Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 7. kapitola

honeymoon


Dance is my life! 7. kapitolaDalší kapitolka. Byla narychlo, takže nic moc, ale stejnak doufám, že se vám bude líbit...=) Jo a prosím zanechte kometář=)

„Co tu chceš?..." zeptal se jeden z nich a já jen pohodila hlavou. „Copak to je zakázané tu být?" odsekla jsem mu. Byl o něco vyšší než a já a jeho vlasy připomínaly lví hřívu. Pěkně jsem ho setřela a ten největší se začal smát.

Té malé, co vypadala jako elfík cukali koutky, ale ti ostatní vypadali jako sochy. Hodně naštvané sochy. No naštvané je slabé slovo, nasrané. Ten zlatohřívák se otočil a se vztyčenou hlavou došel ke své skupince. Sedla jsem si na lavičku hned u dveří a hudba se rozezněla. Dokázala jsem přesně určit, kdo jsou Cullenovi a kdo Jessica a Mike.

Ten Mike po mě házal nechutné pohledy a já se na něj stejn tak jako on na mě, oplzle podívala. Jessica ho bouchla do ramene a on sykl bolestí. Uchechtla jsem se. Nikdo si mě nevšímal, za což jsem byla náležitě vděčná.

„Tak jo. Můžem pokračovat." Řekla ta malá a všichni se postavili do svých pozic. Všichni naráz začali tančit a já jen koukala. Tohle jsem nečekala. Zajímalo by mě, kdo jim dělá choreografii. Všechny pohyby měli dokonale sladěné a já pozorovala chyby, kteří někteří jedinci dělali. Většinou to byl Mike a Jessica, ale parkrát škobrl i ten zlatohřívák a ta nejhezčí z nich. Měla o něco světlejší vlasy jak zlatohřívák. Její dokonalá postava, krásný obličej a dlouhé blodaté vlasy z ní dělali vyjímečnou ženu. Hudba dohrála a všichni se na sebe významně podívali. Nevím co se to se mnou stalo, ale najednou jsem se zvedla a došla před ně. Všichni na mě nechápavě koukali a já začala. „Sorry, že vám do toho lezu, ale všimla jsem si několika chybiček, které tohle všechno co jste předváděli, narušují."

„Ty... Miku, když děláš tu otočku neudržíš rovnováhu a položíš druhou nohu dřív než ostatní. Zkus na tom zapracovat. Jessico ty zase u toho výpadu zvedáš moc nahoru nohu. Má to být takhle..." řekla jsem a ukázkově jí ho předvedla. „Ty..." ukázala jsem na tu blondýnu. "Když jdete vy holky dolů těma zadkama tak ty seš moc vysoko, vyčníváš a to narušuje celou scénu. Zlatohříváku..." řekla jsem a ukázala na toho kluka "když dělá ty vlny rukama tak je máš, s prominutím, jako dřevo." řekla jsem a ten hromotluk vedle blondýny vybuchl smíchy.

Všichni ostatní na mě koukali jako na zjevení, jen ta malá se spokojeně usmívala. Usměv jsem jí s radostí opětovala a ona promluvila. Její hlas byl rajská hudba pro uši. „Díky, Bello, ale tohle všechno už víme. Nechtěla bys nám s tím pomoct?" řekla a všichni se na ní vyjeveně podívali, včetně mě. Nevěděla jsem co říct a nastala ta trapná chvíle ticha.

„No já... Ehm... Myslím, že to zvládnete sami." Řekla jsem a všichni ulevně vydechli. Ta malá na mě udělala psí oči, který se nedalo odolat, ale já neměla na výběr.

„Stejně už musím jít." Řekla jsem a ukázala na hodiny nad vchodem. „Ahoj." Řekla jsem jí potichu a otočila jsem se. Cítila jsem na zádech jejich pohledy. Otevřela jsem dveře a co nejrychleji je zabouchla. Ulevně jsem si oddychla. Fuj tak to jsem se dost dobře ztrapnila. Ale co? Je to pro jejich dobro. Vydala jsem se na parkoviště a to bylo prázdné, teda když opomenu moje krásný autíčko a auta Cullenových.

Nastoupila jsem do auta, když právě Cullenovi vycházeli z hlavních dveří. Všimla jsem si, že je tam i ten kluk ze snu. Celou dobu koukal na mě a nenávistně mě probodával pohledem. Přejel mi mráz po zádech a já se oklepala. Ani nachvilku ze mě nespouštěl ten svůj zasranej pohled. At si ho strčí klidně do prdel, já mu o něj nestojim. Pohrdavě jsem se na něj koukla a on se na mě koukl překvapeně. Tak co hošánku?

Chtěls to mít, máš to. Zamračila jsem se a nasadila ten nejnenávistnější pohled, který sem jen mohla. On se začal smát na celé kolo a všichni přítomní jsme na něj koukali jako na blázna. Nevěděla jsem, co si o tom mám myslet. Dostala jsem nervy. Prudce jsem vyrazila kupředu a jelikož šel poslední a nikdo vedle něj nestál... Všude bylo plno kaluží a on stál přímo u té největší. Musela jsem se usmát svému plánu.

Vyděšeně se na mě podíval, když jsem se až moc rychle blížila k němu. V poslední chvíli jsem se otočila přímo v kaluži a celý obasah kaluže, přistál na jeho oblečení. Začala jsem se smát na celé kolo a vyjela jsem z pozemnku školy. Koukla jsem se do zpětného zrcátka a nemohla jsem se vynadívat.

Nervy v něm doslova bublaly a ten hromotluk se válel na zemi smíchy a to myslím dostlova na zemi. Užívala jsem si jízdu a celou cestu se přiblble usmívala. Ten kluk mě dost začíná srát a to jsem s ním zatím, díky bohu, ještě nemluvila.

Ani po tom netoužim. Těsně před domem jsem si uvědomila co mě čeká. První pohled na nahé olzlý ženský, pak kýčovitě růžová barva, z který mě budou zase bolet oči a pak tátovi "kamarádky". Kdybych věděla, co mě čeká doma, tam bych ta ani nejela, ale to já bohužel nevěděla. Kdyby někdo viděl do budouctnosti, tak by se asi zhrozil a dostal infarkt.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!