Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dá sa vrátiť čas? - 1. kapitola

Cullen´s Drabble


Mám novú poviedku. Tento nápad sa mi zrodil v hlave úplnou náhodou. Príbeh pokračuje po tom, ako Edward Bellu opustí. Keď ho ona zachráni povie mu, že chce byť iba kamarátka. To Edward neznesie a začne spomínať na jeho minulosť. Svoj príbeh tak bude musieť všetkým vyrozprávať. Čo spraví Bella? Vráti sa k nemu nakoniec?

Pohľad Edward:

Iba kamaráti... Táto veta zabíja. Milujete jednu osobu v tomto prekliatom svete viac, ako čokoľvek na svete a nakoniec ste iba kamaráti. Dáva to zmysel? Prečo ma tá malá osôbka nedokáže milovať tak, ako ja ju. Je to moja vina, že sa to takto skončilo. Nemal som ju opustiť. Nemal som ju nechať samú vo Forks. Keď som ju chcel ochrániť, tak som ju mal vziať so sebou ďaleko od všetkých. Ja by som jej neublížil. Až priveľmi neskoro som si uvedomil moju chybu. Keby sa dal vrátiť čas. Vrátil by som ho do toho osudného jesenného dňa, kedy som ju opustil. Zlomil som jej srdce a už sa nedá zaceliť. Iba kamaráti... Navždy kamaráti. Ona bude spokojne s Jacobom a ja budem iba kamarát. Ale nemohol som jej nič vyčítať. Každý bude radšej milovať nejakého indiána ako netvora, monštrum.


Edward?"

Vyrušila ma z mojich myšlienok Alice.

Ja viem, že je to pre teba ťažké, ale snaž sa s ňou aspoň spriateliť. Kamaráti, je oveľa lepšie ako nič. Povedala by som, že až príliš dobré."


Ja viem Alice."

Postavil som sa a zišiel dole schodmi. Bella ku nám príde na návštevu ako kamarátka. Ani neviem, čo od toho kamarátsva mám čakať. Znova som to pobabral ako kedysi. Vždy všetko zničím.


Edward vráť sa späť."

 

Zasmiala sa Bella. Ani som si nevšimol, že už je u nás a sedí vedľa mňa na sedačke.


Ja... ja som len rozmýšľal."


A nad čím?"

 

Spýtala sa ma a Emmett sa začal rehotať. Určite som nerozmýšľal nad tým, na čo práve myslel. Bella sa na neho škaredo pozrela a on sa trochu upokojil.


Nič len na minulosť."

 

Povedal som jej. Jasper sa na mňa súcitne pozrel. Iba on vedel ako sa práve cítim. Dokonca by vedel aj bez tej jeho schopnosti. Je to môj najobľúbenejší brat. Prežil so mnou toho veľmi veľa a stále so mnou držal.


Tak nám to povec!"

Vykríkla radostne Alice.


Ja..."

Nevedel som ako to mám povedať. Nikto z rodiny nepozná moju minulosť. Sú na tom, že som sa premenil a natrafil som na Carlisla. Neskôr som sa spolu s Jasperom k nemu pripojil. Ale pravda je iná.


Zlatko ja si nemyslím, že Edward o tom chce rozprávať."

Povedal jej mierne Jasper. Ďakovne som sa na neho pozrel, aj keď som dobre vedel, že im to budeme musieť povedať. Alice sa na neho zamračila.


Čo je také dôležité na minulosti?"

 

Spýtala sa ho naštvane. Alice a tá jej posadnutosť budúcnosťou. Slovo ako "minulosť" sa veľmi ťažko vyslovuje v jej blízkosti. Ju zaujíma budúcnosť. Minulosť je už zabudnutá. Povedal by som, že ju aj nenávidí.


Nič láska, len som chcel povedať, že Edward sa práve na to necíti byť dostatočne silný o tom rozprávať."


Edward?"

Zrazu sa ma starostlivo opýtala Bella. Pozrel som na ňu a vedel som, že asi to povedať budem musieť. Alice už netrpezlivo poskakovala na sedačke a Bella mi každú chvíľk venovala pozbudivý úsmev.


Nie! Edward buď ticho a poď hore!"

 

Zakričala na mňa Rose. Skoro by som na ňu zabudol. Je to Jasperova sestra a prežila to s nami. Síce sa ku nám pridala až o niečo neskôr. Veľmi veľa toho so mnou prežila, ale radšej som mal Alice. Rose odkedy je upírkou sa veľmi zmenila.


Edward..."

 

Povedala netrpezlivo. Napätie sa každou chvíľou stupňovalo. Cítil som ako sa nás snaží Jasper upokojiť, ale márne. Každý čakal, čo urobím. Zhlboka som sa nadýchol, aby som nabral sily.

 

Dobre poviem to."

 

Alice radostne vyskočila a začala objímať Jaspera. Bella sa uvoľnene usmiala a chytila ma za ruku. Jasper a Rose na mňa nepekne zazerali. Nakoniec si Rose odfukla a sadla si rehotajúcemu Emmettovi na kolená. On si ju k sebe ešte viac pritiahol a keď si o neho oprela hlavu, venoval jej malý bozk do vlasov. Alice už prestala skákať, kričať a objímať Jaspera a ľahla si na sedačku,hlavu si položila do jeho lona. On sa jej začal hrať s vlasmi a pritom sa na seba nežne usmievali. Do izby priśli aj Carlisle a Esme. Carlisle sa postavil za Esme, zo zadu ju objal okolo pása a dal jej krátku pusu na líce. Bella mi pozbudivo stisla ruku.

 

Stalo sa to v roku 1790...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dá sa vrátiť čas? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!