Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 16. kapitola

Sraz Ostrava!!!


Cullenům je úplně jedno, že je Kira měnič. Byla a stále je člen rodiny. Ukazuje se však, že Cullenovi musí občas řešit problémy, jaké by u nich nečekala. (pohled Kiry)

Kapitola 16.

 

Esme měla pravdu. Za čtvrt hodinky před domem zastavilo Rosaliino BMW. Do Esminy pracovny se nahrnula Alice, Jasper i Rosalie. Ti dva si mě prohlíželi, jako by mě viděli prvně.

Alici došlo nad čím přemýšlím.

"Edward se od tebe odmítl celou dobu hnout a někoho k tobě pustit."

Překvapeně jsem se na něj ohlédla. Právě se pokoušel zavraždit Alici pohledem, která se na něj zářivě zazubila.

"Tak dost všichni ven, nebo mi z těch rysů naděláte cupaninu." vyhnala nás Esme z pracovny, než se do sebe ti dva stačili pustit. Alice toho využila, popadla mě za ruku a táhla pryč.

Za zády se ozvalo Edwardovo zavrčení.

"O co jde?" vyzvídal jsem na Alici.

Ta jen mávla rukou. "Jen jsem mu naznačila, že si tě uzurpoval příliš dlouho pro sebe. Teď bychom si tě chtěli užít i my ostatní."

Ať plánovala cokoliv, už teď mi z toho běhal mráz po zádech. Nešťastně jsem protočila oči.

Což ji vytočilo. Vrazila si ruce v bok. "To tu chceš celý den pobíhat v té noční košili?"

V tom měla pravdu. Něco na sebe bych potřebovala. Noční košilka na ramínka co sahá do půli stehen není příliš praktická.

Za tu dobu jsem ale poznala její módní mánii. Zkoumavě jsem na ni koukla.

"Nad čím zase přemýšlíš?" podezíravě mě sledovala.

"V La Push mám trochu oblečení..."

Jestli jsem někdy měla z některého z Cullenů strach, byla to teď Alice. Dívala se na mě tak vražedným pohledem, že jsem bezděky couvla ke dveřím.

Naštvaně se otočila zpět k šatníku. Na hlavu mi začali přistávat kusy oblečení.

Další půl hodiny jsem raději tiše zkoušela vše co mi podala. To však byla horní hranice, déle jsem to nevydržela. V nestřežený okamžik jsem se vrhla ke dveřím.

Proběhla jsem kolem právě se vracejícího Emmetta s Alicí v patách. Ta najednou zůstala stát s nepřítomným výrazem.

"Budeme mít návštěvu. Katy Loganovou." Podívala se na Edwarda. "Donese mu látku co jsme tenhle týden probírali."

Edward začal vrčet.

"Kdo je ta Loganová?" vyzvídala jsem na ostatních. Všichni se mračili, asi ji moc v lásce neměli.

"Holka ze školy co se snaží uhnat Edwarda a nemíní se vzdát." zavrčela Alice.

"Tak proč jí neřekneš, že nemáš zájem, nebo že už nějakou máš?"

"To už jsem zkoušel. S žádnou mě nikdy neviděla, tak se snaží dál." povzdech si Edward nešťastně.

Nic se nedalo děla. Její auto právě zastavilo před domem. Za chvíli se ozvalo klepání na dveře.

Náhle mi hlavou projel nápad. Rychle jsem zkontrolovala, v čem jsem to utekla od Alice z pokoje. Letní šaty co mi sahali kousek pod zadek. Než stihl někdo zareagovat, stála jsem u dveří a se zářivým úsměvem jak na zubní pastu otvírala dveře.

Ostatní Cullenovi zůstali zaraženě na místech a poslouchali co se bude dít.

Katy Loganová byla krásná černovláska s alabastrovou pletí, kterou jsem začala nesnášet od prvního okamžiku, co jsem ji viděla.

Úsměv se mi podařilo udržet. "Ano?" zašveholila jsem nejroztomileji jak jen jsem byla schopná.

Chvíli na mě zůstala zírat. Škodolibě jsem se jejím šokem kochala.

Po chvíli opět nahodila nacvičený úsměv, aby se zeptala: "Můžeš mi zavolat Edwarda?"

"Samozřejmě." zašveholila jsem na ni a otočila se do domu. Zakřičela jsem aby to vážně bylo slyšet až v patře. "Miláčku, máš návštěvu."

Z patra jsem uslyšela jak se snaží pochechtávající Jasper narvat něco do pusy Emmettovi, než se začne řehtat na celý dům.

Otočila jsem se zpět na Kate. Byla rudá vzteky. Asi byla zvyklá dostat co chtěla. Teď máš smůlu.

Opět nahodila křečovitý úsměv jak se za mnou objevil Edward. Objal mě zezadu kolem pasu. Sahala jsem mu k bradě, takže přese mně na Kate dobře viděl.

"Ahoj Kate. Potřebovalas něco."

Nemusela jsem mu vidět do obličeje, z jeho hlasu jsem slyšela jak mu cukají koutky.

"Donesla jsem ti školní látku co jsme tento týden probírali. Protože jsi byl nemocný," vrhla po mě pohled, "tak abys nebyl pozadu."

"Myslím že to zvládnu i bez ní."

"Dobře." násilně se snažila vypadat nad věcí a udržet si úsměv jako že nic. Vyšla jí z toho jen zuřivá grimasa. Bez dalšího slova se otočila na podpatku.

"Těšilo mě Kate." sladce jsem na ni ještě zavolala než praštila dveřmi od auta.

 

Edward stále mě svírajíc ustoupil do domu. Zabouchl dveře a hodně pomalu mě zase pustil.

Zářivě jsem se na něj zazubila.

"A je po problému, když mě tedy omluvíte, od doktora mám nařízeno hodně odpočívat, takže jdu chrnět." s tím už jsem spokojená sama ze sebou klusala nahoru.

Cestou jsem se ještě stavila pro svou noční košili v Alicině pokoji.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 16. kapitola:

 1
26.06.2017 [19:10]

Moc se mi to líbí Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!