Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 16. kapitola

Ed, bell, jac


Dance is my life! 16. kapitolaDalší kapitolka. Doufám, že mě odměníte za takovou dávku kapitolek komentíky=)


Nic se mi díky bohu nezdálo. Otevřela jsem oči a hned jsem si vzpomněla, co se dělo včera. Když jsem se včera probudila Anděl tu nebyl, a tak jsem dostala strach, že tu ani dneska nebude. Rychle jsem se posadila, ale panika se stejnak dostavila.

Rozhlédla jsem se po pokoji a on stál zády ke mně a koukal z okna. Hlasitě jsem si oddychla a on se otočil.
„Netušil jsem, že jsi se probudila," řekl a přešel k mé posteli. Sedl si na židli vedle postele a já si zase lehla. Otočila jsem hlavu k němu, abych ho měla pořád na očích. Najednou si stoupl a položil přede mě tác s jídlem.

Opět plný. Bez váhání jsem se do něj pustila a za chvilku jsem to měla v sobě. Beze slov na mě koukal a ani na moment ze mě nespustil pohled. Sundal ze mě tác a v tem moment se otevřeli dveře a v nich stál Carlisle. Jen se usmál a vesele pozdravil:

„Ahoj Bello. Přišel jsem na kontrolu," řekl Carlisle a já mu musela odpovědět, nešlo by neodpovědět.

„Dobré ráno Carlisle," řekla jsem mile a oplatila jsem mu jeho úsměv. Anděl ustoupil a Carlisle přistoupil. Koukal na různé přístroje a vzal mi i krev. Za pět minut byl hotov.
„Díky," řekla jsem a on se jen usmál.
„Není zač. Jestli budou krevní výsledky v pořádku zítra už budeš moci jít domů," řekl a já okamžitě posmutnila.
„Nemám domov," řekla jsem a bolestivě jsem sklopila hlavu.
„Promin, Bello. Neuvědomil jsem si to," řekl Carlisle omluvně.

„To nic," řekla jsem. Carlisle se jen otočil a s omluvným výrazem odešel. Anděl ke mně hned přistoupil a sedl si opět na židli vedle postele. Chytl mě za ruce a přímo se mi podíval do očí.
„Bell, neboj se. Něco vymyslíme," řekl a já se jen usmála.

„Promin, Anděli, ale tohle si budu muset nějak vyřešit sama. Nemůžu po tobě chtít..." řekla jsem, ale ani mě nenechal dokončit větu.
„Bez diskuzí! Kam půjdeš? Nikoho jiného nemáš, než mě a za to jsem i celkem vděčný," řekl a já se jen usmála.
„Díky," řekla jsem a on se usmál.

„Za nic." Cítila jsem potřebu se umýt a tak jsem se zeptala Anděla.
„Anděli? Je tu někde koupelna?" zeptala jsem se a on se na mě překvapeně, opět, podíval.
„Nejsem Anděl," řekl a já se jen usmála.

„Ale já žádné vhodnější jméno pro tebe nenašla," řekla jsem a usmála se. Stoupl si a naklonil se ke mně a mě se rozbušilo srdce jako o závod. Jeho rty se přibližovaly ke mně, ale najednou se odklonily a začaly se blížit k mému uchu. Zastavil se těsně před ním a svým krásným hlasem pošeptal jeho andělské jméno.

„Jsem Edward," pošeptal a mé srdce se zatřepetalo. Edward, Edward, Edward. Nádherné jméno. Asi bych lepší pro Anděla nevymyslela.
„Edward," opakovala jsem po něm a on si zase sedl. Trochu mi bylo líto, že ho nemám už u sebe, ale co s tím můžu udělat?
„Koupelna je hned u vchodových dveří. Ty napravo," řekl a ukázal na malé dveře u vchodových dveří.

„Nemám oblečení," řekla jsem a on přistoupil k malé skřínce u postele. Z ní vytáhl úhledně poskládanou hromádku oblečení. Spodní prádlo, kalhoty, tričko, mikina a ručník. S děkovným úsměvem jsem od něj vzala hromádku a šla jsem do koupelny. Vyvlékla jsem se z nemocničních odporných šatů a vlezla jsem si sprchy.

Horké kapky dopadaly na mé nahé tělo a já se dokonale uvolnila. S každou kapkou dopadající na mé tělo, jsem se uvolnila více. Asi po půl hodině jsem zastavila kohoutek a hluk, který tvořily dopadájící kapky najednou utichl. Vylezla jsem ze sprchy a začala jsem se sušit. Když jsem byla už suchá, začala jsem se oblékat.

Spodní prádlo, kalhoty, tričko a mikina. Nechala jsem jí rozepnutou, protože mi bylo celkem horko. Ručníkem jsem si ještě vysušila vlasy a ty jsem nechala volně pnout po mých ramenou. Otevřela jsem dveře a Anděl, no teda Edward, stál opět u okna.

Když jsem otevřela, otočil se mým směrem, a když se na mě podíval, krásně se usmál. Mě asi vynechalo srdce jeden úder, protože se najednou rozeběhlo jako splašené a Edwardův úsměv se ještě více rozšířil.
„Jsi krásná," řekl a já jen stydlivě sklopila hlavu, jako už tolikrát.
„Mám pro tebe překvapení," řekl a přistoupil ke mně, chytl mě za ruku a...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!