vie, kto skutočne je. Tancu sa venuje už odmalička a teraz je úspešná tanečnica, o ktorú začnú prejavovať záujem aj médiá. Bella si chce uchrániť svoje súkromie, preto sa na čas rozhodne žiť s otcom. Vo Forks stretne aj súrodencov Cullenovcov. Nechtiac rozpúta vojnu medzi Edwardom a Emmettom. Čo sa stane, keď odhalia jej identitu? A zistí ona, kto v skutočnosti sú? Poviedku venujem ostruzinke a BadLovelyLucy, ktoré sa ako jediné vyjadrili. Vďaka baby =*

Prológ - Bella

 

Bola som dieťa ako každé iné. Ale to len do chvíle, keď ma mama prihlásila v piatich na balet. Do tanca som sa zamilovala a bola som v ňom dosť dobrá. Vyhrávala som rôzne súťaže, tak sa mama rozhodla, že ma prihlási na umeleckú školu. Bola som nadšená a prijímačky mi nerobili žiadne problémy. Tancovala som ako divá - denne som trénovala. Nezaujímalo ma nič okrem školy a tanca. Trpela som, keď som musela ísť na prázdniny k otcovi, pretože som sa musela rozlúčiť so školou - my sme mali kurzy aj v lete - a tiež s tanečným štúdiom, kde som mala tréningy. Bolo utrpenie nemôcť sa venovať jedinej vášni.

 

Asi v siedmich som okrem baletu skúsila aj spoločenské tance a tie ma dostali hádam ešte viac. Bola som v tom dobrá, z baletu som bola ohybná, takže som nemala problém ani s ťažšími figúrami. Problém som  mala iba s partnerom. Nikto nestačil môjmu tréningovému tempu, tak som sa zamerala na sólový tanec. Bolelo ma, že musím nechať moju milovanú salsu, ale o to viac som sa obula do tréningov.

 

Na škole som stretla Rose. Hneď sme si padli do oka a stali sa z nás nerozlučné parťáčky. Trávili sme všetok voľný čas spolu. Samozrejme tancom. Rose však neberie tancovanie tak smrteľne vážne ako ja. Má nadhľad. Ona bola vždy tou spontánnou a neviazanou, tou čo život neberie až tak tragicky vážne. Hoci sme na jednej vlne, ona má k tancu zdravší postoj. Nikdy netrénuje do úplného vyčerpania ako ja. Vždy sa na mňa pozerá a krúti hlavou. Ty sa raz zoderieš. - to sú jej najobľúbenejšie slová na moju osobu.

 

Spolu sme nacvičili aj záverečný tanec na minuloročnú slávnosť. Urobili sme choreografiu a zapojili pár ďalších tanečníkov. Hneď po vystúpení nás v zákulisí čakali niekoľkí zástupcovia rôznych agentúr s ponukou práce. Vtedy som ešte netušila, že keď jednu z nich prijmem, ďalšie  sa len tak pohrnú. Bola som plne vyťažená, tak som sekla so školou, z čoho mama nebola práve nadšená. Lenže ja som chcela tancovať, pokiaľ môžem. Vždy som brala len ponuky, ktoré dali aj Rosalie, prípadne také, kde som si ju mohla vybrať. Väčšinou to boli baletné predstavenia, súkromné večierky a koncerty. Tancovala som po boku hviezd, o ktorých som predtým iba snívala. A aká bola česť, keď si ma vybrali osobne...

 

Väčšinou som mala kšeft hneď istý, nemusela som behať po castingoch. Zavolali manažérovi - maminmu mužovi Philovi  a dohodili sa. Philovi som mohla veriť, podporoval ma. A tiež na mňa dával pozor, keď sme boli na turné a podobne. Mam vždy vyvádzala, keď som chcela ísť sama, takže Phil musel ísť vždy so mnou.

 

Po čase sa však začala prejavovať únava z môjho životného štýlu. Ako sedemnásťročná som mala scestovaný už hodný kus sveta. Milovala som tanec, ale dala som na Rosinu rada a trochu pribrzdila. Ak sa zraním, tak môžem tanec zavesiť na klinec a to predsa nechcem.

Zvažovala som viacero možností, pretože ma už začali otravovať dokonca médiá. Bola som pre nich zaujímavá, pretože som si schovávala tvár. Nechcela so prílišnú pozornosť, nemám to rada. Preto mám na vystúpení vždy výrazné líčenie, klobúk alebo parochňu. Len málo ľudí vrátane Rose vie, ako v skutočnosti vyzerám. Médiá si to však vysvetlili po svojom a urobili zo mňa príšeru alebo úbohú obeť nehody. Nechala som to bez vyjadrenia. Nech si myslia čo chcú...

Lenže to som si samozrejme nepomohla - začali ma doslova prenasledovať. Titulky typu - Čo to dievča skrýva? sa objavovali každú chvíľu. Všetci chceli poznať moju tvár. Vtedy som si povedala, že stačí. Potrebujem oddych od médií, zhonu, stresu a Phoenixu. Jediné riešenie, ktoré mamu napadlo, bolo, že ma pošle k otcovi. Tam v malom mestečku budem mať potrebný pokoj. Tak bolo rozhodnuté a ja sa na neurčito dlhý čas sťahujem do Forks...

 

Zhrnutie

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance of my heart Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!