Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dance is my life! 11. kapitola

fertzu


Dance is my life! 11. kapitolaDalší kapitolka je tu! JE krátká, protože jsem jí psala ve spěchu a opravdu netuším, kdy bude další dílek, takže prosím budte trpěliví. Díky=)

Jela jsem domů a zaparkovala svého miláčka před domem. V domě vládlo naprosté ticho a všude byla tma. Myslela jsem, že Charlie už spí. Otevřela jsem dveře a zamkla jsem. Vydala jsem se k domu a byla jsem neuvěřitelně unavená. Vyšla jsem schody a trvalo mi to snad věčnost. Vzala jsem za kliku, ale bylo zamčeno.

Charlie asi zamknul, ale proč by zamykal, když věděl, že co nevidět přijedu? Asi jel někam pryč. No co, tak se nic neděje jen si odemknu a... Štrachala jsem v kapsách od bundy a mikině, ale nic jsem tam nenašla. Kurva. Jak se dostanu do prdele domů? Asi mi musely vypadnout u Mika doma, protože kde jinde by byly?

Do prdele, jak se tam kurva dostanu? Rozhodla jsem se, že se zajdu podívat kolem domu, jestli není náhodou někde otevřené okno. Šla jsem si ještě do auta pro cígo, abych se alespon trochu uklidnila. Zápalila jsem si ho o ten autozapalovač a zase jsem zamkla. Vydala jsem se na prozkoumávající cestu.

Nikde okno nebylo otevřeno, jen u mě v pokoji, jenže to je v prvním patře, jak se tam dostanu? Pod oknem byl strom a jeho jedna větev vedla přímo k mojemu pokoji, takže by se tam dalo pravděpodobně vylézt. Ale co by ne?

Risk je zisk nebo ne? Hodila jsem poslední zbytky cigarety do mokré trávy a její zhasínání se ozvalo silným zasyčením. Chytila jsem se nejspodnější větve a vyšvihla se na ní. No to by šlo. Ještě dalších deset a jsem tam. Lezla jsem opatrně, protože větve byly mokré a já neměla potřebu uklouznout. Už mi zbýval jen kousek, když mi podklouzla noha a já se nestihla zachytit.

Padala jsem volným pádem dolů, ale jakoby nohama napřed. Díky za to. Trvalo to snad věčnost, než se moje jedna noha dotkla země, ale ozvalo se v ní hlasité křupnutí. Svalila jsem se na zem. Hlava a noha mě neuvěřitelně bolely.

Cestou jsem se hlavou bouchla o větev. Do nohy mi vystřelovala čirá bolest. Kurva proč nejsem nezranitelná a nesmrtelná. To bych měla všechno lepší a snadnější. Okolo krajů mého zorného pole se začala stahovat temnota.

A blížila se nezadržitelně ke středu. Všechno kolem ztratilo svůj tvar a všechno zčernalo. Namáčela jsem do té temnoty, jako když se sušenka namáčí do mléka, jenže mě z ní nikdo nevytáhl. Byla jsem plně ponořena do té temnoty, která mě kolem obklopovala a ani bolest jsem necítila. Byla to krása.

 

To ticho. Ten klid. Nikdo nikde. Krása. Užívala jsem si to plnými doušky. Bylo tak příjemné po tom všem humbuku a těch nervech, které jsem měla v posledních dnech. Najednou ke mně začaly docházet dva různé, ale nádherné hlasy.

Skoro jsem je neslyšela, ale v tom tichu se nedaly přeslechnout. Jeden zněl jako ten nejoctcovější hlas, který jsem kdy slyšela. Byl takový jemný a starostlivý. Druhý byl jako samet, samet který krásně hladí na duši i na sluchu.

Myslela jsem, že mám halušky, ale neměla. Ty hlasy zněly jako od andělů. Volaly mé jméno, ale já nechtěla odtud odejít. Z toho klidu, ticha a pohody. Černá clona začala odstupovat a já se jí snažila přitáhnout zpátky, ale nešlo to.

Obličeje nade mnou byly rozmazané a já nikoho z nich nepoznávala. Až se mi naskytl pohled na...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dance is my life! 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!